welke kinderstoel hebben jullie? ik wil niet al teveelgeld uitgeven aan een kinderstoel maar wil wel een goede,het liefst een meegroei stoel. en hij moet ook comfortabel zijn! iemand tips? Edit Moderator: Verplaatst naar de Babyuitzet.
ik heb de stoel van kruidvat,was niet zo duur,geloof 30 a 40 euro? bevalt goed,en heb er een stoelverkleiner in van prenatal
wij hebben de bekende ikea stoel, maar das geen meegroeier. Ben er wel zeeeeeer tevreden over en is 15,-
Ik wil de kinderstoel van chico voor aan tafel te hangen. Ik weet niet of die dingen een aparte naam hebben. Die zijn maar 40 euro. Vind ik ontzettend meevallen. Is natuurlijk wel niet echt meegroei.
Wij hebben de Tiamo kinderstoel. Ik vind het een hele fijne al hebben we wel viltjes op de onderkant gedaan omdat ie anders krast op de vloer als je hem verschuift. Deze kun je heel lang gebruiken, ik vind hem erg fijn en ze staan vast ook op MP.
Ik heb een meegroeistoel van de Hema. 40 euro. Hij staat in elkaar en ziet er op zich stevig en praktisch uit. Moet hem alleen nog even uitproberen.
hier de chicco polly, wel wat duurder. Hebben ook een meegroeistoel van Tiamo, maar die was met zitverkleinder veel te groot. En Sam heeft ook in de triptrap van Pendrag gezeten, en daar zat ze super goed in!