Hallo dames, en dan vooral degenen die in de kledingbranche werken! Ik wil met mijn zusje weer eens een dagje gaan winkelen (ik dacht aan Den Haag), maar dat kan toch pas over een tijdje, want we hebben het allebei nogal druk. Nu dacht ik aan eind november bijvoorbeeld, maar ik zou het nogal zuur vinden als ik dan net van alles heb gekocht en het een week later de helft kost. Dus vraag ik me af: wanneer begint de uitverkoop eigenlijk?
Nou die is volgens mij al begonnen hoor, zijn al heel wat dingen flink afgeprijsd. Zo heb ik voor mijn dochterje en mezelf een winterjas gekocht met 30% korting.
Er is nu in sommige winkels wel presale. Maar volgens mij begint het echte werk half/eind december pas.
Ja, kan niet wachten tot ik herstelt ben van de bevalling en los kan op de SALE Nou maar hopen dat uk geen 2 extra weken blijft zitten
Echt? Pas eind december? Zo was het eerst wel, maar tegenwoordig beginnen ze steeds vroeger. Ik bedoel maar, de pepernoten lagen een maand terug al in de winkel. En als de ene winkel begint, moet de andere ook. Zo is het ook met sale. Of heb ik nu te veel hoop? (Ik wil eigenlijk ook pas in de uitverkoop een winterjas kopen namelijk...)
was toevallig vandaag in de stad ( alkmaar) en daar hadden verschillende winkels midde seizoen uitverkoop, nog nooit van gehoord maar het bestaat dus ook verschillende schoenen winkels hadden actie's de echte uitevrkoop is rond de kerst, maar helaas geen vaste datum meer zoals vroeger.... ik denk dat je altijd wel wat met korting vind zo had ik een paar wkn geleden 3 top spijkerbroeken bij C&A vandaan, 3 halen 2 betalen..scheelt weer 35 eurie.... veel plezier met shoppen
Ik noem het pas uitverkoop als het echt geen drol meer kost. Dus 70% korting ofzo. Dat is normaal rond juli en dec/januari.
ja precies.. Sale vind ik wanneer er sprake is van 50% tot 70% korting, niet minder. En dat is toch echt ergens eind december/januari. Wel altijd een gekkenhuis en je moet er als de kippen bij zijn, maar ik vind het het wel waard.. Wintercollectie in de Sale, daar heb je wat aan! Aangezien we toch in een koud landje leven. Zomersale boeit me daarentegen weer niks.
Volgens mij beginnen de meeste winkels net voor de kerstdagen met de uitverkoop. Een paar jaar geleden was dat nog allemaal na de feestdagen, maar nu ervoor.
Is het tegenwoordig niet het hele jaar door sale? Die midseason sales zie je nu idd ook overal. Volgens mij wil niemand meer kopen als de winkels geen uitverkoop hebben.