Hoi hoi In de afgelopen jaren is de prijs van melatonine (5mg en 1 mg) erg gestegen. Waar je eerst online nog producten a 120 stuk voor ruim 10 euro kon vinden. Is er nu (bijna) alleen 30 stuk voor 11 a 12 euro te vinden. Dus ben benieuwd of dit alleen in ons land is of dat dit in buurlanden stuk goedkoper is? Wie zou voor mij willen kijken, online te bestellen vanuit buitenland ook prima.
Even gegoogled op DM drogist en op hun site gezicht op melatonine: https://www.dm.de/search?query=melatonin&searchType=product
In Nederland wordt dit sinds enkele jaren als geneesmiddel beschouwd. Daar zitten hogere eisen aan vast dan aan een voedingssupplement. Ik denk dat die kosten doorberekend worden.
Heb eens gekeken bij Farmaline hier in België maar hier is het nog veel duurder (de meeste medicatie, er gaan veel grensbewoners net de grens naar Nederland over om medicatie te kopen) Een doosje van 5 Mg , 30 stuks vond ik voor 22 euro
Ik ben rond de 24ste in Duitsland voor m'n terugplaatsing en dan gaan we ook altijd naar de DM. Als ik iets moet meenemen moet je maar even gillen
Bij de DA drogist verkopen ze hier 500 pilletjes voor 15 euro 0.1mg als ik het goed zeg. Online zie ik ze voor 13.99 bij de DA Phital Melatonine 0.1 mg 500 tabletten Misschien is dat een optie?
Het hangt van de dosis af: 0.3 mg = geneesmiddel. Eronder = voedingssupplement. Je ziet nu ook doseringen van 0.295 mg...
Ik gebruik voor mijn dochter 3 mg, hiervoor gebruikte ze 5 mg. Ik haal het in USA bij Piping rock, vaak hebben ze daar ook 2=1 aanbiedingen, ik betaal altijd met Paypal en heb het redelijk snel binnen.
Ik kijk bij alles eigenlijk standaard of het op amazon.de (let op, .de) goedkoper is, zo ja, dan koop ik het daar.
Dan heb je kans dat het door de douane wordt tegengehouden. Hier is het een geneesmiddel en je mag niet zomaar geneesmiddelen invoeren.