Het is knapperiger inderdaad. Friet uit de oven zijn bij mij nog nooit gelukt. Of er een pizza in kan? Denk het niet. Minipizza wel verwacht ik.
Ik vind het vooral handig om maar een paar dingetjes tussendoor te doen. Bijvoorbeeld enkele mini worstenbroodjes en kaasrolletjes voor de kinderen op een vrije dag. Ik heb ze altijd in de vriezer maar deed ze niet vaak. Deels ook omdat ik niet graag de oven gebruik als de kinderen rondlopen. Oudste is autistisch en ziet geen gevaar. Ik heb wel een microgolf met oven functie maar dan zat ik nog altijd met de tijd om voor te verwarmen. De oudste snapt niet altijd dat als hij wat wil het even duurt voor hij het kan eten. Die bleef dan echt elke minuut vragen of het al klaar was. Natuurlijk duurt het nu ook nog wel even maar al veel minder lang dan gewone oven en dat geeft mij ook minder 'stress' (jongste hoewel niet autistisch kopieert namelijk zijn broer en vraagt ook constant of het al klaar is) Jongste eet graag soep met stokbrood. Soep heb ik altijd in de vriezer. Stokbrook kocht ik eerst maar dan moest ik het vaak weggooien omdat hij enkel soep wilde en niks van brood of niet om soep vroeg dat weekend. Afbakbroodjes had ik niet omdat die in de oven moesten en ik die al niet graag gebruik met kinderen in de buurt en ja... eigenlijk nogal zonde om die oven voor te verwarmen en die energie te verbruiken voor 1 afbakbroodje. Nu heb ik ze wel en moet niet telkens broodjes weggooien omdat er eens niet om gevraagd wordt.