Vandaag is de brief aan de curator aangetekend de deur uit gegaan. We hebben verzocht de koopovereenkomst te ontbinden. Ik hoop binnen 10 dagen een reactie terug te ontvangen. Ben benieuwd.
ben benieuwd! ;aat je even weten of dat akkoord is of niet? Wij wachten nog even af of er eventueel een doorstart gemaakt wordt. zo ja dan willen we alles meteen laten leveren. En bij afleveren betalen. opdeze manier zijn we dan onze 200 euro aanbetaling niet kwijt! wewachet ong tot half maart ofzo!
Ik heb de laatste reacties niet allemaal gelezen maar even een tip voor iedere gedupeerde! Ik hoorde dat vele van jullie een factuur hebben? volgends de wet is het bedrijf verplicht het KVK nummer te hebben op t factuur. Via de kamer van koophandel kunnen de algemene voorwaarde gelezen/opgevraagd worden.. dan weten jullie misschien wat meer!
Wij hadden ook alles daar besteld, ze zoeden het eigenlijk vorige week woensdag gebracht hebben, toen kwamen we er dus ook achter dat de winkel failliet is! Zo kl*te! Maar 2 maanden wachten kan echt niet meer, heb gelijk vorige week woensdag een brief weg gedaan naar de curator maan nog niks gehoord, als ik vrijdag nog niks heb gehoord, ga ik maar bellen...wil toch wel een beetje duidelijkheid
o jeetje zeg dat is helemaal balen! Ik hoop dat je niet alles al had betaald! Ik ben benieuwd wat ze zeggen als je beld! Bedankt ook voor de kvk tip! ga ik even achteraan!
Ook vanuit hier sterkte met de situatie! Wij wouden onze spullen ook kopen bij aktiebaby. Achteraf zijn we toch naar babydump gegaan. Daar is het in ieder geval altijd veilig kopen, als ik zo de koopvoorwaarden lees. En je hoeft er niet aan te betalen (hoeft nergens eigenlijk, maar ze vragen er ook niet om). Ben dus net deze dans ontsprongen..