Bedankt voor alle reacties. Denk dat ik toch naar de pizzarette neig voor de gezelligheid en dan dat we de airfryer 'gewoon' kopen en de slowcooker of instapot bewaar ik dan voor een andere keer!
Alles wat tijd nodig heeft om te garen, smaken in te laten trekken en te stoven. Bv. bolognesesaus, pulled chicken (bbq, indo, piri piri), pulled pork (indo, bbq, mexicaanse carnitas), diverse soepen, curry’s, boeuf bourguignon, Limburgs zuurvlees (en andersoortig ‘draadjesvlees’), rendang, drumsticks, appelmoes met steranijs, stoofpeertjes, spareribs, etc, etc (ik ben vast nog wat vergeten...) Mijn favoriete website: www.eetspiratie.nl Hier staan erg veel lekkere recepten. Maar buiten dat kan je ieder willekeurig stoofrecept ‘ombouwen’ tot slowcooker recept.
Lees dat je al voor de pizarette gaat! Als je idd nog een airfryer erbij wil kopen; een multicooker slowcookt (dag pruttelen, geen omkijken naar), pressure cooken (juist super snel koken) maar ook stomen en soms ook airfryen. Heb je alles in 1, en niet meerdere losse apparaten. Ik gebruik nu zelf dagelijks de airfryer, slowcooker en de stomer. Heb nu een multicooker besteld, ben benieuwd hoe die bevalt!