Ikea Kullen nachtkastje

Discussie in 'De lounge' gestart door Meis28, 21 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Gisteren hebben we een aantal Ikea meubels bezorgd gekregen en ze hebben het ook gemonteerd. Over de service echt totaal niet te spreken maar dat is een ander verhaal (we wonen niet in nl btw). Nu vroeg ik me af of de achterkant van dit kullen nachtkastje zo hoort? Vind het er zo on-af uit zien? En ook gaan de laatjes super stroef, je moet echt trekken en duwen om ze open en dicht te krijgen terwijl dat normaal toch heel soepel gaat.. ik hoop dat iemand hier antwoorden op heeft!

Bijgevoegde bestanden:

2. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.608
    8.359
    113
    Vrouw
    Kullen is toch 1 van de low budget series? Ik heb dit nachtkastje niet, maar wel slechte ervaring met de goedkoopste lijnen van de Ikea.

3. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Voor de lades geen idee maar de achterkant is bij de meeste goedkopere kasten zo dat het niet piekfijn afgewerkt is. Je ziet het immers toch niet. Zelfs bij een oude kast die wij vroeger hadden, die wel flink aan de prijs was, was de achterkant ook zo'n plaat prut hout..

4. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    Ik denk wel dat, dat zo hoort qua achterkant. Is deels open zodat er snoeren in/uit kunnen waarschijnlijk.

5. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    achterkant hoort zo.

lades die stroef lopen heb ik ook eens gehad, ik had een rails verkeerd om gemonteerd. maar in principe moet je wel het laatje kunnen openen zonder dat je het kastje zelf verplaatst.

Heb zelf geen Kullen

6. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Was inderdaad een heel goedkoop nachtkastje, geloof zo´n 35 euro. Dus moet er ook niet teveel van verwachten. Ik wilde eigenlijk het nachtkastje van Malm, maar die was niet op voorraad en deze leek er op. De laden lopen idd zo stroef dat het kastje verschuift. Dus ik heb het gevoel dat er iets niet juist gemonteerd is. En die achterkant vind ik ook raar maar dat hoort dan misschien zo. Ze hebben ook wat schade aan een lade van mijn zoon zn bed gemaakt en ze kwamen pas om 22:30 ipv de beloofde 17:30, echt belachelijk

7. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.310
    10.278
    113
    Volgens mij klopt de achterkant wel, zo ziet een billy kast er ook uit. Dat je de lades niet open kan doen zonder te verplaatsen is niet zoals het moet.
    Ze hebben misschien iets verkeerd geïnstalleerd. Dat ze schade hebben gemaakt zou ik melden net als dat de lades niet fatsoenlijk open kunnen.

Deel Deze Pagina