** NOD-lijst 1+ jaar 1e kindje ** NOD JUNI * 24 juni - Believe89 - ronde 15 NOD JULI * 30 juli - Chucky - 34 jaar - ronde 1 clomid/ pregnyl - MOH-IUI 1 NOD AUGUSTUS * rond 1 augustus - Gliss - 32 jaar - ronde 25 - IUI 5 * rond 6 aug - 7missme1987 - 33 jaar - ronde 31 (ronde 3 na mk)- IUI 3 * rond 17 augustus - Dana - 27 jaar - ronde 18 (ronde 9 na m.a) NOD ONBEKEND * ?? - Orchid24 - 26 jaar - ronde 13 - ronde 02 clomid * ?? - InaIna - 28 jaar - ronde 21 - ronde 02 clomid AFSPRAKEN *28 juli - Orchid24 - 2e follikelmeting *20 augustus - Gliss - Intake IVF ZWANGER LEGENDA Wachtbankje Zwanger Negatieve Test Twijfel-/Tuurtest WIL JE OP DE LIJST? Je kunt deze lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Hier op de echo weer niks te zien, dag 14. Grootste was 10 maar bms ook niet zoveel dus ze gaf aan dat ze geen valse hoop wilt geven. Het kan nog groeien, maar er kan ook wederom niks gebeuren. Vrijdag mag ik weer terug, als ze maandag nog niks zien dan krijg ik weer provera mee om menstruatie op te wekken. En ik hoop zo hard dat er nog een eisprong komt! Sinds april al niet meer Iemand gehad met clomid die op dag 14 niks had en daarna alsnog?
Hi dames! Ik zag dit clubje en het leek me leuk om met jullie mee te schrijven als dat mag. Een aantal dames ken ik al even kort mijn verhaal voor de mensen die me niet kennen. ik ben ook 1+ jaar bezig met actief zwanger worden. In augustus precies 2 jaar. Ik had in die maand een zwangerschapstest gedaan en die gooide ik meteen weg. De volgende dag dat ik keek was hij postief. Ik was toen nog niet bekend met indrogers of iets dergelijks dus even dacht ik dat ik zwanger was. Toen ik weer een test deed was het negatief. En was ik heel teleurgesteld. Dus besloten we er echt voor te gaan. Wilde het al langer en we deden het eigenlijk al zonder voorbehoedsmiddelen. Maar we durfde de stap nog niet bewust te zetten. In een korte tijd werd er pcos bij me vastgesteld en endometriose. M’n cyclussen waren 60 dagen en pijnlijk. De pijn kwam door een cyste in m’n rechtereierstok( chocolade cyste, endo). Deze is vorig jaar operatief verwijderd. Helaas door operatie ontstond er 2 maanden later een fikse ontsteking( abcest gevuld met pus) in m’n eierstok waardoor ik werd opgenomen in het ziekenHuis en aan de zware antibiotica moest. M’n rechter eierstok was vergroot en in m’n eileider zat vocht. Op de echo is nu niks meer te zien en mocht ik in maart beginnen met m’n eerste iui poging. Ik zit nu inmiddels in m’n derde iui poging en inmiddels helaas nooit zwanger geweest. vandaag ben ik 7 dpo en ben het wachtbankje stiekem zat maar het wachten en de onzekerheid in z’n algemeen ook. Maar goed het is even niet anders en hopelijk allemaal waard. ik heb altijd heel veel aan clubjes, dus ik hoop dat ik jullie mag joinen!
Welkom! Ook heftig verhaal zeg.. Fijn dat dat wel allemaal achter de rug is nu en hopelijk gaat IUI toch dit keer zijn vruchten afwerpen! Gebruik jij clomid of andere medicijnen? Tuurlijk mag je meekletsen!
** NOD-lijst 1+ jaar 1e kindje ** NOD JUNI * 24 juni - Believe89 - ronde 15 NOD JULI * 30 juli - Chucky - 34 jaar - ronde 1 clomid/ pregnyl - MOH-IUI 1 NOD AUGUSTUS * rond 1 augustus - Gliss - 32 jaar - ronde 25 - IUI 5 * rond 6 aug - 7missme1987 - 33 jaar - ronde 31 (ronde 3 na mk)- IUI 3 * rond 17 augustus - Dana - 27 jaar - ronde 18 (ronde 9 na m.a) NOD ONBEKEND * ?? - Orchid24 - 26 jaar - ronde 13 - ronde 02 clomid * ?? - InaIna - 28 jaar - ronde 21 - ronde 02 clomid AFSPRAKEN *31 juli- Orchid24 - 3e follikelmeting *20 augustus - Gliss - Intake IVF ZWANGER LEGENDA Wachtbankje Zwanger Negatieve Test Twijfel-/Tuurtest WIL JE OP DE LIJST? Je kunt deze lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
** NOD-lijst 1+ jaar 1e kindje ** NOD JUNI * 24 juni - Believe89 - ronde 15 NOD JULI * 30 juli - Chucky - 34 jaar - ronde 1 clomid/ pregnyl - MOH-IUI 1 NOD AUGUSTUS * rond 4 augustus - Gliss - 32 jaar - ronde 25 - IUI 5 = afgebroken * rond 6 aug - 7missme1987 - 33 jaar - ronde 31 (ronde 3 na mk)- IUI 3 * rond 17 augustus - Dana - 27 jaar - ronde 18 (ronde 9 na m.a) NOD ONBEKEND * ?? - Orchid24 - 26 jaar - ronde 13 - ronde 02 clomid * ?? - InaIna - 28 jaar - ronde 21 - ronde 02 clomid AFSPRAKEN *31 juli- Orchid24 - 3e follikelmeting *20 augustus - Gliss - Intake IVF ZWANGER LEGENDA Wachtbankje Zwanger Negatieve Test Twijfel-/Tuurtest WIL JE OP DE LIJST? Je kunt deze lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Ja hoop ik ook! Ik gebruik gonal f en ovitrelle. Van de gonal f zit ik nu op 75 eenheden. Vandaag 8 dpo tijd kruipt voorbij..
@Orchid24 Zie mijn berichten van 19 en 20 juli Vandaag 8 dpo, voel me verder prima. Fijn dat er een keer geen buikpijn is. Aan het wachten op menstruatie voor hopelijk nu wel IUI en de afspraak bij Nij Geertgen (nog 22 dagen af te tellen)
Oh wacht dit is dezelfde, ik dacht even doordat lijstje nu bijgewerkt was was ik even in de war.. Dat is zeker fijn geen buikpijn! Ja spannend hopelijk gaat die IUI door inderdaad!
** NOD-lijst 1+ jaar 1e kindje ** NOD JUNI * 24 juni - Believe89 - ronde 15 NOD JULI * 30 juli - Chucky - 34 jaar - ronde 1 clomid/ pregnyl - MOH-IUI 1 NOD AUGUSTUS * rond 4 augustus - Gliss - 32 jaar - ronde 25 - IUI 5 = afgebroken * rond 6 aug - 7missme1987 - 33 jaar - ronde 31 (ronde 3 na mk)- IUI 3 * rond 17 augustus - Dana - 27 jaar - ronde 18 (ronde 9 na m.a) NOD ONBEKEND * ?? - Orchid24 - 26 jaar - ronde 13 - ronde 02 clomid * ?? - InaIna - 28 jaar - ronde 21 - ronde 02 clomid AFSPRAKEN *03 augustus - Orchid24 - 4e follikelmeting *20 augustus - Gliss - Intake IVF ZWANGER LEGENDA Wachtbankje Zwanger Negatieve Test Twijfel-/Tuurtest WIL JE OP DE LIJST? Je kunt deze lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
@Believe89 en @Chucky hoe gaat het? Hier weer niks te zien op de echo.. mag maandag terug ben dan dag 20.. ze zei dat grote kans is dat ik maandag weer provera meekrijg om menstruatie op te wekken..
Net op 10/11 dpo ongesteld geworden, heel vreemd, kortste cyclus ooit 25 dagen. Mn planning voor werk en IUI weer op de schop.. Maandag ziekenhuis bellen voor poging iui 5.2
** NOD-lijst 1+ jaar 1e kindje ** NOD AUGUSTUS * rond 4 augustus - Gliss - 32 jaar - ronde 25 - IUI 5 = afgebroken * rond 6 aug - 7missme1987 - 33 jaar - ronde 31 (ronde 3 na mk)- IUI 3 * rond 17 augustus - Dana - 27 jaar - ronde 18 (ronde 9 na m.a) NOD ONBEKEND * ?? - Orchid24 - 26 jaar - ronde 13 - ronde 02 clomid * ?? - InaIna - 28 jaar - ronde 21 - ronde 02 clomid AFSPRAKEN *03 augustus - Orchid24 - 4e follikelmeting *20 augustus - Gliss - Intake IVF ZWANGER LEGENDA Wachtbankje Zwanger Negatieve Test Twijfel-/Tuurtest WIL JE OP DE LIJST? Je kunt deze lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
** NOD-lijst 1+ jaar 1e kindje ** NOD AUGUSTUS * rond 4 augustus - Gliss - 32 jaar - ronde 25 - IUI 5 = afgebroken * rond 6 aug - 7missme1987 - 33 jaar - ronde 31 (ronde 3 na mk)- IUI 3 * 17 augustus - Dana - 27 jaar - ronde 18 (ronde 9 na m.a) NOD ONBEKEND * ?? - Orchid24 - 26 jaar - ronde 13 - ronde 02 clomid * ?? - InaIna - 28 jaar - ronde 21 - ronde 02 clomid AFSPRAKEN *03 augustus - Orchid24 - 4e follikelmeting *20 augustus - Gliss - Intake IVF ZWANGER LEGENDA Wachtbankje Zwanger Negatieve Test Twijfel-/Tuurtest WIL JE OP DE LIJST? Je kunt deze lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.