Doen jullie weleens mee? Veel bedrijven hebben een facebook pagina die bij een x aantal likes een cadeau verloten. (Zelf hebben we ook zo'n actie, maar ik weet niet of de link geplaatst mag worden) Misschien een ideetje om ze hier te posten? Als het toegestaan is natuurlijk, maar dat zullen we snel genoeg merken Ik heb weleens wat samples via facebook mogen ontvangen en kortingsbonnen
heb al veel gewonnen, zowel bij facebook als bij twitter.. boeken, kookboeken, soorten olijfolies dvd's vandaag kwam geheel onverwacht een gewonnen facebookpakket binnen.. een doos vol senseo lungo pads... erg leuk
Ik heb altijd mijn twijfels of je bepaalde dingen echt winnen kunt. Zie ik een gedeelde foto voorbij komen met de opmerking dat je deze winnen kunt en vervolgens komt deze zelfde foto maanden later weer voorbij. Volgens mij een reclamestunt zonder dat er iets verloot wordt.
vriendinnetje van mij wint veel, maar die is ook heel fanatiek... laptops, ipads, vakanties... maar dan moet je heel gedreven zijn met delen etc
hoe weet je of je iets gewonnen hebt dan zie wel die acties voorbij komen maar zie nooit uitslagen van de gewonnen dingen
Heel heel heel toevallig ben ik er 5 dagen geleden mee begonnen. Ik dacht ik probeer het een maand. Heb ik niets gewonnen dan stop ik er gewoon mee..... Resultaat: Ik heb al drie prijsjes binnen! Geen grote dingen maar wel een super begin! Als je echt gaat voor de grote prijzen moet je inderdaad een dagtaak ervan maken. Je moet niet alleen delen maar ook veeel vrienden hebben en andere actie uithalen.....Maar proberen mag altijd )
Ik heb nu 4x wat gewonnen. 2 entreekaarten julianatoren. Bon twv 15 euro bij een webshop Workshop kinderen 2 personen à 45 euro per persoon Portable dvd speler van Philips
Ik heb toevallig een Sanex pakket for men gewonnen vandaag Schijnt dat ze de winnaars mailen maar ik heb geen enkel mailtje ontvangen alleen mijn pakket die vandaag binnen kwam. Maar waar winnen jullie dat allemaal of hoe zoeken jullie een win actie op
Er bestaat een facebook groep waar ze allerlei acties voor je verzamelen. Weet niet of ik de link mag plaatsten, dus stuur gerust een pb
Nou aan die workshop mocht ik dus mee delen En ik kreeg een gewonnen waardebon voor een lang weekend weg,maar dat is heel slecht bevallen :x
Ik kwam nu op facebook een fotoshoot winactie tegen voor zwangerschaps baby of kinderfoto's denk niet dat ik de link mag plaatsen maar stuur me voor de link maar een pbtje
ik heb wel wat beters te doen! ik geloof er ook nooit zo in, in de zin van dat ik wat zal winnen! , maar ik doe dan ook nooit mee eigenlijk...