Hallo dames! Een beetje onverwacht maar superspannend natuurlijk...gaan wij voor een 2e in 2015! Het zat eigenlijk nog niet zo in de planning zo snel. De eerste was ongepland maar erg gewenst. We zitten alleen al heel lang met mijn vorige koophuis. (Dubbele lasten). Dat weerhield ons om aan een 2e te beginnen. Maarrrr... geheel onverwacht is mijn huis verkocht! Yes, finally! Ik heb er eigenlijk helemaal niet meer zo bij stil gestaan maar aan de hand van wat klachten die ik van mijn spiraal had een tijd terug vroeg mijn vriend spontaan of ik hem er niet gewoon uit kon laten halen. Een 2e kindje zag hij toch wel erg zitten. Dus...19 december afspraak bij de ha om mijn koperspiraal eruit te halen! En in januari 2015 dus onze eerste ronde! En voor het eerst ook bewust zwanger worden... Ik vind het zo spannend. En ook een heerlijk gevoel dat ik misschien wel weer zwanger word. Wie gaan er ook voor straks in 2015??
Spannend Blossom! Wij willen in 2015 ook wel voor een tweede gaan, maar dan pas halverwege/einde 2015. Onze dochter is nu 13 maanden en wil er graag minimaal 2,5 jaar tussen hebben. Succes! Hoop dat je snel zwanger bent!
Spannend meid. Hopelijk is het jullie gegeven snel zwanger te mogen zijn. Ik hoop dat 2015 ook ons jaar gaat worden. Wij zijn ook bezig voor een 2e en hebben een dochter van april 2013. Helaas in november een miskraam gehad.
Hey dames, Leuk om te lezen! Wij gaan vanaf januari voor ons 3e kindje. Ook superspannend weer. Onze eerste was ook geheel onverwachts. Bij de 2e heb ik alles veel bewuster meegemaakt, vooral de bevalling, daar ben je toch veel beter op voorbereid doordat je het al een keer hebt meegemaakt. Blossom: wat leuk zeg zo onverwacht ineens voor een 2e gaan. lekker spontaan, daar hou ik wel van! succes! Annekeruiter85. vervelend zeg een miskraam, heel verdrietig. Ik heb het zelf ook gehad voor mijn 2e dochter. Hopelijk is er voor jullie snel weer geluk!
Wat grappig.. bij ons was onze dochter ook een verrassing. Nu ben ok er heel bewust mee bezig, toch heel anders. Maar ook mooi en bijzonder. Ja miskraam was heftig.. nog nooit zo uitgekeken naar een menstruatie haha
Ik kom gezellig mee kletsen. wij gaan ook.voor een 2e zijn in augustus gestart en 3e ronde zwanger maar vrijdag een miskraam gehad met 6 weken. Dus starten in 2015 opnieuw. Wij hebben een dochter van 5 was toen ook niet gepland. Grappig zo veel gelijkenis. Er samen voor gaan is zo bijzonder. Nu een plakker..wil weer zwanger zijn..voel mij zo leeg nu. 2015 wordt ons jaar
He he dames, Wat leuk alvast een club voor 2015 haha. Wij willen er over ongeveer 3 maandjes ook voor gaan. Heb een dochter van nu 14 maanden (die overigens wel geplant was, heeft 9 maanden geduurd voor ik zwanger was, met regelmatige cyclus, verschrikkelijk maar ook spannend steeds weer, hoop dat dat nu wel anders is). Wil al heel lang weer zwanger worden maar ben met een opleiding bezig, die ik eigenlijk al zou beginnen in septmeber 2013, maar toen uitgerekend was een jaar verschoven. Wil het nu eigenlijk wel gewoon afmaken, in December 2015 zou ik klaar zijn. Ik vind het zoooo lang duren haha, veel die tegelijk met mij zwanger waren (vriendinnen, collega's) zijn alweer zwanger van de 2e. Verder ben ik 27 jaar, vriend is 24. Ik gebruik geen pil of spiraal meer dus we kunnen er zo voor gaan. Aftellen. Over 2 weken gaan we verhuizen, wonen nu nog op appartement maar hebben we verkocht en huis gekocht, dus ruimte genoeg voor die 2e
wat leuk! Mag ik me aansluiten bij dit clubje?? Voor mij komt er in 2015 hopelijk een tweede kindje ( hopelijk dit keer dat het wel goed gaat, ik heb in 2011 een levenloos geboren kindje gekregen) Mijn vriend wordt hopelijk dit jaar voor het eerst papa Verder ben ik 25 jaar en vriend is 30
Ik was mijn eigen gestarte clubje helemaal vergeten haha. Dacht dat hij is de vergetelheid was geraakt @Lies1989: ik zal met je meehopen! Eat een vreselijke gebeurtenis moet dat zijn geweest! Mag ik vragen wat er mankeerde? @Me87: gefeliciteerd met jullie huis! Wij willen ook een huis kopen. Hebben nu een groot huurhuis dus geen haast ofzo. Als veel mensen om je heen zwanger raken is wachten zo moeilijk he! Liva87: ach wat naar van de miskraam! Dit vast idd vast jullie jaar!! En ja, veel ongeplande eerste kindjes al hier in de club haha. @Annekeruiter: zo bewust ervoor gaan is zo anders he? Bij de oudste had ik dat allemaal niet. Dat is gewoon heel snel verrast zijn en accepteren haha. @Jaydee: nog even wachten dus! Voor je het weet is het zover! Hier nu dus tegen mijn eisprong aan. Ik had gisterochtend wat vruchbaar slijm en ook sinds gisteren steken bij mijn eierstok. Gisteravond dus maar even gezellig gemaakt! Morgen ook nog maar even klussen en dan afwachten maar!!!
Heej, hier ook de wens voor 2 e kindje dit jaar.... We zitten midden in ronde 2 Ik ben 31 jaar en heb een zoontje S. 20 maanden is ie. Spannend zeg
Leuk! Veel gelijkenissen! Ik word volgende maand 30 en vriend is 31. Onze zoon is 22maanden. Ik vind het ook een spannend gebeuren! Duurde de eerste lang bij jullie?
Nee ik heb besloten dat niet te doen. We zijn maar net begonnen en wil er wel de spontaniteit zeg maar er een beetje inhouden. Ik voel mijn eisprong altijd aankomen dus ik kan dat wel redelijk inschatten. Jaren geleden, toen ik nog bij mijn ex was hebben we het een half jaar geprobeerd. Ik plande toen alles precies. Dat gaf mij best wel veel stress. En ook extra teleurstelling als het niet lukte. (uiteindelijk maar beter) Daarom probeer ik er nu ook een beetje blanco in te gaan.
Je baner zegt 5 dagen.over tijd klopt dat? Al een test gedaan? Nieuwsgierig Hier dpo 9 verwacht vrijdag mijn nod. Heb wel wat symptomen erg pijnlijke borstsn vooral tepels, Rommelende darmen en winderigheid oeps hihi.. Ik hou vol dat ik gewoon ongesteld wordt haha anders wordt ik gek.
Mag ik ook aansluiten, dat deed ik een jaar geleden ook zwanger in 2014 maar helaas niet, ondertussen in ronde 8 voor een tweede wonder Ondertussen zijn alleen ik en 2 ander nog niet zwanger of bevallen best confronterend en t fanatieke schrijven is er wel wat af, wel nog een gezellig groepje maar thja toch niet helemaal passend meer.. Oh ik ben 29, dochter van dik 2,5, en 9 jaar samen met me vriend
Mag ik ook meekletsen. Wij weten nog niet precies wanneer we beginnen maar iig dit jaar Ik ben 38 en we hebben een dochter van ruim 3,5 jaar. Ik ben 9 jaar samen en 5 jaar getrouwd met mijn man. In 2013 zwanger geweest maar helaas met 10 weken is het hartje gestopt en met 12 weken kwamen we er achter. Ik was zo vreselijk misselijk dat ik even genezen was, maar dit jaar willen we er toch weer voor gaan. Ml weet nog niet precies wanneer dus we wachten nog even heel ongeduldig af
Kan me voorstellen dat het dan niet helemaal meer aansluit. Wie weet wordt DIT jullie jaar!! Duurde de eerste bij jullie ook lang?
Spannend allemaal dames !! Op naar veel 2015 kindjes hihi. Ikzelf ben al 2 jaar bezig, na een lange ziekenhuis weg inmiddels duidelijk dat natuurlijk zwanger worden niet gaat lukken we hopen dan dus ook dat onze eerste ICSI poging (waar we nu midden in zitten) gelijk gaat lukken en we in 2015 eindelijk ons kleintje mogen verwachten! Lees graag met jullie mee en allemaal zwanger of bevallen 2016 in gaan !