Akitapup fotomodel

Discussion in 'De lounge' started by Kat1981, Jul 2, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sarah84

Sarah84 VIP lid

Jul 21, 2008
    6,665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Mooie foto!!!

Wij hebben zelf een Akita Inu.
    Lastig om te zeggen hoe ze zijn. Voor ons namelijk zooooo lief en leuk en ze luistert (meestal) goed. Buiten is het soms lastiger. Dominant naar andere honden (vooral van hetzelfde geslacht) honden die ze al vanaf pup kent heeft ze geen moeite mee, maar nieuwe honden kan best lastig zijn. We kennen gaar gelukkig goed.

Ook met vreemden is ze niet zo'n held. Echt bang, maar als we dan een verjaardag hebben en het wordt druk, dan mag ze lekker boven. Als de (voor haar) vreemden dan weg zijn komt ze lekker kroelen.

Voor Finn is ze geweldig! Zo zachtaardig en geduldig. Echt super!

Alleen dat haar joh....pfffffff
    Hahaha!

2. Kat1981

Kat1981 Fanatiek lid

Dec 7, 2009
    1,915
    1,667
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant
    Oh ja, dat haar. Pffffft Ik kan inderdaad wel een trui breien van wat ik gemiddeld aan haar van Aiko naast me heb van het kammen.

Mooi hoor, zo'n inu. ik vind ze meestal nog mooier dan een Amerikaantje.
    Aiko is niet bang voor vreemden, maar bij sommigen is hij een beetje terughoudend. Bij de meeste loopt hij er zo opaf, en sommigen gunt hij nog geen blik waardig.:D

3. Sarah84

Sarah84 VIP lid

Jul 21, 2008
    6,665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Het zijn wel typische honden. Vind het altijd zo grappig dat elk beestje wel eigenschappen heeft die ik herken van onze hond. Vorige week was er een bij Cesar Milan, alleen hoe die hond met z'n ogen bewoog deed me al helemaal denken aan die van ons.

Ik vind het echt bijzondere honden!

4. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

Jun 17, 2012
    2,078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Ahhhh wat een schatje, mooie hond zeg!!

Share This Page