Mijn man gaat bij een vriend voetbal kijken vanavond. Nou weet ik door jouw post in ieder geval wie er spelen. Tot zover hoe boeiend ik het dus vind
Ik! Ik ben stik zenuwachtig. Na Juve uit staan janken als een klein kind. Ik durf niks meer te voorspellen. Ajax is één grote mindfuck dit seizoen. Maar o, ik weet niet wat er met me gaat gebeuren als ze daadwerkelijk de finale halen.... Eerst vanavond maar zien te overleven.
Present! Mijn buurman kijkt ook. Zijn tv provider loopt iets voor op die van mij. Toen ze scoorden tegen Juventus, hoorde ik hem al schreeuwen en 5 seconden later werd er bij mij pas gescoord. Beetje jammer
Ik ga kijken. Niet omdat ik fan van Ajax ben. Wel omdat ik het bijgeloof van mijn vriend ben Als ik weleens mee kijk, winnen ze. Ga ik in bad liggen of erop uit, verliezen ze... Dus na de wedstrijden tegen Juventus heb ik moeten beloven dat ik in ieder geval de halve finales en hopelijk de finale blijf kijken Ik vind overigens voetbal an sich een leuke sport hoor! Om te spelen en ook om te kijken. Alleen niet expliciet fan van Ajax, tot ongenoegen van mijn vriend
Ik ga kijken. Kom uit Eindhoven maar wat gun ik Ajax die beker. Wat een ongelooflijke dingen laten ze zien. Prachtig. Madrid was echt een fantastische pot om te kijken. Ik hoop zo dat ze de finale halen al denk ik wel niet dat ze Liverpool of Barcelona kunnen ver slaan. Maar eerst maar is de halve finale.
Er komen hier een stel vrienden van mijn man kijken, allemaal ajacieden. Zelf ben ik Feyenoorder, dus 6 februari was het thuis heel gezellig. Vanavond ben ik overigens wel voor Ajax. Ik ben ook erg benieuwd naar het nieuwe stadion van Tottenham. Vroeger wel in White hart lane geweest, dat had wel iets. En Wembley blijft natuurlijk Wembley.
Hier vriend een enorme Ajax fans, dus sowieso wordt er hier thuis gekeken. Vraag maar niet hoe de buren erbij zitten als er gescoord word hoor, dat hoor je aan de andere kant van onze wijk nog hahaha. Ze hebben tegen de spurs ook echt wel kans want er zijn veel goeie spelers van spurs niet aanwezig vanavond
Yup ga zeker kijken Ze hebben een sterk team Zo jammer dat er straks weer een aantal weggaan Dit is echt hun kans om die beker te winneb
Ik heb nu al luciferstokjes nodig om mijn ogen open te houden maar niets of niemand houdt mij af van kijken vanavond! Dit zijn van die sportmomenten die je gewoon moet zien!
Ik ga ook zeker kijken! Zelfs vriend kijkt mee, terwijl ik normaal van de voetbal ben, haha. Hij moet nu trouwens wel, nu hij revalideert van een ernstig motorcrossongeluk en niet werkt. Normaal had hij al in bed gelegen rond de tijd dat het begint.
Tv staat hier absoluut aan! Ben zelf inderdaad ook al wat zenuwachtig, hoop zo dat ze winnen. Ik gun het dit team ook echt.
Ik moet vanavond werken anders had ik zeker gekeken. Nu zijn veel van de bridge mensen ajaxieden dus ik word vast goed op de hoogte gehouden