Mijn dochter is volgende maand jarig en is de hele dag bezig met het maken van de radslag en handstand etc. Nu lijkt me een airtrack (opblaasbare gymnastiekmat) een leuk verjaardagscadeau. Alleen hebben wij een labrador van bijna een jaar rondlopen. Gezien het formaat van de airtrack (4mtr) kan ik gewoon niet garanderen dat de hond nooit in de buurt van die mat zal komen. Nu vroeg ik me af of die airtrack stevig genoeg is dat hij heel blijft als er een hond overheen loopt. Ik begrijp dat hij er niet in moet gaan bijten (ook dat zal denk soms een uitdaging zijn haha), maar vroeg me af hoe het zit met de nagels van onze hond als hij er over heen loopt. Houdt die airtracker dat of zal hij redelijk snel gaatjes erin krijgen? Heeft iemand daar toevallig ervaring mee?
Wij hebben een airtrack en een pup (van nu bijna 7 maanden). De pup loopt er regelmatig overheen en de airtrack doet het nog. Er in bijten ed is inderdaad niet handig, maar gewoon eroverheen lopen en op liggen ed kan prima. Het is behoorlijk stevig materiaal, niet vergelijkbaar met een luchtbed oid.
Hier hetzelfde. Al ruim 3 jaar een airtrack van 6 meter. Dat ding heeft al veel doorstaan. Incl honden die mee kwamen op visite en heel veel wilde vriendjes en vriendinnetjes Er is echter wel kwaliteit verschil qua materiaal. Wij hebben 'm via de turnclub van dochter aangeschaft.