Hoi dames, Onze dochter gaat nu steeds meer ontdekken en vindt speeltjes steeds interessanter. Nu vraag ik me af wat voor haar leeftijd écht een aanrader is! Dus kom maar op met de tips!
dingen die knisperen, een pakje zakdoekjes was hier helemaal het einde rond de 4 maanden, onderzetters, alles behalve speelgoed
Een mobile voor boven de box was hier echt een uitvinding! Ons mannetje lacht al als ik het aan ga zetten!! En idd knisper speelgoed!
Active babygym is erg leuk. Voor op buik: kleurtjes, knispers, geluiden spiegeltje Voor op rug: boog met diertjes die knisperen geluid maken etc. We hebben een dure van skiphop en is elke cent waard! Diertjes kunnen steeds gewisseld worden wat handig is. Ze is nu 11 weken en met beentjes slaat ze dan diertje maakt geluid. Met handjes slaat ze ook dan is spiegeltje die draait en ook geluid etc. We hebben boven nog onderdeel van mobiel gehangen ( muziekdoosje). Mobiel zelf hadden we als cadeau gekregen maar ik vind het beetje irritante ding : staat in de weg of valt bij baby oppaken en ook draait niet altijd. Ook hangen er maar 4 lelijke diertjes op )) Gym ligt in box bij ons niet op de grond. Ze begon pas week 9 daar interesse tonen ervoor niet echt.. Ze kan ook nu nig geen gericht pakken wat boven hangt. Wel speendoekje of knuffeltje of eigen shirt. Ze kan wel soms uur anderhalf in box zich vermaken met babygym...
Sring: ligt ook aan baby hoor maar ik denk ook aan spelgoed want ze kijkt vaak omhoog en praat tegen diertjes.. Die gym heeft ook handige kussentje ik leg haar dan op of onder. Ik ben erg blij dat ze dat kan zichzelf vermaken want we hadddn eerste 7 weken een hell weken.. Ze is lekker ontspannen nu. Ik heb ook losse speelgoed: giraaf sofie schijnt beste zijn maar hem kan ze nog niet pakken. Ze doet ook nog niks in haar mond... Ook heb ik trill speelgoed: ook nog niks mee. Ook rammelaar niks mee want kan niet pakken.. Ik heb nu ook manhatthan toy: die kan ze nu wel ontdeken. Geef ik haar in wipstoel meestal aan... Verder zou ik niet veel kopen want ik heb zelf erg veel en de meeste kan ze niet aan bij bijna 3 mnd. Maar misschien je baby zal snel dingetjes doen dan is het leuk.
Inderdaad een babygym, mobile, trekpop (van die knuffels met een touwtje waar dan muziek uit komt) De muziek maan van chicco. Geeft klassieke muziek en een lichtje wat steeds rustig aan/ uit gaat. Vind mijn dochter nog steeds rustgevend. (hangt vanaf dag 1 in haar bed)
Hier was ook zo'n zware bal waar ze tegenaan kon trappen en die dan geluid maakte favoriet! Als het maar geluid maakt op het moment dat ze het aanraakt.. Dam wordt haar moeite beloont