Je proeft echt dat het minder vet is. Ik vind ze niet krokanter. Als ik nu patat uit de frituur eet proef ik al dat vet en dat vind ik nu zo vies! Ja bitterballen kunnen er ook in
Voordeel van frituur wat geschikt is voor de airfryer is dat de korst vaak krokanter wordt en ook verkleurd. Bij frituur wat daar niet voor geschikt is gaat dat meestal lastiger. Bv kaassoufles of kroketten die bleek blijven
Vriendin heeft de xxl en die wil nooit meer frituur. In de xxl kunnen mooie grote porties. Zij heeft 3 tieners thuis wonen
Wordt hij veel gebruikt?ja zo 3 keer er week en me slanken vriend eet constant er dingen uit(friet bami schrijven kipcorn geeft ook een minder erge lucht in huis) Welk merk is aan te raden? Ik zelf heb Philips niet de grote dus bij mij voor 2 personen tegelijk. Ik zie veel verschillen bij Philips, en ook diverse formaten, welke heb je nodig voor een gezin van 4/5 personen?De grotere maar ik heb er geen ervaring mee me moeder heeft er gewoon 1 bij gekocht nadat ze hem een succes vond Wat kun je er allemaal in gooien?Ik maak er zelfgemaakte broodjes in en bladendeeg hapjes kip snacks vlees dat een krokante buiten kant heeft toen ik voor het eerst op mezelf woonde at ik er elke dag uit Ik en me airfryer zijn onafscheidelijk , Maar voor sommigen mensen is het wel even wennen en soms moeten dingen er langer in dan op de verpakking staat vermeld.
Ik koop alleen van de kroketten speciale. De rest smaakt gewoon hetzelfde. En nooit meer je friteuse schoonmaken of olie vervangen <3
Ik gebruik hem ook regelmatig. En niet alleen voor patat en snacks (ik gebruik dan wel oven/airfryer snacks), maar ook voor andere aardappelproducten, tosti’s, beenhammetje, gehaktballetjes, drumsticks, e.d.
Ik lees graag mee, twijfel hier ontzettend tussen een frituur of airfryer. Omdat we ook een oven hebben. Kom er maar niet uit qua keuze
Wij hebben pas de princess family earofryer xxl gekocht. We hadden al de airfryer van kruidvat maar die was natuurlijk veel te klein voor 5 personen. Bij Media Markt wilde de verkoopster mij ook de nieuwste xl van Philips aansmeren van 299,- euro. Maar ik had al gelezen dat velen net voorbij de garantie het begeven hebben. Aangezien de Princess toch wat groter was, 200 euro goedkoper en ook 2 jaar garantie heeft ben ik voor de Princess gegaan onder het mom van, als die voor de garantie vervalt stuk gaat is dat hun probleem en erna dan kan ik in 6 jaar tijd er 3 kopen voor de 300 euro van Philips. Ook zit er bij de Princess al een bakvorm bij van 22cm. Geen spijt van, ik ben er heel erg tevreden over. Tip voor snelle friet zijn de snelle ovenfrietjes van AH, die zijn in 6-8 min (afhankelijk van hoe slap of knapperig je ze wilt) klaar. Wij gebruiken ze dan tegelijk. De Princess voor friet en de kruidvat voor snacks. Wij doen er altijd gewone snacks in, niet speciaal voor de oven of airfryer.
Wat ik me afvraag: waarom een airfryer en niet gewoon de snacks in de heteluchtoven doen? Want een airfryer is toch gewoon een kleine heteluchtoven? Ik gooi ovenpatat en snacks en vlees gewoon in de oven, scheelt weer een apparaat op het aanrecht.
Ik vind het toch echt twee verschillende apparaten. Bij een airfryer wervelt de lucht door het mandje en dus tussen de friet e.d. door. In de oven vind ik friet en snacks minder krokant worden. Daarbij kost een airfryer aanzienlijk minder tijd. Ik vind het ideaal om er bij te hebben voor gebakken aardappeltjes e.d. En als we patat met snacks eten dan bereid ik de patat in de airfryer en de snacks gaan wel in de oven, zodat het allemaal tegelijk klaar is. Maar als ik snacks maak, zonder friet dus, dan doe ik dat veel liever in de airfryer. Resultaat vind ik echt verschillend.