Hoi, Ik heb 3 weken terug met 6 weken een miskraam gehad. Toen 1 week gebloed, 1 week niet gebloed en nu weer een week bloed verloren. Telefonisch contact gehad met m'n verloskundige. Zij gaf aan dat ik gezien mijn verhaal een volledige miskraam heb gehad en de 2e bloeding mijn menstruatie al weer was. Nu deed ik vandaag een test met het idee dat die na een menstruatie wel weer negatief zou zijn maar nu blijkt de test hartstikke positief te zijn. Snap er niets meer van. Kunnen jullie mij hier een verklaring voor geven?
hoi tja, dat is wel een beetje een apart verhaal, het zou wel heel snel zijn om nu weer zwanger te zijn, maar het kan eventueel wel. Als de test nu nog positief zou zijn van je miskraam zou dat ook raar zijn, dus ik verwacht wel dat je opnieuw zwanger bent. Maar het is en blijft wonderlijk, zo snel na een miskraam. spannend hoe het nu verder gaat. Kijk of je op korte termijn een echo kunt regelen, dan weet je waar je aan toe bent. Neem je al foliumzuur? Mirjam
Bedankt voor je reactie. Heb vanochtend contact opgenomen met de verloskundige praktijk. Zij stonden ook voor een raadsel en word dus terug gebeld over hoe nu verder. Foliumzuur ben ik blijven slikken, ook na mijn miskraam.
Hoi Mirjam, Heb vandaag een echo gehad. Daarop gezien dat ik een volledige miskraam heb gehad. Volgens de echo zat ik in de 4e week van me cyclus, zou dus kunnen dat ik opnieuw zwanger ben. Ook kon het zijn dat m'n cyclus nog zo van slag is dat ik daardoor nog positief test. Over 2 weken heb ik nogmaals een echo, mits de test nog positief is. Ben blij met de echo, heb toch veel duidelijk gekregen. Mocht ik weer zwanger zijn is dat natuurlijk prachtig maar ga er zeker niet vanuit. Gr. Tin