** NOD-lijst 1+ jaar 1e kindje ** NOD JUNI * ?? - InaIna - 28 jaar - ronde 19 * ?? - Orchid24 - 26 jaar - ronde 11 * 15 juni (testdag) - Gliss - 32 jaar - ronde 23 (ronde 3 na mk) - IUI 3 * 15/16 Juni - Dana - 27 jaar - ronde 16( ronde 6 na m.a) * 24 juni - Believe89 - ronde 15 NOD JULI * 2 juli - 7missme1987 - 32 jaar - ronde 29 ( ronde 2 na mk) AFSPRAKEN * juni - intake fertiliteit - InaIna * 9 juni - 2e echo - SD90 * 9 juni - cryo tp - Kramertje * 12 juni - gesprek poli - 7missme1987 ZWANGER SD90 - uitgerekend op 27/01/21 LEGENDA Wachtbankje Zwanger Ongesteld Negatieve Test Twijfel-/Tuurtest WIL JE OP DE LIJST? Je kunt deze lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Ik heb mezelf op het wachtbankje gezet. Spannend weer..... duimen jullie mee dat het een succesvolle ronde mag zijn? @Kramertje succes vandaag met de cryo tp!
@Believe89 ik duim zeker weer mee! @Kramertje succes vandaag, hopelijk mooi nieuws over 2 weken! @SD90 Spannend echo! Veel plezier/succes!
Dank je wel!!!! Spannend weer hoor.... @SD90 Heel veel succes met je echo en uiteraard ook veel plezier
** NOD-lijst 1+ jaar 1e kindje ** NOD JUNI * ?? - InaIna - 28 jaar - ronde 19 * 15 juni (testdag) - Gliss - 32 jaar - ronde 23 (ronde 3 na mk) - IUI 3 * 15/16 Juni - Dana - 27 jaar - ronde 16( ronde 6 na m.a) * 24 juni - Believe89 - ronde 15 NOD JULI * 2 juli - 7missme1987 - 32 jaar - ronde 29 ( ronde 2 na mk) * ?? - Orchid24 - 26 jaar - ronde 11 AFSPRAKEN * juni - intake fertiliteit - InaIna * 9 juni - 2e echo - SD90 * 9 juni - cryo tp - Kramertje * 12 juni - gesprek poli - 7missme1987 ZWANGER SD90 - uitgerekend op 27/01/21 LEGENDA Wachtbankje Zwanger Ongesteld Negatieve Test Twijfel-/Tuurtest WIL JE OP DE LIJST? Je kunt deze lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Oooh @SD90, jij hebt een echo vandaag (sorry, die zag ik over het hoofd) succes en veel geluk bij het zien en horen van het hartje van jullie wonder!
Harje klopte, maar traag en onregelmatig. En op een week tijd is het maar 3 dagen vooruitgegaan in groei. Met andere woorden, dit komt niet goed. Basically is het nu wachten tot het hartje helemaal stopt en het loskomt.
Ach nee wat verschrikkelijk nieuws.. dat afwachten lijkt me ook verschrikkelijk.. is geen mogelijkheid dat het alsnog beter kan gaan? Heel veel sterkte en dikke knuffel❤️
Oh nee wat een klap zeg....Wat een ontzettend verdrietig en naar bericht, had je zo een mooie echo gegund.... Heel veel sterkte....... ❤️
Kans is heel klein. En heb ondertussen al te veel meegemaakt om nog in een waterkansje te geloven. Om eerlijk te zijn doet het me niet zo veel. Ik ben boos en teleurgesteld dat we wéér opnieuw moeten beginnen, maar na alle pijn en verdriet rond het verlies van de jongens, lijkt dit bijna banaal. Klinkt erg dat ik het zo schrijf, maar zo voelt het wel.
Dat kan ik me dan wel weer voorstellen hoor.. maar je had natuurlijk zo anders gehoopt.. Hopelijk zet het wel gauw door zodat jullie ook weer verder kunnen.. en dan hopelijk echt die plakker ❤️
Oh jeetje, wat verschrikkelijk nieuws @SD90 Maar ik weet niet wat ik erger vind.. dit of het feit dat je nu niet verdrietig kunt zijn door je voorgeschiedenis hierin.. Het zal onbewust wel een soort uit zelfbescherming zijn maar het geeft wel aan hoeveel het mentaal met je kan doen.. zoveel dat het je uiteindelijk zowat murw maakt. Ik kan je alleen maar veel sterkte wensen en een dikke, virtuele knuffel zenden!
Oo beetje lastig om nu het volgende bericht te posten, want het staat zo niet in verhouding tot wat SD meemaakt.. Maar sinds gisteren 9 dpo na IUI 3 buikpijn, krampen en steken en die zijn vandaag alleen maar toegenomen. Dat begint bij mij altijd 5-7 dagen voor de menstruatie dus ik heb weinig hoop. Vanmorgen test gedaan omdat ik wil zien wat de Ovitrelle doet, zodat ik niet blij ben met een vals positieve test. Ik had eerlijk gezegd nog een streepje verwacht, omdat ik bij iui 1 op 14 dpo nog een flink (vals) positieve test had. Maar hij is echt blanco. Ovitrelle is er dus (veel vroeger??) uit. Kan op zwangerschap acht ik niet meer echt aanwezig
he bah wat rot maar 9 dpo is nog vroeg he.. en je kan dezelfde klachten hebben bij een aankomende menstruatie als bij een aankomende zwangerschap. Ga toch nog even doorduimen voor je! Maar dikke knuffel want het blijft elke keer rot als het toch gaat doorbreken❤️
Ik weet het, maar vandaag 10 dpo en ik heb al zoveel positieve testen op 10 dpo gezien op dit forum dat ik me bijna niet kan voorstellen dat hij nu nog heel hard gaat oplopen icm de buikpijn.