Aktiebaby Breda leegverkoop!!!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Ellen27, 30 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiwi80

Kiwi80 Bekend lid

24 feb 2007
    530
    0
    0
    Hebben ze ook nog zomerkleertjes?? Weet iemand dat toevallig. Daar heb ik wel interesse naar, maar ik kan pas dinsdag gaan. Als het niet de moeite is ga ik liever niet, woon niet zo super in de buurt.

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ze hebben heel veel kleertjes, van alles. Staat erg dicht op elkaar, want ze krijgen bijna elke dag nieuwe kleding binnen.
    maar ook die kortingen vallen tegen hoor... 30% en eerst 50% op mexx, maar daar hoorde ik zaterdag ook niks meer over

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.819
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland

Heel veel kleertjes waren zaterdag wel gelabeld met '50% korting' , of er dan aan de kassa nog eens 30% extra afging weet ik niet. Ze hadden nog wel zomerkleertjes hoor. Maar zoals ik eerder al zei; ik vond het erg door elkaar hangen. Veel kleertjes ook in grotere maten (98+ )

4. Hibatullah

Hibatullah Actief lid

21 dec 2008
    117
    0
    0
    Laborantje
    Nou ik wilde een mura 4 gaan kopen. wandelwagen, reiswieg en de maxi cosi. toen zei hij dat ik het voor 700 kon kopen. Dus ik zo, nou in de normale winkel kan ik hem goedkoper krijgen. Toen heeft ie het nog verlaagd naar 625 maar dat was nog veels te duur. kan nu een mura 4 combi kopen voor 500 euro en dan de maxi cosi apart. dus ben sowieso goedkoper uit bij een andere zaak. Vind het wel tegenvallen hoor.

5. Eefje1

Eefje1 Lid

12 nov 2007
    70
    0
    0
    hallo,

iemand toevalling ook traphekjes gezien?????????????

gr eef

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ja hoor, die staan er ook... meteen als je naar gaat staan ze daar

7. Kiwi80

Kiwi80 Bekend lid

24 feb 2007
    530
    0
    0
    Ben vanmorgen ook even geweest. Het was er behoorlijk druk. Ze hebben nog heel veel. Heb zelf een leuke wip gekocht voo buiten en nog wat kleine dingen. Ik vond de kleertjes niet zo bijzonder. Er was nog wel heel veel, maar alles hing heel erg door elkaar en het was of hele kleine maatjes of de grotere maten. Ik zocht zelf 86 en vond er niet veel tussen. Maar als je echt nog spullen nodig hebt voor je uitzet zou ik echt even langsgaan. Ze hebben nog keuze zat!

Deel Deze Pagina