Ik zoek een leuke/originele/volwassene naam voor een Nailsalon. De naam moet later veranderd kunnen worden in Hair & Nail salon ..... Ik vind latijnse namen leuk, die een betekenis hebben, of een korte maar krachtige naam. Ik had zelf Hair & Nail salon Via Nova, maar ben er nog niet helemaal van overtuigd, Iemand anders nog ideeen/tips/suggesties???? Dankjewel!!
Ja das ook een leuke, maar ik denk dat zoiets er wel al is... ik had ook nog Ravenna, zitten de letters in van mij en mijn kindjes en ik heb iets met Italie Maar ik weet ook nog niet of het wel iets is als bedrijfsnaam....
Ik vind via Nova eigenlijk wel erg leuk. via is straat ( weet je vast) en Nova gewoon een leuke moderne naam. Ik zou er niet te moeilijk over doen en met je eerste ingeving aan de slag gaan. Vaak zijn die eerste gedachten en gevoelens de juiste
Ik vind Ravenna goed klinken! of Uña = vingernagel in spaans (maar geen link naar haar) of Bonito: mooi ; knap ; goed ogend ; welgevallig ; attractief ; fraai ; trendy ; snel ; hip ; flitsend ; vlot ; grappig ; koddig ; leuk ; lollig ; geinig ; lachwekkend ; komiek ; komisch ; geestig ; aantrekkelijk ; aanlokkelijk ; charmant
Ja Via Nova; is nieuwe weg, ook wel beetje toepasselijk.. Nail & Hairstudio (salon) Via Nova Nail & Hairstudio (salon?) Ravenna Nail & Hairstudio (salon) Bonito (klinkt ook wel heeel leuk!) Maar is het dan niet Bonita?? (geen idee hoor)
Ik vind Via Nova heerlijk in de oren klinken! Daar wil ik wel heen om mijn handen of haar lekker te laten verwennen Ravenna doet me op een een of andere manier aan een coffeeshop denken ben er nog nooit geweest overigens. Naar Bella Vita ga ik als ik zin heb in een lekkere pizza. Nu heb ik alleen gekeken waar ik de namen bij vind passen en niet naar de betekenissen.