Te wachten tot ik aan de beurt ben. Staat er achter me een zwangere vrouw. Ik klets wat met me zoontje heb niet in de gaten dat ik door kon lopen krijg ik zo dat karrteje in me rug vanhaar. Was boos joh.maar was te verbaast om er wat an te zeggen
Ooh ik heb daar zo hekel aan. Ze kan dan wel zwanger zijn en last hebben van haar hormonen, maar het even aangeven of je wil doorlopen lijkt mij een kleine moeite toch? Ik zeg meestal als iemand zoiets doet: Sorry? Wil je er misschien even door of wil je me wat vragen? Je excuses aanbieden mag hoor! En dan net hard genoeg dat mensen het ook kunnen horen. Meestal krijgt die persoon een rood hoofd en houdt er snel over op
Grrrr ik kan er ook echt niet tegen.. Ga dan geen boodschappen doen! (Diegene achter je dan he, niet jij )
Ja ik meestal ook net nog bij de xenos twee pubers die er even langs wouden dus gewoon er langs duwen dus ik toep ze na je mag de volgende keer ook wel even vragen hoor... Je moest ze zien kijken haha
Was het met opzet? Ik ram ook standaard iemand met m'n karretje tijdens het doen van de boodschappen, echt onbewust, ben gewoon niet heel erg handig en sta vaak niet op te letten... Ik let dan wel weer op als iemand me dat met opzet 'flikt'. Net als dat duwen, man, vraag even, heb er zo'n hekel aan. Komt dan ook zeker een scherpe opmerking uit.
Liep laatst met buggy een deur door naar binnen schiet er zo een meisje vanachter mij langs de buggy langs! Ben nooit brutaal maar riep haar nu na " zo hoezo onbeschoft heb je soms haast?" Ze keek niet eens op of om. Duwde bijna de buggy opzij toen ze erlangs glipte. En het was niet zo dat ik traag was of haar voorschoot! Erger erger...