Na twee goede bloedafnames durf ik inmiddels heel voorzichtig zeggen dat ik zwanger ben. 2 juni staat de eerste echo gepland, ik ben dan precies 6 weken. Hopelijk zien we dan al een hartje...
** NOD-lijst 1+ jaar 1e kindje ** NOD MEI * 18 mei - Kramertje - 40 jaar - 2e ronde (natuurlijke poging ivm stop cryo tp Corona) * 25 mei - Believe89 - 30 jaar - ronde 14 * ?? - 7missme1987- 32 jaar - ronde 28 (ronde 1 na mk) NOD JUNI * ?? - InaIna - 28 jaar - ronde 19 * ?? - Orchid24 - 26 jaar - ronde 11 * rond 17 juni - Gliss - 32 jaar - ronde 23 (ronde 3 na mk) - IUI 3 AFSPRAKEN * 27 mei - controle echo bms cryo terugplaatsing - Kramertje * 22 mei - afspraak zaadanalyse - Believe89 * 22 mei - echo CD 3 start IUI-2 - Gliss * rond 31 mei / 1 juni - inseminatie IUI 3 - Gliss * juni - intake fertiliteit - InaIna * 2 juni - 1e echo - SD90 ZWANGER SD90 - uitgerekend op 26/01/21 LEGENDA Wachtbankje Zwanger Ongesteld Negatieve Test Twijfel-/Tuurtest WIL JE OP DE LIJST? Je kunt deze lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Wat ontzettend spannend! Gefeliciteerd! Hoop ook dat jullie met 6 weken al een hartje zien en anders hopelijk snel een vervolgecho waar het hartje alsnog op te zien is! ❤️
Enorm spannend! Met de tweeling had ik aan 6.1 eerste echo en toen al een mooi kloppend hartje dus ik hoop stiekem dat het nu weer zo gaat zijn, scheelt me wat stress en onzekerheid. (Al hebben ze toen baby twee pas op de tweede echo gezien, dat was wel schrikken )
Lijkt me ook heel spannend! zeker na wat er gebeurt is.. Zou een opluchting zijn he, alleen met 6 weken is wel al echt vroeg toch of niet? Hoop het echt voor jullie! Haha ohjee dat lijkt me inderdaad heel erg schrikken
** NOD-lijst 1+ jaar 1e kindje ** NOD MEI * 25 mei - Believe89 - 30 jaar - ronde 14 * ?? - 7missme1987- 32 jaar - ronde 28 (ronde 1 na mk) NOD JUNI * ?? - InaIna - 28 jaar - ronde 19 * ?? - Orchid24 - 26 jaar - ronde 11 * rond 17 juni - Gliss - 32 jaar - ronde 23 (ronde 3 na mk) - IUI 3 AFSPRAKEN * 31 mei - 2e controle echo bms & bloedprikken cryo terugplaatsing - Kramertje * 22 mei - afspraak zaadanalyse - Believe89 * 22 mei - echo CD 3 start IUI-2 - Gliss * rond 31 mei / 1 juni - inseminatie IUI 3 - Gliss * juni - intake fertiliteit - InaIna * 2 juni - 1e echo - SD90 ZWANGER SD90 - uitgerekend op 26/01/21 LEGENDA Wachtbankje Zwanger Ongesteld Negatieve Test Twijfel-/Tuurtest WIL JE OP DE LIJST? Je kunt deze lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Meiden hoe is het met jullie? @SD90 Hoe voel jij je? Hier gisteren op cd11 en slik nu 11 dagen Progynova (wat een rommel zeg, harstikke misselijk ervan). Gisteren bms meting gehad en wezen bloedprikken. Bms is rond de 6mm. Bloeduitslage heb ik niet gezien. Gent heeft gistermiddag gebeld en moet zondag nogmaals een echo late maken en bloedprikken en dan zal medio volgende week de cryo tp zijn. Spannend weer zeg!
@Kramertje spannend zeg! vervelend van de progynova @Gliss voor jou komen ook spannende dagen aan, hoe was de echo? @Believe89 al de uitslag van de zaadanalyse binnen? hier gaat het goed, alleen ik heb sinds 4 maanden tussentijdse bloeding nou maakte mij dat niet zoveel uit. Alleen maandag heb ik een uitstrijkje gehad (lang en raar verhaal) en sindsdien bloed ik. Het gaat heel erg met vlagen ene keer denk ik het is voorbij en dan komt er weer meer. Inmiddels dag 4 dus ik heb gisteren toch maar econsult naar het ziekenhuis gestuurd. Zit nu op dag 24 en is dan al 2e tussentijdse bloeding (of dit keer contactbloeding)
Hier alles oké. Nog een extra bloedafname laten doen, ik was wat onzeker, en HCG blijft gelukkig goed stijgen. Dus nu vol spanning afwachten tot de eerste echo dinsdag... Verder wat moe en misselijk, dus mijn lichaam is goed aan het werken Vervelend dat je zoveel last hebt van de progynova, @Kramertje! Ik heb er zelf eigenlijk weinig last van, enkel wat meer hoofdpijn dan normaal. Hopelijk zondag alles helemaal in orde zodat je de cryo tp kan plannen! Zo spannend weer! @Orchid24 Superfrustrerend, die tussentijdse bloedingen... Wat bloedverlies na een uitstrijkje is niet abnormaal, maar duurt idd wel lang nu. Hopelijk hoor je snel iets van het ziekenhuis!
Klinkt goed! Fijn als dat dinsdag ook even bevestigd gaat worden! Spannend! Nee precies, ben net gebeld haha! Het komt wel vaker voor zo, dus het is even afwachten. Ik mocht ook beginnen met provera zei ze nu omdat ik al op dag 24 zit maar ik wil zelf nog even aankijken omdat eisprong weleens later komt. Het gaat gewoon bijna beginnen allemaal jeetje eindelijk!
Was goed! Ben afgelopen vrijdag begonnen met gonal f 75 EH (ik zou naar 100 EH gaan vanwege 1 eitje vorige keer, maar vanwege de verplichte pauze en eerder wel 2 eitjes toch nu 75 EH). Morgen de follikelmeting cd10, ben benieuwd!
O wauw, dit is onverwacht. Op rechts een follikel van 20mm, dus meteen de ovitrelle gezet en morgen einde vd ochtend inseminatie. Nog nooit zo groot geweest op CD10 al! Wel heel jammer weer maar 1 eitje ipv 2. Duim voor me!
Wow! Jammer dat er maar 1 is, maar hopelijk is die ene genoeg! Fijn dat morgen inseminatie al is Spannend weer, ga weer duimen draaien!
Ja zeker jammer. Maar vorige keer ook zwanger bij maar 1 ei en het slechtste zaad tot dan toe (wel nog goed genoeg hoor 6 miljoen, maar ook niet superveel). Dus ben nog wel positief, hoewel de kans met 2 wel groter zou zijn natuurlijk. Wat ik er stom aan vind is dat ik dan de hormonen een beetje voor niks zit te spuiten steeds. Ik heb van mezelf ook een volstrekt normale cyclus met ovulatie. Dus in theorie zou je dan ook IUI in de natuurlijke cyclus (zo nodig net ovitrelle) kunnen doen.
Hopelijk nu dan weer een goed resultaat! Ohh hmm dat is vervelend ja.. kan mogelijk niet een volgende keer als het nodig is niet gewoon in eigen cyclus dan? Blijkbaar doen de hormonen inderdaad niet echt veel extra.. of je eitjes zijn dan van betere kwaliteit? Maar dat weet ik niet..
Ja geen idee. Het is natuurlijk wel goed te timen zo. Ik heb geen reden om te denken dat er iets mis is met de cyclus, de ovulatie of kwaliteit. Hoewel dat laatste natuurlijk niet getest is. Omdat de IUI de tweede keer al raak was, na bijna 2 jaar oeverloos oefenen, denk ik zelf dat het misschien dan door 'vijandig slijm' komt? Of misschien dat de zaadcellen de weg via cervix, bm en eileider niet vinden? Of gewoon pech/toeval? Dat is t lastige als ze niks gevonden hebben, je hebt geen idee of en hoe het dan mis gaat