Airfryer. Go or no go?

Discussie in 'De lounge' gestart door Bubblez, 20 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.809
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Go!!!
    Echt zo'n fijn apparaat!!

2. Chels89

Chels89 Bekend lid

22 apr 2014
    799
    128
    43
    Zou voor de Philips XL gaan, ideaal ding. Alles wat in de oven/frituurpan kan, kan ook in de airfryer en veel vlees vind ik ook lekkerder uit de airfryer, heb er laatst ook eieren in gekookt (duurde wel 15min maar ok), taarten bakken, brood. Mocht je voor die gaan, gelijk bij de Blokker een frituur matje kopen en op maat knippen en een vlamverdeler die je met vlees er boven op legt, scheelt schoonmaak werk!

3. Mackwek

Mackwek Actief lid

27 feb 2015
    443
    25
    28
    NULL
    NULL
    Absoluut een GO! Ik heb er sinds vorige week 1. En voel me bijna schuldig dat ik hem alweer gebruik. Ik gooi er nu gewoon alles in, ideaal!
    Voor mijn vriend was 1x per week aardappels al meer dan genoeg. Houdt hij niet zo van. Maar na aardappels uit de aifryer gegeten te hebben vraagt hij er zelfs om... ongekookt 25 minuten en klaar.
    Wij hebben ook de philips xl. Genoeg website's te vinden.

4. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ook met twee is de xl dus het beste? Qua grootte zeg maar?

Ik lees dat veel mensen ook de goedkopere variant hebben. Gaan wij dan denk ik ook maar voor, vind de originele nogal prijzig en vooral de xl..

Dat frituur matje bedoelde ik idd! Top!

Toppers jullie! Nog even vergelijken wel merk me het beste lijkt 😊😊

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Ik kreeg hem gratis bij een abo. Het was wel prima, maar als je een goede oven hebt, heb je hetzelfde resultaat. Heb hem na een paar maanden weer verkocht. Zo'n groot ding, stond aardig in de weg.
    Frituurpan nooit gehad.

6. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Zit er ook over te denken al is het geen prioriteit. Heb een goede oven. Ik heb nu ook een nieuwe microgolf met oven functie en die werkt echt heel goed.

Frituurpan heb ik nooit gedoe mee. Ik heb een simpele pan met mandje voor op het fornuis. Is in een handomdraai schoongemaakt. Ik hoef echt geen electrische frituurpan meer.

7. ziezo

ziezo Bekend lid

2 mrt 2007
    709
    39
    28
    Ik heb ook een Philips xl en ook een goede oven,maar wat ik ideaal vind is dat de airfryer veel sneller gebruiksklaar is. Waardoor het in tijd scheelt

8. Lovely123

Lovely123 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.249
    228
    63
    Leiden
    Ik vind de Airfryer echt wel handiger dan een oven hoor..
    Veel sneller en makkelijker schoon te maken.

Ik zet hem aan voor bijv. een paar borrelhapjes, af en toe een patatje erin (ook zoete aardappel friet) vandaag nog een vissticks voor de kids erin gedaan.

Een gewone frituur pan gaat je huis van stinken vind ik, dus die heb ik nooit gehad.

Wij hebben de originele airfyer XL en hij is best groot, dus dat is wel een nadeel.
    Hij staat hier boven op een kast in de keuken.

9. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Hier de XL en wil echt niets anders meer! Ideaal voor van alles en nog wat: snacks, aardappelen, bladerdeeghapjes, aardappelkroketjes en ook afbakbroodjes. Nee, het was even een bedrag, maar wij gebruiken hem echt elke week. Het is ook een stuk sneller in vergelijking met de gewone oven.

10. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Zowel mijn schoonmoeder als ik hebben een XL airfryer van de Action. Ideaal ding en niet duur. Ik gebruik het voornamelijk voor patat, aardappelschijfjes en dat soort dingen. Mijn schoonmoeder maakt er van alles en nog wat in.
    Het schoonmaken is ook een verademing in vergelijking met een frituurpan.
    Onze frituurpan is inmiddels de deur uit.

11. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.158
    35.818
    113
    Als ik het goed begrijp stinkt een airfryer dus niet zo erg als een frituurpan? Net gisteren dat onding weggedaan. Toch even meelezen dus.

12. Naomi1971

Naomi1971 Bekend lid

21 okt 2010
    740
    0
    16
    woonbegeleidster gehandicaptenzorg
    home sweet home
    Speklapjes, karbonade, kip en gehaktballen zijn ook heerlijk uit de airfryer.
    Ik gebruik tegenwoordig vaker de airfryer dan het gasfornuis (is ook nog eens voordeliger in gebruik)

13. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Het ruikt wel, maar de airfryer gebruiken wij gewoon binnen onder de afzuigkap, terwijl de frituurpan van mij echt in de schuur moest :p

14. Linda86

Linda86 VIP lid

Zeker go!

Wij hebben sinds kort een philips XL en ik ben er echt heel blij mee. Frietjes/aardappeltjes eruit zijn echt heel lekker en ik maak er ook veel andere dingen in (tosti's, afbakbroodjes, cakejes, etc.).

Qua stank vind ik het ook een verademing, wat een verschil met een frietpan! De airfryer staat hier idd ook binnen (wel onder de afzuigkap).

15. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Lees hier alleen maar 'go' maar hoor in mijn omgeving hoofdzakelijk 'no' en de meest genoemde reden is dat het erg lang duurt, nou wordt dat wel het meest gezegd door gezinnen met 3/4 kinderen.

Ik twijfel ook nog steeds, mis de frituurpan niet echt en hebben ook niet echt een groot aanrecht...

16. Jillzz

Jillzz Fanatiek lid

17 aug 2015
    2.126
    405
    83
    Ik ben er ook erg blij mee. Broodjes afbakken gaat super snel en vooral de kreukelfriet is erg lekker.
    Maar ik heb ook een vraagje, maken jullie de binnenkant van dat ding wel eens schoon? Dat rooster wat er vast in zit wordt wel vet en ik weet niet zo goed hoe ik dat schoon moet maken.

17. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Als iemand er nog 1 wil heb er nog 1 staan die slechts 3x is gebruikt.
    Misschien kunnen we een mooie deal sluiten ;)

18. Linda86

Linda86 VIP lid

Wij hebben maar 2 kinderen, maar we zijn wel alle vier grote eters. Wij hebben de xl versie en daar kan een kilo friet in 1 x in, dat is precies genoeg voor ons (meestal). We eten er dan gewoon vlees en groente en salade bij. Als we veel honger hebben, doe ik er meteen nog een portie in en dat is dan klaar als we de eerste ronde op hebben zeg maar. Ik gebruik altijd de kreukelfriet van de Lidl en die doen we er 13 min in (op 180graden), dan zijn ze mooi bruin en lekker krokant.

19. Pluis79

Pluis79 Actief lid

23 dec 2014
    377
    40
    28
    NULL
    NULL
    Go, gebruiken hem regelmatig ook lekker om tosti's in te maken

20. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.158
    35.818
    113
    Wij hebben 3 kinderen, maar pakken hier vaak naar 700 gram friet, dat moet dus wel in 1 keer kunnen?

Deel Deze Pagina