Hallo, Ik heb even een vraagje! We hebben maandag geklust en volgens de calculator heb ik vandaag de eisprong. Zie hieronder. We hebben gisteren niet kunnen klussen. Heeft het zin om vandaag nog te klussen? Ik hoor graag jullie advies. Zou het klussen van maandg zin hebben gehad? gr Vlinder Eerste dag van je laatste menstruatie: 11 april 2009 Een beetje vruchtbaar: 20 april 2009 Vruchtbaar: 21 april 2009 Erg vruchtbaar: 22 april 2009 Eisprong: 23 april 2009 Innesteldag: 28 april 2009 Vanaf hier kun je testen: 7 mei 2009 Vermoedelijke bevallingsdatum: 13 januari 2010
hoi vlinder. je bent ook net zover als mijn hopelijk heb jij ook over 2wk goed nieuws (laat tegen de tijd wat weten ben benieuwt. gr angelx
Daarnaast gaat zo'n calculator ook alleen uit van de standaar situatie. Als je niet ook ovulatietesten gebruikt hebt of getemperatuurd hebt waaruit blijkt dat je eisprong vandaag is, kan het net zo goed binnen nu en een week zijn. Je kunt beter proberen om de dag te klussen dan zit je zeker goed. Succes!
bij mij bleek, terwijl ik een superregelmatige cyclus heb, mijn eisprong een week eerder te zijn als dat ik dacht. Ik zou dus niet zomaar van de calculator uitgaan en gewoon verder gaan met proberen een kindje te maken
Net zoals Happyme zegt, vertrouw niet op je calculator. Het kan zijn dat je je ei al gehad hebt of dat het juist nog moet komen. Gewoon klussen voor de zekerheid.