om niet te roken! ben zooo trots op mezelf! jullie zullen denken; het is nog maar 1 dag.. maar ik voel me er zo goed bij dat het me deze keer gaat lukken! wel moet ik bekennen dat ik Champix gebruik maar het gaat echt goed! het gaat me lukken!
Champix is een medicijn die de ergste ontwenningsverschijnselen tegengaat ik had daar bij mn vorige stoppogingen erg last van maar valt me nu mee! natuurlijk heb ik zin in een sigaret maar het is vol te houden een vriendin van mij zei; de eerste week is het ergst, daarna gaat het beter. dus daar hou ik me aan vast!
Ja ik ga me wagen aan dit topic. Vorige week was mijn moeder op genomen met een zware long ontsteking( ze is een stugge roker) en voor het eerst in al die jaren, begon het mij te dagen( ben echt een verstokte roker) van meid wil jij nog zo 40 jaar door leven. JE bent te zwaar je rookt te veel ect ect. En steeds meer en meer begin ik te denken hoe kan en wil ik stoppen met roken hoe kan ik die knoop door hakken. Voor het eerst in mijn leven begin ik te denken aan mijn eigen gezondheid. Hoe zo ver heeft moeten komen waarom ben je ooit me roken begonnen( was een zware anti roker in mijn pubertijd.) niet te geloven dus. Meid ben trots op je. En elke dag is er een. Morgen is mijn bus shag op. Wie weet. Wie weet ga ik ook hier in nog eens oorden scheppen zou voor alles beter zijn. 1 mijn gezondheid 2 geld 3 gewoon in het al gemeen en 4 voor me zelf... Zelf... Sorry als ik dit topic een stukje naar me toe trek maar merk dat wel fijn is om hier over te kunnen praten.
als mij het lukt, lukt het iedereen! hahahaha! ik ben een echte zwakkeling wat roken betreft.. als je het serieus wilt, kun je je huisarts vragen naar Champix het is geen wondermiddel, je moet het zelf doen maar het haalt bij mij de scherpe kantjes er een beetje af.. en gister de laatste sigaret gerookt en die was vies!!!! wordt het ook beetje makkelijker van.. roken is gewoon niet fijn meer met die medicijnen..
Netjes!! Nu op na de volgende! En iedere dag is er een moet je maar denken! Succes, het gaat je lukken!!