Klopt hij is er af gehaald. Voor ons de reden om nog een maandje te wachten. Die actie is toch maandelijks?
Ja kan maar dat is in Breda en geen om daar naartoe te gaan . En ik weet het nog niet zeker... wordt dan toch Wehkamp denk ik.
Heb hem op mijn werk kunnen proberen, maar vond het tegenvallen. Daar zit niet zo een netje bij. Wel zo een draaischijf erin, maar de friet ging kapot, of dat draaiding bleef hangen, toen dat draaiding eruit gedaan, maar toen moest ik zelf af en toe omroeren om ze gelijkmatig bruin te krijgen. Dus ik was gelijk van mijn wens om hem te kopen af.
Ik denk dat je het over de actifry hebt en niet over de airfryer, de airfryer heeft geen draaischijf/arm.
Man wil op zich wel gaan maar ik krijg ze niet te pakken en ik weet ook niet wat de Mediamarkt prijs is. Ben ook niet zo'n fan van Mediamarkt.
ik heb die van mij van de week voor 131 euro gekocht bij media markt. Er was er ook nog eentje van 124 euro
Voor iedereen die nu media markt stress heeft..... Lees toevallig net op FB dat MM de prijs voorafgaand aan de actie heeft verhoogd. Maandag was de airfryer 185, nu in de actie 228, ex btw 188. Gewoon nog duurder dan normaal dus. Ik probeer een foto te uploaden maar dat lukt niet. Je hoeft je dus niet op je vrije zondag naar de MM te haasten
een paar maanden geleden was hij iid 180 euro (overal trouwens), maar nergens op voorraad. Sinds januari is hij 209 euro. Heb dat ding maanden in de gaten gehouden, dus denk dat die foto niet klopt.
Maar ze hebben niet de xl. Gister bij de BCC hier geweest en die hadden helemaal geen airfryer staan.
Wij hebben hem maand geleden gekocht voor 189 bij mm en zag idd dat hij pas omhoog gegaan was naar 229 om nu met de btw actie weer rond de advies prijs uit te komen. Vond heg al zo achterlijk dat hij ineens zoveel duurder werd
Bij de Wehkamp 186 euro, komen wel verzendkosten bij, komt uit op 195.95 euro. Bij bol.com betaal je geen verzendkosten, kost 195.99 euro.