Wij hebben de XL versie. Tevens gelijk een Handy vlamverdeler gekocht om bovenop de patat en snacks te leggen. Op die manier gaat hij niet roken en hoef je het verwarmingselement niet schoon te maken. Het roken komt doordat de sputters tegen het verwarmingselement komen. Beste kan je ook alles op 180 graden en lager verwarmen. Daarboven heb je ook meer kans op roken. Wij hebben ook heel lang getwijfeld om 1 te kopen, maar nu we er 1 hebben willen we niets anders meer. Geen stank meer in huis na het frituren. Via internet een hele waslijst gedowload met baktijden van alle merken en soorten snacks/patat e.d. Ook wat "niet geschikt" is voor de oven (grootste onzin dus)
Wij hebben de princess gisteren besteld die vandaag binnenkomt. Dus ik heb er nog geen ervaring kan niet wachten om hem vanavond te gaan gebruiken.
Gisteren kroketten (wel de oven variant) en ribsters. Was lekker knapperig en niet vet. Vandaag wat patatjes bij het eten. Heerlijk! Niet droog ofzo en al helemaal niet vet. Gewoon echt heerlijk! Ga nu opzoek naar een recept op een gratin of quiche te maken komende week!
Hebben jullie nog extra accesoires erbij? Zoals de grill plaat? Wij hebben sinds zaterdag de XL maar er zit verder niks bij behalve het mandje.
D'r zat bij mij al een rekje bij. En heb dat bakje erbij gekocht zodat ik daar quiche enzo in kan maken. Die grillplaat ga ik niet halen. Lijkt me niet nodig. Denk dat ik hiermee goed uit komt