Hij rookt soms wel wat (niet bij friet) bij snacks soms ik zet hem onder afzuigkap en dan nergens last van
Hier rookt hij ook hoor! De 1e x stond de hele kamer vol. In een ander topic kreeg ik de tip om water in de opvangbak te doen.
Jaaaaa Gisteren nog gebruikt. Check mijn ondertitel/blog maar even. Daar staat mijn ervaring. Ik heb alleen maar positieve ervaringen met de slowcooker. Echt geweldig, dat ding! Enne, de airfryer is binnen! De boodschappen ook, vanavond gaan we patatjes eten! Ik ben benieuwd.
In de gewone 800 gr in de xl 1200gr wij hebben de gewone goed voor 3 behoorlijke porties vind ik zelf of evt 4 wat kleinere.
Hier overstag en besteld . Bij bol.com, mijn man denkt dat hij niet op voorraad is maar dat zou dan toch gewoon op de site staan? Als hey goed is komt ie morgen binnen. Heb nog verse lidl frietjes liggen
Begin nu ook wel een beetje te twijfelen. Zal al wel de xl moete nemen. Frieten zitten wel goed dan, maar snacks ben ik niet zeker dat dat wel wat gaat worden. Mijn man is een echte veelvraat wat dat betreft, moet nu soms al 2 roosters in de oven duwen. Sommige snacks kan ik natuurlijk wel weer opwarmen maar of dat dan echt veel verschil gaat maken met de oven? 2 roosters in de oven ongeveer 20 minuten of de snacks in een paar keer bakken?
Dan ben ik om, geen airfryer hier aangezien ik beter af ben met de oven. Maar ga wel voor een slowcooker denk ik.
Ja? Nou, dat is dan wel afhankelijk van welke frikandellen; want hier hoeven ze slechts 7 minuten. En het 'voorverwarmen' duurt hooguit 2 minuten Ik ben nu al verkocht! Dat krijgt mijn oven niet voor elkaar.
Hoeveel frikandellen passen erin per bakbeurt? Want hier is snackdag dus echt wel kipnuggets, champignons, mozzarella sticks, uiringen en meestal nog wel wat anders.
Ik doe altijd eerst friet dan erwijl we die eten doe ik snacks erin (dan is ie al warm) en voordat bord leeg is hebben we snacks 👍
Dat weet ik niet; ik heb namelijk de bodem nog niet volgelegd met frikandellen. Ik schat - maar dat is dus een schatting - dat er wel tien tot twaalf ofzo in passen. Ik heb zo'n pak snackgarnituur (mini-frikandellen, bitterballen, bamihapjes en kipnuggets) erin gedaan en van de 36 stuks paste er zeker een stuk of 20 over de bodem. En van patat past gewoon 1 zak aviko van 750 gram er in. Dat is echt volop voor 3 personen (grote eters). Ik ook; maar het voorverwarmen voor de patat was hooguit 2 minuten dan Daarna de snacks erin gedaan.
Hij is binnen! Heb bladerdeeg reepjes met zout en met suiker en kaneel gemaakt. Ging erg goed, alleen vlogen ze alle kanten op doordat ze zo licht zijn . Is hier iets aan te doen? Voorverwarmen gaat erg snel! In 3 minuten op 200 graden! Moet verse friet (van de lidl, voorgebakken) er 12 minuten in op 180 graden? Dan sla ik stap 1 van zelfgemaakte frietjes over. En aardappels (vers, zelf geschild) bakken, moet je dat eerst op 160 graden voorbakken of meteen op 180 graden? Volgens het receptenboek moet je het wel voorbakken.
Kan je ook de frietjes maken, dan de snacks en als die klaar zijn de frietjes weer een minuutje in de airfryer opwarmen? Of zijn de frietjes dan niet meer lekker?
Airfryer is top! Ik stop er alles in! Je moet wel even experimenteren met de tijden maar het is een super ding!