Grrrr...rotreclames!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Zara75, 4 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.139
    113
    Happyland
    Zit een film te kijken op Net5 en weet meteen weer waarom ik eigenlijk nooit meer een film op tv kijk. Wordt nu al gek van die reclameblokken, lijkt wel of er meer reclames dan film wordt uitgezonden.
    Echt een bron van ergenis zeg!:x

2. Minerva

Minerva Niet meer actief

He's just not that into you? :p

Aarrggg!!! Die reclames... Rete irritant ja! Ik gebruik die tijd altijd "nuttig" door wat drinken te pakken, tas voor morgen klaar te zetten, etc ;)

3. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Snap wel waarom ze er zijn, maar dat maakt ze niet minder irritant.
    Lijken ook steeds langer te duren. Gister zapte ik na ruim 10 minuten terug en het was gewoon nog steeds niet bezig.

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

Pffft er komt geen einde aan die reclames.
    Zo irritant.

5. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Herkenbaar! Wat ik ook vervelend vind is als een programma later begint dan aangegeven omdat ervoor nog reclame is.

6. Aszz

Aszz Niet meer actief

En weeeeer reclame!
    Benieuwd hoe lang dit weer duurt.

7. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.139
    113
    Happyland
    Volgens mij is het echt om de 10 minuten en duren ze 8 minuten ofzo, zo ergerlijk...laatste keer dat ik er weer ingetuind ben. Lang leve de computer!;)

8. Aszz

Aszz Niet meer actief

Om 41 begon dit reclame blok. Elke 20 minuten 9 minuten reclame.
    Achterlijk!!

9. sydneys

sydneys Niet meer actief

Daarom kijken wij geen tv meer :D
    We halen alles af, hebben netflix en ik kijk op net gemist, dan is een beetje reclame maar weinig.

Ikzelf vind het wel eens leuk om gewoon tv te kijken maar dan zonder vriend in de buurt want die zit het hele programma lang te vloeken over de reclames :) dus ik kijk nog maar 1 keer in de week gewoon tv, soms 1 keer in de 2 weken en als reclame is ga ik altijd op zp of facebook

10. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Een van de voornaamste redenen waarom ik nauwelijks tot niet TV kijk. DVD's, uitzending gemist, of opnemen op de HD recorder en dan de reclameblokken doorspoelen :)

11. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Dit dus!
    Moet wel even lachen om je vriend hahaha :D (mijne doet dat ook hoor)

12. Niekske78

Niekske78 Actief lid

18 nov 2013
    484
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daarom neem ik ook zo goed als alles op! Gewoon doorspoelen en klaar. Wat ik ook vaak doe... als een film om 20.30 begint, neem ik deze op. Tot kwart over negen kijk ik even iets anders, en hierna begin in aan de opgenomen film. Meestal komt je aan het eind ongeveer gelijk uit!

13. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ooo en daar krijg ik de sch**t van!!!
    Zelfs als geen reclame is zit hij nog te vloeken over de reclame die net was of gaat komen. Zo van "jaaaa wacht maar, over 2 minuten begint dat weer en net hetzelfde als net" pffffffffff laat me tv kijken! :D
    Of met die verzorgingsproducten als ze van die rare woorden gebruiken, dan zit hij een uur lang dat woord te herhalen ;)

Daarom kijk ik bijna geen tv meer! Heerlijk als hij eens een avond weg is! :D

14. Flubje

Flubje Niet meer actief

Ik ga dan altijd zappen en vergeet vervolgens wat ik aan het kijken was haha!

15. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.042
    1.860
    113
    Provincie Groningen
    Ik kijk voornamelijk ned 1,2, en 3.
    Daar gelukkig geen reclames tussendoor.

Films op tv kijk ik daarom al niet meer, helemaal bij sbs6. Om de 15 minuten weer reclame.

16. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Precies de rede waarom we zelden een film op tv kijken, je komt nooit echt lekker in de film. Als er een goede film is, zit ik tijdens de eerste reclame al achter de pc en binnen 5 min. kijken we hem zonder reclame. Vind het niet gek dat er zoveel illegaal gedownload wordt hoor.

17. Panda1

Panda1 Bekend lid

28 feb 2013
    841
    117
    43
    Overijssel
    Niet alleen op tv maar ook hier op t forum wordt ik er sch##tziek van. Als je ook maar even met de vinger verkeerd drukt springen er direct allerlei tabladen open. Ik snap dat het een bron van inkomesten is maar soms is het te veel......

Ook op tv. Ik betaal gewoon mijn tv abonnement dus wat minder mag wel...

18. BB88

BB88 Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.002
    3
    38
    Wij betalen al bijna 1,5 jaar geen tv-abbo meer, hebben we opgezegd! :D kijken alles gratis terug op internet, ok dan wel een dag later maar alle journaals zijn gewoon live, en wie is de mol bijv ook (livestream nederland 1,2 en 3).
    Vind t wel geinig dit topic dan te lezen, blij dat we niet meer betalen voor al die prut! :)

19. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Ja erg is dat! Toen met expeditie robinson met de finale was het meer expeditie reclame... Was echt veel te veel, keek je net 3 minuten robinson en daarna weer een blok van 10 minuten. Is vaker zo met een finale uitzending zo ook the voice etc, echt te eg voor woorden:x

20. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Oh, verschrikkelijk! Hier ook opnemen en doorspoelen, film1 of Netflix, hoor :)

Nog erger vind ik dat blok "nieuws" dat SBS6 midden in en film heeft. Zit je net lekker in een film, krijg je ineens een half uur berichten over Boer Karel die zijn schapen kwijt is. (Of hebben ze dat alweer afgeschaft?)

Deel Deze Pagina