Airfryer ervaringen

Discussie in 'De lounge' gestart door Pinkblossom, 3 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pinkblossom

Pinkblossom Fanatiek lid

29 jun 2016
    2.042
    907
    113
    ik ben opzoek naar ervaringen.

Wordt hij veel gebruikt?
    Welk merk is aan te raden?
    Ik zie veel verschillen bij Philips, en ook diverse formaten, welke heb je nodig voor een gezin van 4/5 personen?
    Wat kun je er allemaal in gooien?

Of te wel, is het de moeite om hem aan te schaffen en zo ja, welke raad je aan?

2. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ik heb de philips XL.

Zeker een aanrader. Eigenlijk gebruik ik hem te weinig maar je kan hem in principe dagelijks gebruiken.

Ik gebruik hem nu voornamelijk voor de patat, gehaktballen, gegrilde groenten & krieltjes.

3. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Ik heb ook de Philips xl. Zit inderdaad niet altijd in me systeem om hem te gebruiken. Gebruik hem nu vaak voor wat anders in de frituur gaat of aardappeltjes. Maar heb er ook wel eens appelflapjes in gemaakt.

Ik zou zeker voor een grote gaan. Als je bv te veel patat in het mandje doet worden ze niet knapperig en met 4/5 personen ben je best wat nodig. Wij hadden een kleinere (zijn met 3, nouja 2,5 :p) en vond de kleinere al te klein. Nu dus een grote

4. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Er is recentelijk een nieuwe uit de Philips XXL. Ik heb hem net binnen en voor het eerst zo’n ding aangeschaft maar aangezien mijn omgeving zo enthousiast is ben ik hoopvol gestemd dat er heerlijke creaties uit gaan komen. ;)

5. Pinkblossom

Pinkblossom Fanatiek lid

29 jun 2016
    2.042
    907
    113
    Ik zag inderdaad de XL en de XXL, lastig kiezen :)
    Vind het prijs verschil ook nog wel aanzienlijk.

Hoe werkt het precies bij krieltjes met vlees en gegilde groenten, gooi je dan alles bij elkaar in een keer? Of moet je steeds iets toevoegen?

6. Glimmer

Glimmer Niet meer actief

Wij hebben hem nu een jaar denk ik. Heb er 4x frietjes in gemaakt en that’s it.

7. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.843
    4.103
    113
    Wij zijn met 4 personen en hebben de xl van philips.
    We gebruiken hem geregeld maar niet wekelijks of zo.
    Vooral de pommes duchesses en allerlei aardappelvarianten van bijv aviko zijn er erg lekker uit.
    Heb hem nog nooit gebruikt voor andere dingen.
    Maar qua grootte is de xl echt wel het minimale voor 4 personen. Xxl ken ik niet maar volstaat voor 5 beter denk ik.

8. elsie89

elsie89 Fanatiek lid

27 sep 2014
    3.645
    1.251
    113
    randstad
    Wij hebben hebbe de gewone. Gebruik hem zeker 5x per week. Vlees aardapprls patat snacks ontbijttaartjes afbakbroodjes appelflappen 1 persoons ovenschotels pizzatjes. Van alles gaat erin. Met paar minuten opgewarmd en lekker snel klaar. Ik kan niet meer zonder.

DastyQueen vindt dit leuk.
  9. Pinkblossom

Pinkblossom Fanatiek lid

29 jun 2016
    2.042
    907
    113
    Wij zijn overstag!
    Ga morgen een XL kopen

Kun je ergens recepten ofzo vinden van wat je er allemaal in kan maken?

10. Nirosa

Nirosa Actief lid

14 jul 2015
    127
    8
    18
    Vrouw
    Wij hebben de phillips XL de volgende wordt een XXL (mocht de XL kapot gaan) We gebruiken het iedere dag... Al het vlees, vis, patat, aardappeltjes...enz.

Via Google kun je van alles erover vinden; wat er in kan, maar ook hoelang en hoeveel graden. Ideaal. Wij willen niet meer zonder.

11. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ik gebruik m elke dag. Ideaal! Wij hebben de xl van philips.

12. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.792
    9.311
    113
    Gelderland
    Ook wij hebben de Philips xl en gebruiken hem bijna dagelijks.
    Oa voor: afbakbrood, aaprdappels, friet en snacks, vlees. Ik ben nog opzoek naar een schaal die erin past en wil dan dan nog het een en ander uitproberen.
    Je kunt er bijv ook gekookte eieren in maken, taarten bakken, ovenschotels. Groot voordeel, hij is snel warm en het vlees wordt er echt super lekker in!

13. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.182
    1.393
    113
    Wij hebben ook de philips xl en wordt een paar keer per week gebruikt. Friet, snacks, krieltjes, aardappelschijfjes, hamburger, afbak broodjes enz. Ik maak/bak er niks bijzonders in, dus geen recepten, maar ben er wel benieuwd naar.

14. Neilia

Neilia Niet meer actief

Wij hebben de xl en gebruiken em wekelijks voor de patat en snacks.
    Verder gebruik ik em niet.
    Moet wel zeggen dat ik sindsdien patat uit de frituur minder lekker vind.

DastyQueen vindt dit leuk.
  15. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    er zit een receptenboekje bij. En op google of FB kan je veel recepten vinden.

16. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    a2cmieux vindt dit leuk.
  17. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.632
    5.657
    113
    Ik gebruik hem nu te weinig maar ik deed er veel mee. De xl is wel het minimale wat je moet hebben. Voor patat en snacks zijn wij toch weer over gestapt op de frituur, vinden wij lekkerder.

18. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

koop je voor de snacks die speciale voor in de oven/airfryer? ik twijfelde laatst een airfryer aan te schaffen maar wat me tegen houd is dat die snacks dan gelikk dubbel zo duur zijn (tenminste die van mora die ik in de schappen zag liggen).

19. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

je maakt me nieuwsgierig! is de patat uit de airfryer dan zoveel krokanter? of proef je dat het minder vet is? En kunnen bijvoorbeeld bitterballen er ook in?

Deel Deze Pagina