Airup fles voor kinderen

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door MamaChantal, 7 mei 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

23 jun 2014
    6.100
    3.487
    113
    M’n zoon wil er ook 1, maar hij kan de boom is. Wat een bedrag voor zo’n fles en die pods.
    En ik ben er vrij zeker van dat ie het toch niet prettig vindt. Hij lust geen limonade of thee. En ander frisdrank ook niet. Hij krijgt nu ook gewoon water mee.

2. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.629
    1.443
    113
    Zoon heeft er ook 1 maar meer omdat het populair is heb ik het idee. De pod die hij heeft zit er al vanaf januari ofzo op en ik proef echt geen smaak. Maar hij wel genoeg zegt ie. Hij was toch altijd al een waterdrinker dus dat scheelt.
    Dochter wil nu ook een Air up maar ik vind ze nogal prijzig. Ook zij drinkt altijd gewoon water op school.

3. meisjemetdeparel

meisjemetdeparel Bekend lid

16 feb 2023
    595
    1.552
    93
    Het heeft niet altijd iets te maken met meelopen en geen water lusten. Niet iedereen over 1 kam scheren he...
    Bij mijn dochter zijn er maar 2 kinderen in de klas met zo'n fles, dus daar is helemaal geen sprake van erbij willen horen. Ze lust ook prima water, alleen drinkt ze gewoon heel slecht. Ook een glas sap of limonade drinkt ze thuis niet op. Die fles drinkt ze wel leeg, en zo gaat er toch een liter water per dag in met 1 pod per 4 weken ofzo. 39 euro vind ik dus absoluut een koopje.

Felice en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  4. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Wel als hij leeg wordt meegenomen, en op school wordt gevuld met water. :D

5. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Die uitsparing zit er voor de air. Dus dat klopt inderdaad, daardoor lekt hij wel een beetje helaas. (Wat natuurlijk ook logisch is haha)

6. evaleana

evaleana Fanatiek lid

2 nov 2021
    4.884
    6.415
    113
    Hier lekt er met de dop erop helemaal niks hoor…

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  7. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Kan hoor, maar hij zou wel kunnen lekken. Omdat er dus zoals hierboven vermeld staat een uitsparing in zit, voor de "Air". :D

8. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Mijn dochter wilde er 1.5 jaar geleden ook 1, helemaal prima maar dan spaar je er zelf voor (zag de bui al hangen, wij een dure beker en pods aanschaffen voor haar en na een week het ding weer in de kast)

Het duurde dus even voordat ze er 1 kon aanschaffen maar ze wilde het nog steeds. Kind helemaal blij. Maar ja als je pods wil hebben ben je wel in 1 x je zakgeld voor die maand kwijt.
    En dan heb je nog maar 1 smaakje (haar daar dus 1 x wel even bij "geholpen" financieel)

En ja hoor na een maand werd het al minder en na een half jaar lag het ding ongebruikt in de kast.

Tot ze gisteren hem ineens weer pakte want het was toch wel zonde dat ze zo'n duur ding had gekocht en hem niet gebruikte. ( Tot gisteren had ze gewoon een dopler mee naar school die ze daar vulde met water)

9. Mamavan2SE

Mamavan2SE Fanatiek lid

22 okt 2018
    4.210
    1.753
    113
    Vrouw
    Na aanschaf kregen we korting en gratis verzenden voor pods
    En ik heb een week na de kids er ook 1 aangeschaft en zelfde aanbod
    Dus nu flink wat smaken in huis

10. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.611
    2.404
    113
    Bij ons hebben de oudste twee ook al maanden een airup en hij wordt nog altijd dagelijks gebruikt. hier slingeren ook wel 15 verschillende smaakjes rond haha. Ik vind het eigenlijk maar overdreven duur maar goed dit soort Trends heb je nou eenmaal bij kinderen.Ik vraag me wel een beetje af of zr niet over 10 jaar erachter komen dat die Pods hartstikke kankerverwekkend zijn maar goed...

11. Lotteke1980

Lotteke1980 Bekend lid

23 aug 2010
    581
    15
    18
    Vrouw
    Hier hebben beide kids een air-up fles. Gekregen voor het halen van de zwemdiploma. Ideaal vind ik ze. Ze drinken goed en krijgen veel minder suiker binnen dan voorheen met al die appelsap pakjes.

Wel een dingetje: Mijn dochtertje van 6 draait hm soms niet zo goed dicht. Dan heb je dus een natte tas. Mijn zoontje heeft dit soms (1 x in de 3 weken ofzo).

Hier wat alternatieven:
    https://www.parentingdoneright.nl/air-up-fles-kopen-7-redenen-om-het-niet-te-doen/

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  12. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.543
    3.057
    113
    Mijn man is daar ook bang voor, hij vraagt zich vooral af wat voor stof hij dan binnenkrijgt uit de pod.

Ik denk dat we hem wel bestellen, is het proberen waard zo te lezen.

julia80 vindt dit leuk.
  13. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.042
    14.723
    113
    Vrouw
    Het feit dat er een kunststof rietje in zit vind ik ook al een reden om hem niet te kopen. Steeds met zo'n ragertje erin om hem schoon te maken vind ik een hoop gedoe.

Pas heb ik trouwens ook een filmpje gezien van iemand die herbruikbare rietjes testte op hoe schoon ze waren. Daar kwamen plastic en siliconen rietjes erg slecht uit.
    Hoe betrouwbaar die test was weet ik niet, maar ik heb liever dus geen fles met een rietje erin.

14. evaleana

evaleana Fanatiek lid

2 nov 2021
    4.884
    6.415
    113
    Het feit dat je er geen sap etc in doet, scheelt al heel veel qua hoe vies het kan worden.

15. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.042
    14.723
    113
    Vrouw
    Dat geloof ik zeker. Maar als ik soms zag bij mijn kinderen als ze uit een rietje dronken bij het eten.... Dan lieten ze blijkbaar toch wat drinken uit hun mond lopen door het rietje. Lekker met wat koekkruimels erbij...
    :|

16. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.873
    5.150
    113
    Home
    M’n dochter wil er ook 1
    Want de hele klas heeft 1 aldus mevrouw
    Ik vind het onzin en snap het niet je kan gewoon water drinken
    Ze drinkt de hele dag al water dus waarom moet dat nu zo ?

17. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.327
    681
    113
    Utrecht
    Wij schaffen het ook niet aanvoer onze dochter. Ze drinkt gewoon prima water.
    In haar klas zijn een paar kinderen die ook zo'n Air-Up hebben.
    Mijn dochter zei toen dat iedereen er eentje had....bij doorvragen bleek het om 2 of 3 kinderen te gaan.
    Ik hoor haar er alweer een hele tijd niet meer over.
    Voor mijn dochter vind ik het onzin, omdat ze gewoon water goed drinkt en ook lekker vindt. Mocht zij een slechte water drinker zijn geweest had ik mij er misschien wat meer in verdiept.

18. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.415
    30.760
    113
    Vrouw
    Hier zit dezelfde pod er ook al bijna 2 maanden op.
    Ik ruik m nog wel als ik eens een slokje neem bij hem. Maar niet zo sterk als in het begin.

Hij was een slechte drinker. Dat is met de fles wel wat verbeterd, hoewel we er nog steeds voortdurend achteraan moeten dat hij moet drinken.

T is duur. Maar ook wel een mooie stevige fles.

19. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.415
    30.760
    113
    Vrouw
    Haha. Herkenbaar. "Iedereen" is toch vaak maar een klein groepje.
    Hier zijn er wel een flink aantal. Maar zag toch ook nog best wat gewone doppers en bekers toen ik laatst even in de klas moest zijn.

NiekeKris vindt dit leuk.
  20. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.138
    8.869
    113
    Als ‘iedereen’ iets heeft, vraag ik ook altijd door. Hier bleek hetzij de airup wel om een groot deel van de klas te gaan. Nog steeds geen reden om hem aan te schaffen. ;) Maar jongste dochter heeft er ruim een jaar herhaaldelijk om gevraagd (met Sinterklaas en kerst, haar verjaardag, tussentijds een aantal keer over gehad en toen opnieuw echt gevraagd rond december). Toen heb ik hem voor Sinterklaas gegeven. Ze was in de zevende hemel. De oudste wilde hem toen ook vrij plotseling. Gezegd dat ze eerst die van haar zusje uit kon proberen en dan kon bepalen of ze hem echt wilde. Jongste vond hem fantastisch, de oudste vond er niets aan (en hoefde hem uiteindelijk dus toch niet ;)). :roflmao: Hij wordt na ruim een half jaar nog steeds vrij fanatiek gebruikt.

Deel Deze Pagina