Ik had maximale temp en tijd die op verpakking stond aangehouden (stond op zoveel min bakken aan beide zijden dus dat heb ik aangehouden) Je moet idd een beetje proberen. En als ik een nadeel moet zoeken is dat van die dunne (knapperige) Franse frietjes wat snel koud worden (ik denk door gebrek aan vetten ofzo)
Ik heb het apart gebakken. De friet te lang gedaan, dus was hard en droog, maar de frikadellen waren lekker! Even goed oefenen dus .
Omdat ik het een groot nadeel vind dat de friet klef wordt (ik wil snack en friet tegelijk eten, maar t is of koude snack of kleffe friet als je moet wachten) en de snacks wel lekker smaken maar niet mooi egaal kleuren. Daarnaast heb ik alsnog een frietpan gekocht omdat ik op een verjaardag geen friet/snacks in de airfryer wilde bakken. Er kan te weinig tegelijk in. Jammer want ik had hem gekocht omdat ik een hekel heb aan het schoonmaken van de friteuse. Er zijn echt dingen die wel heel lekker zijn uit de airfryer, maar dat maak ik net zo makkelijk in de oven.
Een hekel aan het schoonmaken van je friteuse? Dan moet je er een nemen zoals ik Gewoon pot met mandje voor op het fornuis. Makkelijk leeg te maken, makkelijk af te wassen.
Kan er iemand vertellen hoeveel frites er in de gewone Airfryer gaan en in de Airfryer XL? Wij zijn geen héle grote eters. Hoeveel bordjes patat haal je uit de gewone Airfryer? En hoeveel uit de XL?
Hij zou vanmiddag worden bezorgd! Ik hoop het ! De patatjes liggen in de vriezer te wachten. Ik heb nu ovenfrites van Aviko waarop staat dat het ook geschikt is voor de airfryer en dito Mora snacks. Maar kun je ook andere (goedkopere) merken kopen? En zo ja, moet het dan 'oven'-geschikt zijn? Of gaat het normale gefrituurde ook? Questions, questions
even oftopic, oveen voorverwarmen is onzin wist je dat,ik tel gewoon altijd 2 minuutjes bij de bereidingstijd op en je hebt prima broodjes....is een tip van een een of andere vereniging van vrekken
wij hebben er 1.. echt een top ding! moest wel even wennen aan de smaak van een kaassoufle maar de kroketten bijv.. top!
ik heb een actifry, omdat ik er ook mee wilde koken (roert alles door) airfryer toen niet genomen omdat ie er niet in de grote maat was, maar nu als actifry het begeeft ga ik wel voor airfryer, want roerbakken doe ik toch niet in de actifry..... Ik heb overigens een slowcooker besteld, iemand daar bekend mee?
Wat doen jullie tegen het roken als je vlees bakt in de airfryer?? Mijn brandalarm ging gisteren af van de gehaktballen Ze waren overigens wel echt heerlijk!