Net schnitzels ingedaan, maar dat vond ik niet lekker, te droog. Misschien meer voor wat vetter vlees?
Of even inspuiten met olie? Ik heb zelf kokosolie in een spuitbus, ideaal! Weinig calorieën ook. Weet natuurlijk niet of dat met de actifry werkt. Iemand schreef ook al olijfolie in een spuitflacon doen en even insprayen. Degenen die er hamburgers in doen, zijn dat verse? Of alleen diepvries?
Wij hebben die van tefal. Aardappels, patat en kippenpootjes zijn er lekker uit. Maar snacks zoals kroket en frikandel echt niet. Ze blijven slap en bleek. Ondanks het "snackmandje" Wij zittener weer aan te denken de frituur te gebruiken
Wij hebben airfryer echt veel fijner dan actifry trouwens... Ik pak ovenfriet en die komt er echt mega krokant uit en ook ovengeschikte snacks zijn heerlijk. Of kip of gehaktballen etc Wij hebben de XL versie anders vind ik hem te klein, dan kan er 1,2 kilo friet in en is binnen 15/20 min klaar dus wel wat langer, snacks gaat wel veel sneller vaak.
Wij hadden pas schnitzels maar waren juist sappig van binnen en knapperig van buiten (ik denk betere timing?)
Hebben ooit de acti fry gehad. Vreelijk onding en wat duurde dat lang. Nu de airfryer wow wat een fantastisch ding zeg! Frietpan is verbannen en we zijn al tijden niet naa de frituurzaak geweest.
ja wat een verschil he, ik wilde geen airfryer want had ooit friet gehad uit zon actifry en vond ik vies maar toen at ik snacks uit deze en was verbaasd en heb hem toen met kerst gekregen.. Hier is de frietpan verdwenen (op oliebollen bakken na een keer per jaar haha) scheelt veel geld ook want ik pak nu van die AH ovenfriet en die is 1 euro per zak het is dat mijn man veel eet anders kon ik met 1 zak wegkomen haha) dus twee zakken en dan 4 kroketjes ofzo en ben ik dus voor paar euro klaar! geen extra vet (want denk eens aan hoeveel dat vet ook kost!!)
Ben benieuwd! Wij twijfelen nog! Maar zo kunnen wij afvallers nog eens een frietje eten . Maar vind het veel geld en een groot ding...
Ik heb de airfryer. Je kan er bijna alles in maken. (Receptenboek zit er bij). Qua snacks alles waar het airfryer of oven tekentje op staat. Ik vind de snacks en friet goed uit de airfryer, maar als je te lang wacht met opeten wordt het slap/klef. Mocht je hem 2e hands willen, hier max 10 keer gebruikt, maar weer gewone frietpan aangeschaft.
Straks friet bakken, ben benieuwd! Kan 500 gr friet en 3 frikadellen in 1x of zal ik het apart bakken (xl)?
Ik zou t apart bakken. Wij gebruiken hem bijna elke dag. Mijn man moet erg vetbeperkt eten en dan heb ik geen boter nodig bij bereiden van vlees. Heerlijk. Maar ook frietjes en snacks eruit vind ik erg lekker. Echt een goede aankoop geweest.
Als jullie bijvoorbeeld vlees er in 'bakken' doen jullie dat in dat mandje? Of zet je dan het bakblik in het mandje?