airmiles korting bij V&D Help!!!

Discussion in 'De lounge' started by Ellen291982, Feb 22, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Gister heb ik bij de V&D de Toet toet autogarage gekocht. Helemaal blij dat ik hem nog ergens heb kunnen vinden.

Vanmorgen bladerde ik door hun folder (die had ik gekregen nadat ik gister de deur uit was naar de stad) en zie staan dat er op alle V Tech speelgoed 30% korting zit met Airmiles.

Nu snap ik hier niet veel van. Ik spaar wel Airmiles (Ik was hem gister vergeten mee te nemen maar ze hebben er ook niet om gevraagd).

Kan iemand me uitleggen hoe dit werkt? En zou ik evt terug kunnen? 30% is aardig wat nl

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008
    13,548
    524
    113
    Female
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Normaal gesproken is het zo dat je voor de 30% dan een bepaald aantal airmiles moet inleveren. Wanneer je voldoende miles hebt gespaard zou ik het waarschijnlijk wel de moeite waarde vinden om er mee terug te gaan.
    Anderzijds, dat soort aanbieding zijn er wel veel vaker hoor.

3. dobbel

dobbel Fanatiek lid

Feb 12, 2009
    3,868
    39
    48
    ergens in het heelal
    je moet dan denk ik airmails inleveren voor de korting? (al kan dat altijd op de producten) ze vragen nooit om arimails is mijn ervaring erg jammer is dat.

4. stef25

stef25 Bekend lid

Mar 9, 2010
    500
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja als je genoeg airmiles hebt zou ik er zeker mee terug gaan. Je kunt je airmiles saldo checken op de airmiles site.

5. Ellen291982

Ik ga mijn saldo even bekijken ben bang dat ik er nog niet zoveel heb dat ik korting kan krijgen.

Ik spaar ze wel maar heb eigenlijk nooit zo verdiept hoeveel je in moet leveren voor korting zeg maar haha:):D

Dank jullie wel.

6. Ellen291982

Heb niet genoeg denk ik jammer.
    Je moet perse 30% korting nemen dan toch? Minder kan niet?

7. Anne09

Anne09 Fanatiek lid

Aug 11, 2011
    1,291
    57
    48
    Je kan inderdaad alleen 30% korting doen of niks. Wel kan je altijd 20% korting krijgen bij de V&D met airmiles, moet je wel een V&D vipkaart hebben, maar die is gratis. Bij V&D geldt over het algemeen bij het inwisselen voor airmiles, voor elke 1,- korting moet je 100 airmiles inleveren.

8. Ellen291982

Dank je wel voor de uitleg. Kan ik veel mee. Ik blijf sparen kom ik er vanzelf haha:)

9. Berte

Berte VIP lid

Feb 24, 2011
    7,026
    3,840
    113
    Female
    Thuis
    Die VIP kaart is inderdaad gratis, maar ook een creditcard.

Dus als je die kaart verliest, dan kan iemand anders ermee op krediet kopen. Reden dat ik er destijds geen genomen heb.

(Het kan dat ze inmiddels de voorwaarden veranderd hebben, ik heb het over een paar jaar geleden.)

10. Ellen291982

Is dat zo? Jeetje wist ik niet. Ik heb er geen maar dat is zeker een reden om er geen te nemen. Moet je verder wat laten zien dan als je de kaart gebruikt? Als je geen id ofzo hoeft laten te zien dan kan idd iedereen er mee aan de haal als je hem kwijtraakt.

11. Anne09

Anne09 Fanatiek lid

Aug 11, 2011
    1,291
    57
    48
    Dit is niet zo dit is namelijk de V&D betaalpas. Hierbij krijg je aan het eind van de maand een rekening met al je aankopen bij de V&D. De vippas is alleen een kortingskaart. Als je deze trouwens kwijt raakt dan hebben andere mensen er alsnog niet veel aan, want als je airmiles wil inwisselen moet je je postcode + huisnummer geven.

12. Ellen291982

ooh oke, haalde ze die door elkaar heen denk ik. Dacht al dat gaat makkelijk dan.

Share This Page