wie gelijk zwanger na mirena spiraaltje? kan dit?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door liva87, 10 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wanner waren jullie zwanger na een mirena spiraaltje?

Ik heb mijn spiraaltje 5 jaar gehad en nooit echt ongesteld. Wij hebben voor en op de dag van verwijdering zelf sex gehad. Nu vraag ik mij af of je gelijk zwanger kan zijn en of er iemand ervaringen mee hebben? Ik heb namelijk 5
    dagen na verwijderen 2 dagen roze en wat rood oud bloed gevloeid bij afvegen vooral, dacht eerst beginnende menstruatie maar duurde maar 2 dagen. Nu volgende enkele symptomen mega pijnlijke borsten met duidelijke ader. Vlage misselijk, rommelende buik en hoofdpijn. Dit ken ik overigens van mijn vorige zwangerschap. Maar zal stom verbaast zijn als de eerste keer raak is.

Wie kan mij helpen? En heeft ervaring

2. snoes79

snoes79 Fanatiek lid

9 jun 2014
    1.312
    1.192
    113
    Hoi liva,

Heel raar, ik heb 21 mei mijn mirena eruit laten halen. De 26 en 27 mei onbeschermd gevreeƫn. Op 10 juni een positieve test.
    Ikzelf vind het niet te geloven, het is onze derde. De vorige keren na pilgebruik ook direct zwanger.
    Trouwens voelde ik het niet zo, maar mijn man merkte en drong aan op een test.

3. DDucky

DDucky Bekend lid

7 jul 2014
    997
    317
    63
    Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar heb het wel eens nagevraagd bij de gyn hoe het precies in zijn werk gaat als ik een kinderwens zou hebben.

Zij vertelde mij toen dat zodra je het spiraaltje eruit haalt je lichaam gewoon door gaat met de cyclus.
    Dus als je net in je vruchtbare periode zit en je haalt het spiraaltje eruit... zou het theoretisch gezien kunnen..

Deel Deze Pagina