Aktiebaby Breda leegverkoop!!!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Ellen27, 30 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. machoangel

11 okt 2008
    31
    0
    0
    potverdikke, ik woon notabene zowat aan de overkant. Oke er zit een geluidswal tussen.

dan zal ik morgen als de kids op school zitten toch maar even gaan shoppen.

2. Namedf

Namedf Lid

3 dec 2008
    80
    0
    0
    Weet er iemand of er ook nog easy walker sky nog in de aanbieding is bij hun? Of is alles al weg? (wou eerst bestellen bij ING maar daar is het helaas tijdelijk uitverkocht)

3. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    Bedankt voor jullie reacties ik ga straks even kijken of ik nog wat leuks kan scoren haha zal kijken of de easy walker er staat voor je lironi.

4. Namedf

Namedf Lid

3 dec 2008
    80
    0
    0
    Dat is heel erg fijn, thanks!!!

5. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    @lironi ik heb het niet kunnen zien helaas omdat er geen lift is en ik aaron bij mij had niet handig dus. Maar ik hoorde half half dat ze gewoon blijven maar onder de naam 9 maanden outlet doorgaan dus helemaal niet gaan stoppen hmm krijg in ieder geval mail met aanbiedingen dus ben benieuwd. WEl wat spulletjes gekocht o.a een campingbedje en speelgoed en avent spenen.

6. Namedf

Namedf Lid

3 dec 2008
    80
    0
    0
    Okii toch bedankt voor het kijken..!
    Als ik een keer in de buurt ben maar ff buurten, denk ik :D

7. Mama van Roan

22 jul 2008
    56
    0
    0
    nu las ik ergens een berichtje uit een krant dat klanten voor gesloten deuren staan? is de winkel nu wel of niet meer open ik zou graag zaterdag nog eens gaan kijken.

8. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    De winkel is gewoon open hoor maar begreep als het rustig wordt dat ze dicht gaan? Maar vandaag gewoon open was er om 11 uur.

9. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    9 maanden outlet is een opkoper die voor de currator werkt en een gedeelte van de winst opstrijkt. Zodra ze door de voorraad heen zijn gaan de deuren dicht. Er komt in dat pand geen babyzaak meer. er bestond nog een zeer kleine kans dat aktiebaby door gaat maar niet meer in dat pand. Maar de kans is heeeel klein dat dat nog lukt. Aangezien alle schulden die ze hebben en fabrikanten die niet meer aan hun willen leveren.

10. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Verwacht dus ook geen deskundig advies in deze zaak ;) ! De man die het heeft opgekocht is een Rotterdamse handelaar die allerlei verschillende zaken opkoopt. De dames die er staan, staan normaal gesproken op de markt met diverse spullen. Bedenk beter van tevoren wat je wil kopen, zodat je je er ook in kunt verdiepen.

11. Mamavanfien

13 nov 2008
    14
    0
    0
    weet iemand of ze nog meer korting gaan geven als die 30%.. ik heb wel al alle kleine spulletjes gekocht maar ik wil een autostoel voor oma kopen en dan is meer korting toch wel lekker omdat je geen garantie hebt

12. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Weet iemand of ze nog veel boxen hebben?
    Dan is het voor mij zeer zeker de moeite waard om even te kijken.

13. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Afgelopen dinsdag stonden er nog heleboel boxen!!
    Geen idee hoe het nu is. Maar een kijkje nemen is altijd de moeite waard :D

Groetjes Elke

14. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    Volgens mijn zus donderdag ook nog. Zeker nog wel 8 of 10 soorten maar kan ook meer zijn. Heb het zelf niet gezien want was helaas allemaal boven dat is wel een nadeel volgende keer als ik nog ga laat ik aaron thuis haha

15. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    En weer even een update. Ik heb de volgende mail gehad:

Geachte relatie

Afgelopen week heeft u een bezoek gebracht aan onze winkel hiervoor dank.
    Komende tijd zullen wij u op de hoogte houden van onze leegverkoop van negen maanden outlet voorheen actie baby Breda en Kids outlet voorheen pepita kindermode in Tilburg.

Onze openingstijden zijn negen maanden outlet Breda van 10 tot 18 en op donderdag en vrijdagavond tot 20 uur
    Kids outlet Tilburg kovelseweg 107 maandag gesloten en donderdag koopavond.

Mvg Benvenido

Voorlopig zijn ze dus nog wel even open denk ik. Kijk wel goed rond voor je grote aankopen gaat doen. Ik heb mazzel gehad met mijn kinderwagen en maxicosi, maar ik heb al wel gehoord dat sommige dingen geprijsd staan alsof ze gigantisch veel korting geven, maar als je dan in een andere winkel komt, blijkt het net zo duur te zijn. Even goed oriënteren dus...

16. Nathalie47

Nathalie47 Actief lid

7 dec 2008
    344
    0
    0
    Zelfstandige
    Belgie - Oost-Vlaanderen
    Weet iemand of ze toevallig ook trip trap eetstoelen verkopen? En of er nog zijn :)
    Ik zou heel graag een keertje gaan snuisteren maar t moet wel een beetje de moeite zijn, kom van Belgie uit dus tis een heel eindje rijden! Een paar jaar terug kochten we er onze kinderwagen maar wat ze nu weer allemaal hadden :rolleyes: :)

17. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Ik ben het met Ellen27 eens. Kijk eerst rond. Bij baby-dump bijvoorbeeld zijn de maxi-cosi cabriofix autostoeltjes 119 euro. Aktiebaby verkoopt ze voor 129 (?!?). Je hebt dan geen garantie. Niet echt een executieverkoop dus...
    Een vriendin van mij heeft een kinderstoel gekocht en bleek slechts 9 euro gekoper uit te zijn dan bij Baby-dump. Ze had dan ook nog het showmodel.

De acties bij baby-dump lopen t/m 17 mei en zij geven wel advies en service.
    oa 25% korting op voedingskussens, badartikelen en sluiers, 20% op buggys en loopstoelen etc..

18. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.848
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland

Wij kwamen ook voor een autostoeltje, maar dan een maat groter. Ik weet dat de Priori van Maxicosi, regelmatig in de aanbieding is voor 100 euro bij diverse grote babyzaken. En nu kreeg ik de prijs van 120 euro... Tja... En een 'goedkope' autostoel, van Safety First, hebben we 2 weken geleden bij halfords voor 80 euro gekocht en die ging bij Aktiebaby voor de speciale prijs van 100 euro weg ;) . Dus tja... Voor kleertjes kan het misschien de moeite zijn, maar ik vond het wat moeilijk (rommelig) kijken. Uiteindelijk hebben wij 2 speeltjes voor in de auto gekocht. Nu ze over is op de grotere stoel, heb je geen beugel meer (zoals bij de maxicosi) waar je speeltjes aan hangt, dus moesten we wat anders hebben. 2 leuke dingetjes gevonden :) . Dus we waren net niet voor niks ;)

boxen en kinderstoelen stonden er nog genoeg hoor. Ook boxkleden en lakentjes etc.

19. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    wij zijn vandaag ook met lege handen weg gegaan...

vorige week wel het e.e.a. gekocht met ruim 30%-40% korting. Nu had ik een heel gaaf boxkleed en opbergzak willen kopen, samen 100 euro en mocht het meenemen voor 80 euro.
    Toen ik zei dat we vorige week 30% kregen... kon er verder niks aan gedaan worden.
    baal wel, was ontzettend gaaf... maar vond het zo stom

20. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Nou, dus ze doen nu al terugkrabbelen op hun acties?
    Wat een bullsh*t zeg.,.
    Dan ga ik ook mooi niet daarheen!

Deel Deze Pagina