Spoor bijster

Discussion in 'Zwanger worden' started by xxVlinderxx, Oct 22, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. xxVlinderxx

Sep 10, 2012
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi meiden,

ik ben het spoor een beetje bijster en hoop dat jullie ervaring hebben met het volgende:

Om te beginnen heb ik een cyclus van rond de 40 dagen. Normaal gesproken ook een eisprong, dit check ik met ovulatietesten.
    Begin sept heb ik bij vier weken een vmk gehad. Ik ben toen twee weken ongesteld geweest (!!). Inwendige echo gehad en alles was schoon.
    Daarna niet meer ongesteld geworden. Ovulatietesten gebruikt en ik dacht 30 september (dag 32) een positieve test te hebben maar twijfelde wel. Heb het niet gecheckt met een digitale cb test (doe ik normaal wel). Ben daarna gestopt met ovulatietesten (stom). Mijn NOD zou dus moeten zijn rond 15/16 oktober. Niks nada noppes. Geen postitieve test en ook niet ongesteld.
    Sinds drie dagen heb ik nu ligt rose/dk bruine afscheiding bij het afvegen wanneer ik naar de wc ga. Niet altijd, soms. Verder geen spoor te bekennen van mijn ongi. Vanmorgen opnieuw een test gedaan en weer negatief.
    Ik heb een afspraak bij de huisarts gemaakt voor vanmiddag want ik maak mezelf helemaak gek.
    Heeft iemand hier ervaring mee??? Kan ik nog zwanger zijn? bijv late innesteling en een laat ei (omdat de ovulatietest nog niet helemaal postief was?) Heb trouwens op 1 oktober nog sex gehad, daarna even niet meer (was wel genoeg voor even..haha). Oja sinds twee dagen ben ik misselijk en eergister had ik pijn in mn rechterlies... snappen jullie het nog??

Liefs Vlinder

2. xxVlinderxx

Sep 10, 2012
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niemand?

3. din0

din0 VIP lid

Aug 14, 2011
    5,173
    1,848
    113
    Het bruine verlies kan een schoonmaak zijn.
    Dus zou wel even een bloed test vragen misschien dat je wel zwanger bent.

4. xxVlinderxx

Sep 10, 2012
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik maak mezelf echt helemaal gek. Hoe kan het dan dat ik een negatieve test heb? het is vandaag al dag 53!!
    De huisarts zal vanmiddag wel gaan praten over de stress die ik heb en of ik daar niet beter iets aan kan doen.. :(

5. Kache

Kache VIP lid

Jan 11, 2012
    6,259
    1,165
    113
    Wat vervelend dat je cyclus zo van slag is, maar na een (v)mk komt dat helaas vaker voor. Het is volsterkt normaal dat het tot 6 wkn duurt voordat er weer een menstruatie komt en er zijn hier ook redelijk wat meiden bij wie het nog veel langer duurt.

Ook zwangerschapsachtige klachten (vele) dagen voor een menstruatie komen voor, vooral na een (v)mk. Bij mij ontstonden die rond de eisprong (misselijk, steken bij schaambeen, rommelende darmen, moe, pijnlijke borsten, etc) en duurden dus ruim 2 weken voordat menstruatie doorbrak. Het zou goed kunnen zijn dat het beetje bloedverlies dat je hebt gehad je eisprong is geweest en dat je 'NOD' 2 weken na die datum valt.

Ik hoop dat je een luisterend oor krijgt bij huisarts, maar kans is groot dat hij zegt afwachten, denk ik. Het enige andere wat hij kan doen is met hormonen een kunstmatige menstruatie opwekken, maar dat zou ik persoonlijk nu nog niet doen, het is ook maar de vraag wat voor effect dat dan op je cyclus heeft.

Je lijf kan hormonaal echt flink van slag raken na een (v)mk... Veel sterkte!!

6. xxVlinderxx

Sep 10, 2012
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wacht nu al bijna 8 weken ... :( is dit ook normaal?
    Het vreemde is dat het een echt hele vroege vmk was, (vier weken), je zou daarom toch denken dat het niets voorstelt voor het lichaam?
    Ik baal zowieso van mijn cyclus en wil deze voorleggen vanmiddag. Wat denken jullie?
    28-28-34-44-40-nu (al dag 53).
    Dit is toch geen normale cyclus?

Share This Page