Wij gaan eind juni naar "de Verdon", hebben we een tent van Eurocamp. Dus eigenlijk ook Zuid-Frankrijk, ben benieuwd of we het een beetje zullen trekken zonder airco Maar heb er wel zin in, zijn in 2006 voor t laatst echt op vakantie geweest. En nu dus voor t eerst met twee kleintjes!
@Baylee het weer is over het algemeen prima. Het sea aquarium ken ik wel. Dat is echt de moeite waard. Heel gaaf opgezet ook. @Papaver dan zit je op 45 minuten rijden vanaf mij.
Jammer dat we er maar een nachtje zitten dan, anders hadden we een bakkie komen doen . Het is toch nog een uur of 5-6 van waar wij zitten naar de Languedoc.
Gekke vraag misschien Nynke, maar kunnen die fransen de namen van je kindjes wel goed uitspreken? Of verbasteren ze het heel erg. Ik nl nog van mijn tijd in Frankrijk dat ze mij eerder Mariannnnnnneeeee noemden omdat ze het kort Mar-jan niet konden uitspreken
Leuke vraag!! Ysa spreken ze hier gewoon goed uit. Bij Sterre laten ze de laatste e weg. Marijn is de lastigste. Daar spreken ze de r uit als een soort van g. Het klinkt dat als Magijn. Mijn naam spreken ze wel goed uit maar daar laten ze ook de e weg.
Hahahaha ja laat die Fransen maar fietsen hoor. Ach het blijft toch altijd lastig met die namen hè. Mn vriend heet Eelke.... vanuit USA blijven ze zeggen Elkeeee of Ilka. Ook Finse kennissen noemen m Ilka