Ik ken het, maar volgensmij is dat hier op het forum heel misleidend.. Gemiddelde innesteling is pas op dag 9 en dan kan je op dag 10 nog geen positieve test hebben. En de een maakt sneller hcg aan dan de ander! Maar ik had ook op 10 dpo ook altijd witte testen en geloofde het daarna ook niet meer. Maar toch lees ik ook vaak zat dat pas echt vanaf dag 14 of 12 echt betrouwbaar is
** NOD-lijst 1+ jaar 1e kindje ** NOD JUNI * ?? - InaIna - 28 jaar - ronde 19 * 15 juni (testdag) - Gliss - 32 jaar - ronde 23 (ronde 3 na mk) - IUI 3 * 15/16 Juni - Dana - 27 jaar - ronde 16 (ronde 6 na m.a) * 19 juni - Kramertje - 41 jaar - Cryo tp ICSI * 24 juni - Believe89 - ronde 15 NOD JULI * 2 juli - 7missme1987 - 32 jaar - ronde 29 ( ronde 2 na mk) * ?? - Orchid24 - 26 jaar - ronde 11 AFSPRAKEN * juni - intake fertiliteit - InaIna * 9 juni - 2e echo - SD90 * 12 juni - gesprek poli - 7missme1987 * 19 juni - bloedtest HCG, Progesteron & TSH - Kramertje ZWANGER SD90 - uitgerekend op 27/01/21 LEGENDA Wachtbankje Zwanger Ongesteld Negatieve Test Twijfel-/Tuurtest WIL JE OP DE LIJST? Je kunt deze lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Hier een bloedneus Sinds 2 rondes heb ik die een paar dagen voor menstruatie, dus ik denk dat provera zijn werk doet Zit op dag 8, 12 juni de laatste!
@Gliss wat naar dat je het idee hebt dat je ongesteld gaat worden, maar wat @Orchid24 al zei, ik blijf ook gewoon voor je duimen dat je de symptomen wellicht verkeerd interpreteert en je later toch positief test. Daar waar jij misschien niet meer durft te hopen, doen wij het voor je Hoe voel je je vandaag? @Orchid24 nog nooit eerder gehoord als symptoom, haha, wel handig idd! En fijn dat de provera z'n werk lijkt te doen!
Mijn moeder heeft dat ook.. ik ook pas sinds 2 rondes. Eerste ronde had ik bijna 3 weken continu bloedneuzen, dacht zwangerschapskwaal want meerdere zeiden dat maar helaas.. Toen bleek ik hooikoorts te hebben en slik nu tabletten, maar op een of andere manier lijkt het er dus op dat bloedneus wel stuk minder is geworden maar toch de hormonen net voor mijn menstruatie een keer voor zorgt dat het toch doorbreekt
Tx dat is lief. Vandaag gaat t een stuk beter, de buikpijn is minder sterk en alleen zeurend op de achtergrond aanwezig. Test vanmorgen op 11 dpo blanco. Ovitrelle is er definitief uit! Doe nog maar een paar duimrondjes extra want de kans op zwanger is wel heel klein nog
@Orchid24 grappig dat je het herkent van je moeder! Ah ja zal wel een samenloop dan zijn van hooikoorts + hormonen, haha! Buiten dat het best handig kan zijn, misschien ook wel irritant soms zo'n bloedende neus (je stopt er niet zo gauw een tampon in) Heb het zelf in mijn leven nog nooit gehad zelfs volgens mij! @Gliss hoe hard mijn duimen ook moeten draaien.... Maar ff zonder gekheid, jij bent uiteindelijk degene die het voelt en valse hoop is helemaal killing dus snap wel dat je realistisch hierin wilt blijven. Zelf geen ervaring met positieve zwangerschapstesten (voor noch na NOD) dus daar zou ik echt niets over durven zeggen. Wel fijn dat de buikpijn minder is
Ik vroeger heeeeel erg veel.. Toen ineens echt jaren niet meer, tot 2 rondes terug Ja bloedneuzen zelf zijn wel vervelend, je voelt ze niet aankomen en als je niet snel genoeg bent zitten je kleding en bed en alles onder het bloed Maar de hooikoortstabletten helpen goed dus gelukkig niet meer 3 weken lang continu! Maar dus wel een handig symptoom! en @Gliss helemaal eens met wat ze zegt!
** NOD-lijst 1+ jaar 1e kindje ** NOD JUNI * ?? - InaIna - 28 jaar - ronde 19 * 15 juni (testdag) - Gliss - 32 jaar - ronde 23 (ronde 3 na mk) - IUI 3 * 15/16 Juni - Dana - 27 jaar - ronde 16 (ronde 6 na m.a) * 19 juni - Kramertje - 41 jaar - Cryo tp ICSI * 24 juni - Believe89 - ronde 15 NOD JULI * 2 juli - 7missme1987 - 32 jaar - ronde 29 ( ronde 2 na mk) * ?? - Orchid24 - 26 jaar - ronde 11 AFSPRAKEN * juni - intake fertiliteit - InaIna * 9 juni - 2e echo - SD90 * 12 juni - gesprek poli - 7missme1987 * 19 juni - bloedtest HCG, Progesteron & TSH - Kramertje ZWANGER SD90 - uitgerekend op 27/01/21 LEGENDA Wachtbankje Zwanger Ongesteld Negatieve Test Twijfel-/Tuurtest WIL JE OP DE LIJST? Je kunt deze lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Nou t is klaar hoor, 13 dpo en omowitte test (en buikpijn). Hoop dat t nu maar snel komt ook, dat gewacht..
he bah Wees extra lief voor jezelf weer deze week en hopelijk gaat het snel doorbreken inderdaad! Dan gaan wij weer duimen voor deze ronde!
Het is alweer een tijd geleden dat ik wat heb laten horen, maar er is zoveel gebeurd afgelopen maand. En zo te lezen niet alleen bij mij. @SD90 Het spijt me echt ontzettend om te lezen van je miskraam, het was je zo gegund na alles wat je hebt meegemaakt. @Gliss Ik wil geen onterechte hoop geven, maar ik heb wel eens berichten gelezen van vrouwen die pas vanaf 15/16 dpo positief testten. En mocht je vermoeden toch kloppen, dan inderdaad wat Orchid al zei: wees extra lief voor jezelf <3. Wat mezelf betreft ben ik van 0 naar 100 gegaan wat betreft ziekenhuisonderzoeken e.d. Het was (en is) eigenlijk teveel, maar aan de andere kant gebeurt er nu tenminste iéts. In twee weken tijd heb ik bloed geprikt om mijn progesteronwaarde te controleren, is er zaadonderzoek gedaan en heb ik clomid meegekregen. Sinds ik ben gestopt met de pil heb ik in de tweede fase van mijn cyclus continu last van (heel veel) bruinverlies. Het is zoveel, dat het veel weg heeft van een menstruatie - maar dat is het dan weer niet. Want mijn menstruatie dient zich vaak na 13 dagen aan, en de enige manier waarop ik het kan onderscheiden van het bruinverlies is de kleur en dat het gepaard gaat met krampen op CD1. Enfin, de arts vond het nu wel eens tijd om mijn progesteronwaarde te controleren op 7DPO, omdat ze al dat bruinverlies niet vertrouwt. Maar tot haar (en mijn!) grote verbazing was de waarde 'goed', dus ze begreep helemaal niets van al dat voortijdige bloedverlies. De dag daarna ontving mijn vriend een uitnodiging voor het zaadonderzoek, dat hij ook al vrij snel had afgerond. Ook zijn uitslag was normaal (pfiew - want de spanning thuis was om te snijden!). Tijdens hetzelfde telefoonconsult gaf de arts aan dat ze weinig zag in cyclusmonitoring, omdat mijn cyclus vrij onduidelijk is. Ze zou me op de wachtlijst zetten voor ovulatie inductie, om te zien of dat verandering zou brengen in het bloedverlies. Maar ik werd dezelfde middag nog teruggebeld om langs te komen, omdat ze de behandeling wilden starten aangezien ik die dag op CD3 zat. Ik kon dus meteen beginnen met Clomid 50mg, wat ik vreselijk spannend vind. Ik zit nu op dag 2 met clomid en ik heb geen idee wat ik moet verwachten. Ergens vind ik het onverantwoord dat ze me clomid laten innemen zonder echo vooraf, dus ik vind het zo stom van mezelf dat ik maar zo 'slaafs' ben begonnen met slikken zonder vooraf wat meer vragen te stellen. Maarja, het ging allemaal zó snel, dat ik geen tijd had om alles te laten bezinken. Oef dames, ik hoop maar dat alles goed gaat. Ik vind Clomid eigenlijk best heftig, zeker aangezien ik bllijkbaar (?) wel een eisprong heb iedere maand. Eind volgende week heb ik een echo, dus ik ben benieuwd wat daaruit gaat komen. Sorry voor het lange verhaal, maar ik vond dat ik wel een uitleg verschuldigd was!
Fijn om weer keer van je te horen! Dat is snel gegaan inderdaad zeg! Je kan alsnog om een echo vragen? Als jij je er niet prettig bij voelt, zou ik ze gewoon zeggen dat je het liefst wel 1 ronde met echo’s hebt dan doen ze vanaf dag 10. Zijn heel veel ziekenhuizen die het 1 ronde verplichten en soms zelfs altijd dus ik denk als je het aangeeft dat je dat graag zou willen.. dat ze dan hopelijk toch wel gaan meewerken! Ik heb me ook heel wat afgevraagd bij clomid, omdat je overal leest dat het gegeven wordt aan degene met weinig of geen eisprongen. Toch krijgen vaker vrouwen met een regelmatige eisprong clomid, denk om en beter controle uit te oefenen zegmaar maar ook misschien doordat het wel kan helpen met kwaliteit van eitjes? Tenminste het helpt ook bij rijping? Maar heb er nog geen antwoord op haha! Spannend allemaal!
Ik heb vanmorgen gebeld om te vragen of er toch nog een echo kan worden gedaan begin volgende week, maar dat kon dus niet. Ik zal toch echt moeten wachten tot volgende week donderdag om te zien wat voor effect clomid heeft gehad op mijn lijf. Ik las hier op de fora idd ook dat het wel eens voorkomt dat vrouwen met een regelmatige cyclus Clomid krijgen, maar dat gebeurt niet zo heel vaak. En vaak krijgen die vrouwen dan 25mg voorgeschreven. Ach ja, ik zal het maar moeten afwachten. Gelukkig heb ik tot nu toe weinig tot geen last van bijwerkingen, dus misschien valt het allemaal wel mee. Jij gaat binnenkort ook beginnen met Clomid toch? Ik hoop dat het ons beiden maar wat mag opleveren.
Wel beetje stom hoor! Maar volgende week donderdag is ook al snel! Ik ken een meid die pas na 7 weken afspraak heeft, met eerste keer clomid.. zij is er rustig onder dus dat is fijn! Ik zelf zou er niet tegen kunnen. Fijn dat de bijwerkingen tot nu toe meevallen! Ja vandaag provera dag 10 en al heel lichtjes bloed gespot dus denk dat mijn menstruatie wel gaat doorbreken een dezer dagen en dan mag ik ook beginnen! Dat hoop ik ook!
** NOD-lijst 1+ jaar 1e kindje ** NOD JUNI * 15 juni (testdag) - Gliss - 32 jaar - ronde 23 (ronde 3 na mk) - IUI 3 * 15/16 Juni - Dana - 27 jaar - ronde 16 (ronde 6 na m.a) * 19 juni - Kramertje - 41 jaar - Cryo tp ICSI * 24 juni - Believe89 - ronde 15 NOD JULI * 2 juli - 7missme1987 - 32 jaar - ronde 29 ( ronde 2 na mk) * ?? - Orchid24 - 26 jaar - ronde 11 * ?? - InaIna - 28 jaar - ronde 20 AFSPRAKEN * 9 juni - 2e echo - SD90 * 12 juni - gesprek poli - 7missme1987 * 19 juni - bloedtest HCG, Progesteron & TSH - Kramertje * 18 juni - 1e echo na 1e ronde Clomid - InaIna ZWANGER SD90 - uitgerekend op 27/01/21 LEGENDA Wachtbankje Zwanger Ongesteld Negatieve Test Twijfel-/Tuurtest WIL JE OP DE LIJST? Je kunt deze lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.