Airline..ongelofelijk

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Devilschase, 7 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik snap bes dat mensen gefrustreerd raken en heel vaak liggen de problemen ook echt bij die vliegmaatschappij. ik heb een erg lang lontje en kan het goed van me af zetten wat mensen zouden zeggen. het is niet persoonlijk. ze mogen mijn van alles noemen en zou ze op den duur gewoon negeren en weglopen tot ze weer rusig zijn.

2. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    :$ D'r staat een vent die wilde vliegen naar zijn vrouw en dochtertje die hij al 2 jaar niet meer had gezien. Maar zijn paspoort was gestolen en hij had een kopie van de aangifte. Blijkt dat zijn paspoort al een jaar geleden gestolen was!! Wat verwacht je dan!?! Dan zorg je toch dat je een nieuwe krijgt!?! Helemaal als je wilt gaan vliegen... Sukkel...

3. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Ja, die was echt heel erg! Ik had eerst medelijden met die man....je paspoort gestolen, terwijl je naar je familie wil! Maar toen ze zei dat het al meer dan een jaar geleden was......idioot!

En dat stel met die buggy ging ook goed tekeer......snap echt heel goed dat je boos bent dat je wagen stuk is, maar je kan toch niet verwachten dat ze on the spot een paar honderd euro overhandigen voor een nieuwe? Gelukkig had Leo nog eentje liggen......

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ìk vind "de klant is koning" in dit programma echt te ver gaan. als iemand mij zo zou behandelen, klant of niet, zou ik diegene toch echt niet meer helpen of iets terugzeggen.

Deel Deze Pagina