Denk dat je het beste kunt gaan naar een winkelmwaar ze meerdere providers hebben. Ik heb wifi thuis en 500 mb internet, dan is dat echt zat, ik gebruik maar 80 ofzo. Mijn zus heeft geen wifi en heeft meer richting de 1 gb nodig. De oudere iphone is ook wat goedkoper denk dus daar moet je ook rekening mee houden. Nu zal de iphone 4 een stukje goedkoper zijn nu de 5 uit is.
Denk dat je dan voor een ouder model zou moeten gaan. Ik heb zelf de 4s met 1000mb, 150 min/Sms en betaal 55,- p.m.
Los toestel kopen met een sim only abonnement.. Volgens mij is dat nog steeds het 'voordeligst', aangezien je tegenwoordig bijna 50 euro in de maand betaalt voor 2 jaar lang als je niks bij wilt betalen.
Ik heb zelf de 4s via studentmobiel gekocht met een abbo van Tele2, goedkoper ben ik hem nergens tegengekomen.
Ik heb een 4s via gsmweb. ABO van Tele2 met 300 sms'jes/minuten en 500mb en betaal 32 euro per maand. Toestel was gratis.
Ik heb de iphone 4 los gekocht voor £320 in de apple store zelf, das 385 in euros in de nlse apple store en dan istie simlock vrij met abbo is de foon echt heel duur! Ik heb mn abbo waarbij ik een blackberry kreeg en moest dus een nieuwe foon kopen toen deze kapot ging..
ja is lease, maar over 2 jaar zal er wel een Iphone 7 of zo uit zijn en dan wil ik hem toch omruilen voor een andere.
Ik schreef dat het daarna 47 euro was. Maar als jij het in een keer kan betalen, be my guest. Ik gaf alleen aan wat ik had gedaan en ben er erg blij mee. Het is een Iphone5, ga die maar eens los kopen. Moet je wel het bedrag meteen op kunnen hoesten.