Hoi hoi, Heeft iemand ervaring met de airfryer? Wat vind je voordelen,wat nadelen? Hoe lang duurt het bakken van verse friet en bijvoorbeeld een kroket of frikandel? En vond je het het geld waard? Alvast bedankt!
Geen ervaring met de airfryer maar wel met de actifry Vind het een super ding en zou niet meer zonder kunnen Maak veel gebakken aardappels en af en toe patat, je moet alleen wel uitproberen met welke aardappels je het resultaat lekker vindt. Kroketten nog niet gedaan, wel frikandellen en kipnuggets dit gaat prima
Aaahhhh ik lees even mee. Het lijkt mij nl ook een geweldig ding. Vind em nu alleen nog een beetje duur.
Ah oke! Het lijkt mij ook een ideaal ding.. maar ben vooral benieuwd naar de tijden hoe lang iets duurt..
Wij hebben diepvries friet (geen oven) en die bak je ongeveer 20 minuten soms iets langer afhankelijk van het soort friet de ene gaat wat beter dan de ander (wij gebruiken meestal van de Lidl) dan doe ik trouwens niet voorverwarmen Kroketten kan je alleen die geschikt zijn voor de airfryer (mora) anders worden het witte kroketten Frikandellen, hamburgers en kaassouffle gaan bij ons ook ongeveer minuut of 8 / 10 enger gaan zo n 4/5 snacks per keer in ongeveer
Voordeel: geen vet, geen stank, geen troep, lekker makkelijk etc Nadeel: ik gebruik 'm veel te vaak Ik heb er vanmiddag bijvoorbeeld weer een lekker broodje in gedaan. Zo'n afbakbroodje, kaas/spek/ham ofzo erop en hup in de over. In de tijd dat het brookje dus afbakt, smelt/bakt ook gelijk de kaas mee..heerlijk. Inn 5 minuten een lekkere baguette
Bedankt voor de info! Ja ik las op het internet al iets over de kroketten idd, dat de normale niet zo lukken.. Het lijkt mij idd erg prettig omdat het zonder vet is,en afgelopen week weer die frituurpan moeten schoon maken..bah wat een werk altijd. En de friet,word deze wel knapperig? Wordt het geen slappe friet? En in plaats van diepvries friet kunnen er ook gewoon verse patatjes in toch? Geschild van een aardappel?
Ja verse friet kan ook, maar dan moet er wel een klein beetje olie bij omdat ze anders droog bakken. Het beste kun je wat testen met verschillende merken friet. Worden wel degelijk knapperig hoor.
Ben echt enthousiast. Alle voordelen die azijn genoemd kloppen. Bijkomend: gebruik m voor mijn zoontje met allergieën. Er blijven geen restjes in het vet en je kunt de bak zo inde vaatwasser zetten. Je moet wel echt ovenfriet pakken want gewone blijven slap. Ook snacks geschikt voor oven worden super, op die van mora staan de baktijden vermeld voor de airfryer maar je kunt ook gewone snacks nemen die inde oven bereid kunnen worden . Is alleen even uitproberen hoelang en welke temp
Oke.. ik las op het internet dat je bij gewone kroketten eventueel wat olie erover heen moet doen om ze dan wat gekleurder te krijgen? Iemand dat al eens geprobeerd? En is de friet net zo lekker als de frituurpan?
We hebben de airfryer en ik vind hem echt perfect.Beetje bakspray op een kroket en dan lukt die ook.Vind hem het lekkerste om een lekker broodje klaar te maken maar de patat is ook lekker hoor.Ik vind hem ideaal.
Ik vind hem ook ideaal en wil hem ook hebben ze hebben alleen nergens de grote versie op vooraad... Die van mijn zusje is geweldig maar te klein voor ons gezin.
Hier ook een tevreden gebruiker!Ik vind de patat persoonlijk lekkerder dan die uit een gewone friteusen.En t meurt ook niet zo in de keuken.Wij gebruiken inderdaad wel altijd de Mora snacks.Ovenfriet al verschillende merken geprobeerd en allemaal gelukt....Idd ook afbakbroodjes kunnen erin en ik bak er ook wel eens appelflappen in.Alles kan in de vaatwasser dus makkelijk schoon te maken.
Klinkt toch wel heel positief! En hoeveel kunnen jullie tegelijk bakken van de patat? Want ik hoorde idd dat hij niet heel groot is? Ga morgen zelf maar even in de winkel kijken of het wat is.. jullie verhalen klinken erg goed!
Niet waar hoor! Bij ons wordt ovenfrites juist slap... En de gewone friet van de Lidl niet (diepvries friet) Ook doen wij gewone frikandellen, hamburgers etc erin niet speciaal voor de oven.. Gaat prima! Alleen kroketten etc gaat dan niet die moeten wel in de airfryer kunnen
Ik was vandaag toevallig bij de Marskramer en wilde even kijken naar die airfryer. Helaas was deze er niet, maar wel de actifry van Tefal. Deze zag er erg leuk en vrij groot uit.. Iemand ervaring met de actifry? En hebben jullie ook getwijfeld tussen de actifry en airfryer? Wat gaf de doorslag? En kunnen er ook kroketten in de actifry? Er zit zo'n draai arm in, maar las elders dat je deze er dan uit kunt halen?
Hier een review van de Airfryer door de consumentenbond. Hij wordt ook vergeleken met de actifry: Philips Airfryer | Consumentenbond
Wij hebben sinds vorige week de actifry, patat was heerlijk! Moesten wel even wennen aan het geluid wat tie maakt.. Vanavond willen we weer wat uitproberen, maar nu vroeg ik me af, kan je krieltjes, stukjes kip en groente allemaal tegelijk erin doen?
Hoi Lynn. Je hebt dus sinds kort de actifry..ik ben er nog steeds niet uit erg he... Hoe lang deed je erover om de patat klaar te krijgen? Las op internet dat je voor kroketten enzo de oven variant moet nemen van bijv. Mora.. zijn die kroketten niet veel duurder dan normale kroketten?