Ze hebben ons verteld dat kans op een tweeling nu aanwezig is drieling heel erg klein is (maar aanwezig) maar ook dat er maar 1tje kan zijn of zelfs helemaal niks... Mocht deze kans niet slagen zal ik volgende keer ook minder clomid voorgeschreven krijgen en waarschijnlijk dus ook niet zoveel follikels produceren... iedere behandeling is een kans maar die zal nooit meer zo groot zijn als deze... Gaan jullie tot de afspraak verder met iui?
Dit is je eerste IUI en had je daarvoor ook eerst ovulatie inductie? Wat is bij jullie de reden of onverklaarbaar onvruchtbaar? Het is beetje afhankelijk van wat het doet, heb nu dan 100 en ze willen perse een cyclus van maximaal 35 dagen dus bij mij breken ze af rond de 19/20 dagen als ze dan nog geen groot genoeg ei zijn. Dat vind ik wel fijn! Als het niks doet, dan word 150 volgende ronde. Als op dag 19/20 wel alsnog een eisprong eraan zit te komen, dan breken we niet af maar krijg ik waarschijnlijk alsnog 150 volgende ronde (tenzij zwanger haha) omdat ze dus willen dat ik in die 35 dagen blijf met cyclus. Als deze ronde wel aanslaat dan zeggen ze in principe halfjaar clomid, halfjaar injecties voordat we IUI mogen doen. Maar ik zie mijn gynaecoloog 1x in de 3/4 maanden dus dan pas kan ik meeste vragen stellen en overleggen over het traject. Ik moet nu sowieso nog 1 ronde clomid hierna en volgensmij heb ik daarna een afspraak met gynaecoloog. Wel fijn hoor als je meerdere keren IUI krijgt, want IVF is ook maar beperkte vergoeding en kans geloof ik.. hopelijk gaat IUI bij jullie helpen! Dankjewel, jij ook sterkte !
Misschien waren de andere 2 dan toch iets kleiner? Heb er ook niet heel veel verstand van hoor, dat ze allemaal bevrucht worden is natuurlijk kleine kans maar die kans is er wel dus volgensmij is dat de reden dat veel ziekenhuizen geloof ik niet met 4 of 5 doen. Maar dit is net zoals met alle andere behandelingen, waarschijnlijk per ziekenhuis heel anders. Ik heb geen IUI dat is @Gliss haha
Jeetje wat een traject, respect dat je er zo goed mee omgaat. Wij zijn door huisarts doorverwezen en bij eerste intake was dit meteen het plan van aanpak... Ik ben al 34 en mijn vriend 38 dus denk dat er daarom ook wat vaart achter zit....
Ja ik sta er zelf niet volledig achter als het inderdaad een jaar word, ik vind een jaar te lang. Door corona maar ook doordat mijn huisarts pas zo laat wilde doorverwijzen hebben we al 15 maanden geprobeerd zonder hulp. En nu dan 16e maand clomid wat niet aanslaat, nu weer afwachten. Dus met een jaar zijn we al 2,5 jaar bezig voordat we kans maken op IUI dus ik wil wel de opties gaan bespreken met gynaecoloog. Ik wil clomid wel afmaken dus ook 150 en injecties etc. Ik wil gewoon niet over een jaar pas kans maken op IUI.. Ah ja zal leeftijd ook een rol spelen, maar als er bij jou en je man ook niks is dan krijg je vaak meteen wel IUI. Ik heb PCOS, maar had wel eigen eisprongen maar daar kijken ze niet naar..
** NOD-lijst 1+ jaar 1e kindje ** NOD JUNI * 24 juni - Believe89 - ronde 15 NOD JULI * 30 juli - Chucky - 34 jaar - ronde ?? - IUI 1 NOD AUGUSTUS * rond 1 augustus - Gliss - 32 jaar - ronde 25 - IUI 5 * rond 6 aug - 7missme1987 - 33 jaar - ronde 31 (ronde 3 na mk)- IUI 3 * rond 17 augustus - Dana - 27 jaar - ronde 18 (ronde 9 na m.a) NOD ONBEKEND * ?? - Orchid24 - 26 jaar - ronde 13 - ronde 02 clomid * ?? - InaIna - 28 jaar - ronde 21 - ronde 02 clomid AFSPRAKEN *24 juli - Orchid24 - 1e follikelmeting *20 augustus - Gliss - Intake IVF ZWANGER LEGENDA Wachtbankje Zwanger Negatieve Test Twijfel-/Tuurtest WIL JE OP DE LIJST? Je kunt deze lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Als die 5 eitjes bij jou echt zo groot waren dan begrijp ik t niet, dat is totaal tegen al het medisch beleid in om dan te insemineren en ik begrijp dat NijGeertgen ook aangesloten is bij de Nederlandse Vereniging van Gynaecologie en Obstertrie dus ik kan het me niet voorstellen. Niet dat ik denk dat je liegt hoor, maar misschien: je hebt wel eens 2 of 3 grotere en dan nog 1 of 2 kleintjes van bv 9-12 mm. ? Dan gaat t wel door. Denk dat we in de tussentijd wel doorgaan met IUI, maar per keer kijken wat we nog trekken. Omdat deze niet doorging wil ik de volgende wel. Maar stel dat we binnen 2-3 maanden daarna met IVF beginnen neem ik misschien wel pauze. Even rust.
Bij ons doen ze zelfs geen IUI met 3..2 is max. Bij mij gaat het ook weer lekker vaag... Zaterdag links en rechts een ei van 12 mm en twee kleine links. Nu rechts 15 mm en links nog 12 mm..twee mogelijkheden de grote van links is hard gegroeid en spontaan gesprongen en wat we nu zien is een kleintje die toch ook nog een beetje is gegroeid of die van links doet niet meer mee...ze verwachten het laatste maar zeker weten doen ze het niet. Morgen wederom een echo.
Dan zal het wel zo zijn als jij het zegt. In ieder geval heel veel sterkte voor jou en succes met de iui, hoop dat ivf uiteindelijk bij jullie niet nodig is! Succes!!
** NOD-lijst 1+ jaar 1e kindje ** NOD JUNI * 24 juni - Believe89 - ronde 15 NOD JULI * 30 juli - Chucky - 34 jaar - ronde 1 - MOH-IUI 1 NOD AUGUSTUS * rond 1 augustus - Gliss - 32 jaar - ronde 25 - IUI 5 * rond 6 aug - 7missme1987 - 33 jaar - ronde 31 (ronde 3 na mk)- IUI 3 * rond 17 augustus - Dana - 27 jaar - ronde 18 (ronde 9 na m.a) NOD ONBEKEND * ?? - Orchid24 - 26 jaar - ronde 13 - ronde 02 clomid * ?? - InaIna - 28 jaar - ronde 21 - ronde 02 clomid AFSPRAKEN *24 juli - Orchid24 - 1e follikelmeting *20 augustus - Gliss - Intake IVF ZWANGER LEGENDA Wachtbankje Zwanger Negatieve Test Twijfel-/Tuurtest WIL JE OP DE LIJST? Je kunt deze lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
** NOD-lijst 1+ jaar 1e kindje ** NOD JUNI * 24 juni - Believe89 - ronde 15 NOD JULI * 30 juli - Chucky - 34 jaar - ronde 1 clomid/ pregnyl - MOH-IUI 1 NOD AUGUSTUS * rond 1 augustus - Gliss - 32 jaar - ronde 25 - IUI 5 * rond 6 aug - 7missme1987 - 33 jaar - ronde 31 (ronde 3 na mk)- IUI 3 * rond 17 augustus - Dana - 27 jaar - ronde 18 (ronde 9 na m.a) NOD ONBEKEND * ?? - Orchid24 - 26 jaar - ronde 13 - ronde 02 clomid * ?? - InaIna - 28 jaar - ronde 21 - ronde 02 clomid AFSPRAKEN *24 juli - Orchid24 - 1e follikelmeting *20 augustus - Gliss - Intake IVF ZWANGER LEGENDA Wachtbankje Zwanger Negatieve Test Twijfel-/Tuurtest WIL JE OP DE LIJST? Je kunt deze lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Er waren nog steeds geen aanwijzingen dat het ene eitje toch gesprongen was. Andere was weer netjes 1,5 mm gegroeid. Vanavond nog menopur spuiten morgen avond pregnyl en dan vrijdag ochtend de inseminatie.
** NOD-lijst 1+ jaar 1e kindje ** NOD JUNI * 24 juni - Believe89 - ronde 15 NOD JULI * 30 juli - Chucky - 34 jaar - ronde 1 clomid/ pregnyl - MOH-IUI 1 NOD AUGUSTUS * rond 1 augustus - Gliss - 32 jaar - ronde 25 - IUI 5 * rond 6 aug - 7missme1987 - 33 jaar - ronde 31 (ronde 3 na mk)- IUI 3 * rond 17 augustus - Dana - 27 jaar - ronde 18 (ronde 9 na m.a) NOD ONBEKEND * ?? - Orchid24 - 26 jaar - ronde 13 - ronde 02 clomid * ?? - InaIna - 28 jaar - ronde 21 - ronde 02 clomid AFSPRAKEN *24 juli - Orchid24 - 1e follikelmeting * 24 juli - 7missme1987 - IUI 3 *20 augustus - Gliss - Intake IVF ZWANGER LEGENDA Wachtbankje Zwanger Negatieve Test Twijfel-/Tuurtest WIL JE OP DE LIJST? Je kunt deze lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Hier echo gehad, geen groei te zien. Het is pas dag 10 dus we blijven doorduimen en hopen! dinsdag op dag 14 mag ik weer terug. hoe is het met jullie?
** NOD-lijst 1+ jaar 1e kindje ** NOD JUNI * 24 juni - Believe89 - ronde 15 NOD JULI * 30 juli - Chucky - 34 jaar - ronde 1 clomid/ pregnyl - MOH-IUI 1 NOD AUGUSTUS * rond 1 augustus - Gliss - 32 jaar - ronde 25 - IUI 5 * rond 6 aug - 7missme1987 - 33 jaar - ronde 31 (ronde 3 na mk)- IUI 3 * rond 17 augustus - Dana - 27 jaar - ronde 18 (ronde 9 na m.a) NOD ONBEKEND * ?? - Orchid24 - 26 jaar - ronde 13 - ronde 02 clomid * ?? - InaIna - 28 jaar - ronde 21 - ronde 02 clomid AFSPRAKEN *28 juli - Orchid24 - 2e follikelmeting *20 augustus - Gliss - Intake IVF ZWANGER LEGENDA Wachtbankje Zwanger Negatieve Test Twijfel-/Tuurtest WIL JE OP DE LIJST? Je kunt deze lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.