vrouw krijgt miskraam na inval arrestatieteam..

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Sheila82, 19 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

De bovenregionale recherche wil onderzoeken of er een verband is tussen de inval van een arrestatieteam in een woning in Herten en de miskraam van een 32-jarige vrouw die in het huis woonde. De recherche wacht eerst nog op de aangifte van de vrouw. De inval vond plaats op 24 juni. De politie arresteerde de partner van de vrouw.

Volgens het slachtoffer gebruikte het arrestatieteam een zogenaamde lichtbom, een explosief dat gebruikt wordt om mensen te desoriënteren. De vrouw zegt zo geschrokken te zijn, dat haar zwangerschap abrupt is afgebroken. Volgens haar advocaat wordt dat verhaal bevestigd door haar gynaecoloog. De foetus was 9 weken oud.

http://www.l1.nl/L1NWS/_rp_links4_first ... pid/links4

2. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    jeetje wat heftig.. hoe loopt dit af?

3. Fladdertje

Fladdertje Niet meer actief

Jezus! Maar als haar man echt iets uitgevreten heeft vind ik dat de politie wel gelijk heeft dat ze een inval deden..Dat vind ik het de schuld van haar man.

4. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    pfff, het zal je maar gebeuren zeg...

5. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Jeetje :confused: dat is idd best heftig!

6. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Verplaatst naar films, televisie en nieuws. Graag goed opletten waar je een topic start.

Groetjes
    Elvira

7. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ja heftig ...maar de politie hoeft ook niet op de hoogte te zijn geweest van haar zwangerschap...en ook niet van de mogelijke uitwerking van die lichtbom.
    En hoezo kan die gyn er dan zo zeker van zijn dat het echt door die bom is geweest? Hij kan toch nooit zeker weten dat t anders niet mis zou zijn gegaan?

8. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    mischien moet justitie eerst maar eens onderzoek doen naar eventuele zwangerschappen of andere risicofactoren.
    mischien moeten ze dan maar geen invallen meer doen bij criminelen met kinderen en wie weet zwangere vrouw en deze mensen door laten gaan met hun praktijken

die man zal wel geen lieverdje geweest zijn, als je je inlaat met criminelen heb je ook een hoger risico, de pakkans is groot, maar wat dacht je van een afrekening. zoeken naar een schuldige, terwijl je er voor kiest om een kindje te krijgen in deze twijfelachtige omstandigheden.

9. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Sorry, maar ik vind niet dat de verantwoordelijkheid bij de politie ligt.
    De verantwoordelijkheid ligt bij de man die ze moesten hebben. Hij stelt zijn vrouw en ongeboren kind bloot aan gevaar met zo'n leven. En als de vrouw op de hoogte was van de praktijken van de man is ook zijzelf verantwoordelijk want dan heeft zij het ongeboren kind blootgesteld aan gevaar. Mja, das hoe ik erover denk ;)

10. stuifje

stuifje Actief lid

21 jul 2008
    133
    0
    0
    Manager van alles
    Hillywood
    tja ze doen niet zomaar een inval natuurlijk, en het is niet aan de politie om na te gaan of er zwangeren in huis wonen of wat dan ook als ze besluiten een inval te doen.

Al zou de mk zijn gekomen door die lichtbom wat dan? wil ze de politie dan aansprakelijk stellen voor iets dat haar man had moeten voorkomen.

Hoogstwaarschijnlijk heeft die al meerdere malen brieven gehad o.i.d om zich te melden of wat dan ook, in ieder geval zal hij heus wel hebben geweten dat hij elk moment van de dag van zijn nest gelicht zou kunnen worden.

Daarbij een inval als deze doen ze echt niet zomaar omdat je een paar bekeuringen hebt openstaan, dus als ze al iemand als schuldige wil aanwijzen, zou ik als ik haar was, maar haar eigen kerel als schuldige aanwijzen.

11. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    ja, dat vind ik eigenlijk ook.Maar ja hoe vaak hoor je niet dat de vrouw er echt niks van af weet, en als die man echt een crimineel is dan maakt het hem waarschijnlijk niet uit dat hij zijn vrouw en ongeboren kind in gevaar zette(dat hij daar misschien achteraf wel spijt in heeft is een andere discussie)
    Maar omdan de politie aansprakelijk te stellen...ze schiet er niks mee op.

12. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Wij weten helemaal niet wat er gebeurt is, soms doen politiemensen ook domme dingen, om nu een huis binnen te vallen met rookbommen vind ik zwaar overdreven tenzij het nu echt zou gaan om terrorisme of een moordenaar.....en ja....politie aansprakelijk stellen....waarschijnlijk schiet ze er toch niets mee op.....het kindje komt er niet ineens van terug.
    En misschien wist ze echt niets van de activiteieten van haar man.

13. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Er zijn richtlijnen voor dit soort dingen bij de politie. Als t niet nodig is zetten ze er geen heel arrestatie team op en als hij niet vlucht gevaarlijk dan wel aggresief gevaarlijk is dan gebruiken ze ook echt niet zon bom.

Deel Deze Pagina