Het zijn dure flessen allicht maar als ik iedereen zo hoor is t voor een moeilijke drinker toch wel een uitkomst. Overigens zie ik zo t probleem niet met siroop, zijn zat 0% suiker varianten en die moet je super licht maken anders zijn ze echt niet te drinken. Per saldo zijn ze daarmee ook niet duurder dan de budget siropen.
@Vero0504: Ik gebruik voor de kinderen juist liever de suikervarianten dan de chemische zoetstof varianten…
Tja.. wat zal ik zeggen. S. wilde óók een airup want "Mammmmm, iedereen heeft er 1 en ik vind het echt heel lekker". Nou, de eerste week was het echt cool en werd er nog gebruik van gemaakt. Nu staat ie maar te staan op het aanrecht.
Ligt er aan hoe goed de fles gesloten wordt. Maar toch zit er een mini uitsparing waarvan ik vermoed dat de fles daardoor wat lekt maar kan ook weer liggen aan het goed sluiten van de tuit op de fles en vervolgens de dop. hier 3 air ups in huis en veel Smaken Bosvruchten, cherry kola, mango passievrucht zijn favoriet
Hier ook weer gewone karvan cevitam maar we hebben hier ook een tijdje slimpie gehad. Bij de indoorspeeltuin hadden ze die ook en dochter en man vonden m goed te drinken. Ik vind t maar raar spul, je drinkt een glas siroop en toch kreeg je er een rare droge mond van. Is een van die zoetstoffen ongetwijfeld, ik denk de stevia, maar mn man en mn dochter herkende dat dan weer niet gek genoeg. Dus we zijn maar weer terug bij Karvan Cevitam, geen rare bijsmaakjes. Voordeel na dr slimpie uitstapje, als G zelf dr siroop klaar maakt zit er nu nauwelijks nog siroop in. School doet er niet moeilijk over hier overigens. Wordt t wel een ding dan ook een air up, maar dan wil ik ook geen discussies horen over "ongelijkheid" etc. wat op andere scholen dan weer lijkt te spelen. Maar eerlijkheidshalve zou ik dan ook verwachten dat ze de koffiemachine bij de leerkrachten weghalen. Daar komt zo veel mileubelasting, transport en waterverbruik aan te pas, dat kan écht niet meer bij een school die zo bewust om wil gaan met voeding en milieu.
Ik heb er zelf een en vind het echt een uitkomst. Enige smaak die ik tot nu toe echt vies vond was de koffie Favoriet is bij mij framboos-citroen. De citrus smaken vind ik sowieso wel sterker van smaak, erg lekker. Peer is ook lekker!
Maar is de smaaksensatie dan vergelijkbaar met vitamin water? Of als siroop? Zit te denken om mn man zo'n fles te geven na jullie ervaringen
Hier neemt jongste ook gewoon limonade mee in zijn fles naar school. Geen probleem. De andere 4 jongens drinken wel water uit hun fles. Zoon van 11 vind het vies als het water er langer in zit, dus hij vult zijn fles nu op school. Hier dus ook geen airup flessen, maar gewoon Dopper, systema of camelbak fles
Yep, hier ook. Gelukkig hadden we 'm als test geleend van neefje want daar was het, bij zowel neef en nicht, hetzelfde. Werd niets mee gedaan. Heb nu wel nog 10 pods liggen... @Vero0504 Smaak is niet vergelijkbaar met siroop. Het is in de verte een vleugje.
Ik heb begrepen dat het daarna nog lastiger is om je kind water te laten drinken. Doordat je je hersenen voor de gek houdt, activeer je wel het zelfde beloningscentrum dat je ook zou activeren met frisdrank. Daardoor wordt het nog lastiger om niet-zoete dingen te drinken als je die fles niet bij je hebt. Hier hebben de buren basisschool leeftijd kinderen. Zij hebben de afspraak dat hun jongens zo'n fles mogen, zodat ze er bij horen. In de fles gaat doordeweeks een lege pod, zodat ze gewoon water drinken maat wel cool kunnen doen. In het weekend mogen ze dan een smaakje gebruiken.
Toch apart om zo mee te nemen om erbij te horen Bij zoon op school hoor er ik er helemaal niks over. Dus heeft nog gewoon een mepal beker, smorgens zit er ranja in en daarna vult hij het met water.
Alleen dat al houd mij echt tegen om zo'n idioot dure fles aan te schaffen. Want het is echt omdat iedereen het heeft. Meer niet. Ze lusten hier gewoon water, zeker in de zomer, dus daar kunnen ze het mee doen. Overigens krijgen ze hier siroop en melk mee naar school.
Nee niet vergelijkbaar, ja misschien n beetje als vitamin water. Erg licht aanwezig maar voor mij sterk genoeg. Maar dit verschilt dus ook echt heel erg per smaak. De framboos citroen vind ik erg sterk, koffie is meeeega sterk (vind ik niet lekker), peer en perzik is weer wat lichter.
hier lag die gisteren de hele dag in de mand van de kinderwagen en geen druppel gelekt. Ze heeft ‘m nu mee naar school, ik verwacht niet dat ie in der tas dan wel lekt
Ik vind t onzin, onze kinderen drinken al hoofdzakelijk water overdag sinds ze een jaar zijn en dat vinden ze prima. Ze nemen ook alleen water mee; limo of sap is niet voor elke dag, ze mogen melk maar dat vinden ze niet lekker als t niet koud en vers is, en thee is onhandig meenemen en een beetje eng vind ik, ze zijn ook geen grote theeleuten. Het zijn ook niet van die meelopers, dat scheelt. Wat mij betreft is er niks niet te lusten aan gewoon water.