Al 1+ jaar bezig voor een 1e kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dana, 19 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Ergens fijn, maar kwaaltjes zijn extra bevestiging inderdaad.. wat goed! ik wil daar ook aan gaan meewerken tegen die tijd!

    Ja ik denk deze ronde niet, maar dan over op injecties en daar heb ik veel vertrouwen in dus hopelijk dan weer!
     
  2. Dana

    Dana Fanatiek lid

    9 mrt 2019
    1.616
    1.007
    113
    Vrouw
    Ja aangezien we zelf bij het ziekenhuis gelopen hebben maar een traject bij ons tot 2x toe nu helemaal niet meer nodig geweest is wil ik zeker wat bijdragen! :) het is alleen wel ff wennen om elke keer naar de wc te gaan en te moeten plassen in een kannetje haha... Op werk kan ik het natuurlijk niet doen..

    Nouja wie weet verrast het je en krijg je toch een ei deze maand :) hoop het natuurlijk wel voor je!
     
    Orchid24 vindt dit leuk.
  3. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    haha dat snap ik! Ja wie weet!
     
  4. Dana

    Dana Fanatiek lid

    9 mrt 2019
    1.616
    1.007
    113
    Vrouw
    Orchid24 vindt dit leuk.
  5. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    lief dat je het vraagt! niet zo goed.. het was natuurlijk al raar dat ik nu menstruatie had maar we rekenen het alsnog als dag 10. Had heel dun bms (wat logisch is dan) maar dus ook geen ei groei. Links zat er iets heel groots, dat had ze nog niet eerder gezien en toen kwam gynaecoloog meekijken. Hoefde er nu niks mee, even in de gaten houden..

    Zij en de assistente verwachten beide dat er deze ronde niks meer gaat gebeuren. Alleen wat ik niet zo leuk vond was dat ze tegen de assistente zei volgende ronde letrozol en ze hoeft haar eigen gyn niet te zien. Toen dacht ik uhm hallo? ik lig hier hoor.. en vorige ronde werd gezegd dat ik de optie had.. dus toen was gyn weg.. heb ik tegen assistente gezegd dat ik geen vertrouwen heb in letrozol en graag injecties wil. Dat begreep ze wel, maar consult met gynaecoloog kon pas 25 september en dat is eigenlijk te laat.. dan moeten we deze cyclus zien te rekken en liever wacht ik niet weer een hele maand.. dus heb nu gevraagd of ik een telefonisch consult met de gynaecoloog mag, moet nog even afwachten of dat kan en wanneer dan..
     
  6. Dana

    Dana Fanatiek lid

    9 mrt 2019
    1.616
    1.007
    113
    Vrouw
    Er zat iets heel groots, en ze wisten niet wat het was dus laten ze het eerst maar? Wat raar! Beetje makkelijk toch?
    Een cyste misschien?

    Oh dat is wel een beetje asociaal ja, om te praten alsof je er niet bij bent..

    En dat letrozol is ook om de eisprong op te wekken?
     
  7. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Ja ze zei kan cyste zijn maar misschien toch een eisprong tijdje terug, maarja dat lijkt me heel erg sterk.. denk eerder een cyste.. was bijna 5 cm en op zo'n echo lijkt dat al gauw 20 cm :roflmao: ja ze deed heel makkelijk ze zei we kunnen er toch niks mee.. okee o_O

    ja letrozol is eigenlijk hetzelfde als clomid, dat is ook wel de reden dat ik het niet zie zitten om te proberen.. en ze zijn daar pas sinds maart mee begonnen dus heb liever gewoon injecties, waarbij de kans op een eisprong gewoon veel groter is
     
  8. Fahnnie

    Fahnnie Nieuw lid

    9 sep 2020
    4
    2
    3
    Vrouw
    Hallo, ik ben nieuw hier!
    Ik, 27, ben samen met mijn lieve vriend vorig jaar juni begonnen voor onze 1e! Helaas tot dusverre nooit het idee gehad dat het een keer raak is geweest.
    Altijd netjes een cyclus van 27-28 dagen, een enkele keer een dag eerder of later dan normaal.
    Zijn nu sinds kort begonnen met bezoekjes bij de gynaecoloog in het ziekenhuis. Partner is goed bevonden dus beginnen de onderzoeken bij mij.
    Laatste cyclus was ineens een korte cyclus van 25 dagen, daarna in het ziekenhuis een cyclusmonitoring gehad. Zaterdag 29 augustus zag ze een ei op springen, die naar mijn idee zondag is gesprongen. Ik heb altijd een week voor nod bruin bloedverlies. Echter zojuist had ik wat helder rood bloedverlies. Maar dan zou het veel te vroeg zijn, als mijn nod +- as zondag zou zijn. Heb ook al vanaf vlak na de eisprong last van een wat kramperig gevoel in mijn buik en af en toe wat lichte steekjes. Ik durf gewoon nergens meer op te hopen en ben haast de hele tijd zenuwachtig voor nod.
    Normaal voor menstruatie altijd gevoelige borsten, nu niet.
    Het maakt me allemaal weer zo onzeker, waarom zou het nu wel moeten lukken als het al die tijd nog totaal niet gelukt is?
     
  9. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Welkom!

    Fijn dat bij je vriend alles goed is en dat je cyclus netjes verloopt! Hopelijk komen ze achter de oorzaak van het vroegtijdige bloedverlies als je dit vaker hebt. Herkenbaar opgeven moment ga je jezelf daarin beschermen! Hopelijk toch positief nieuws rond je nod!
     
  10. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Hier inmiddels gynaecoloog gesproken, morgen ga ik beginnen met provera en als ik ongesteld word krijg ik een echo en prikinstructies als de cyste gekrompen is. Hopelijk met gonal-f en pregnyl eindelijk weer een eisprong!
     
    7Missme1987 vindt dit leuk.
  11. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    ** NOD-lijst 1+ jaar 1e kindje **

    NOD SEPTEMBER
    * rond 6 sept - 7missmei1987 - 33 jaar - ronde 30 + - eigen cyclus

    NOD ONBEKEND
    * ?? - Orchid24 - 26 jaar - ronde 04 OI Gonal-F+Pregnyl
    * ?? - InaIna - 28 jaar - ronde 21 - ronde 02 clomid

    AFSPRAKEN
    *

    ZWANGER
    * Dana - 27 jaar - 1e kindje - ronde 18 - verwacht april 2021

    LEGENDA
    Wachtbankje
    Zwanger
    Negatieve Test
    Twijfel-/Tuurtest

    WIL JE OP DE LIJST?
    Je kunt deze lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
     
  12. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
  13. Fahnnie

    Fahnnie Nieuw lid

    9 sep 2020
    4
    2
    3
    Vrouw
    ** NOD-lijst 1+ jaar 1e kindje **

    NOD SEPTEMBER
    * rond 6 sept - 7missmei1987 - 33 jaar - ronde 30 + - eigen cyclus
    * rond 13 sept - Fahnnie - 27 jaar - ronde ?? - eigen cyclus

    NOD ONBEKEND
    * ?? - Orchid24 - 26 jaar - ronde 04 OI Gonal-F+Pregnyl
    * ?? - InaIna - 28 jaar - ronde 21 - ronde 02 clomid

    AFSPRAKEN
    *

    ZWANGER
    * Dana - 27 jaar - 1e kindje - ronde 18 - verwacht april 2021

    LEGENDA
    Wachtbankje
    Zwanger
    Negatieve Test
    Twijfel-/Tuurtest

    WIL JE OP DE LIJST?
    Je kunt deze lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
     
  14. Fahnnie

    Fahnnie Nieuw lid

    9 sep 2020
    4
    2
    3
    Vrouw
    Ik zie net dat de kleuren weggevallen zijn, als ik thuis ben zal ik even de goede variant erop zetten, mobiel lukt het me niet :(
     
    Orchid24 vindt dit leuk.
  15. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    ** NOD-lijst 1+ jaar 1e kindje **

    NOD SEPTEMBER
    * rond 6 sept - 7missme1987 - 33 jaar - ronde 30 + - eigen cyclus
    * rond 13 sept - Fahnnie - 27 jaar - ronde ?? - eigen cyclus


    NOD ONBEKEND
    * ?? - Orchid24 - 26 jaar - ronde 04 OI Gonal-F+Pregnyl
    * ?? - InaIna - 28 jaar - ronde 21 - ronde 02 OI clomid

    AFSPRAKEN
    *

    ZWANGER
    * Dana - 27 jaar - 1e kindje - ronde 18 - verwacht april 2021

    LEGENDA
    Wachtbankje
    Zwanger
    Negatieve Test
    Twijfel-/Tuurtest

    WIL JE OP DE LIJST?
    Je kunt deze lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
     
  16. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Op telefoon is altijd lastig ja, als je op reageer drukt en je haalt de quotes weg, blijven de kleuren als het goed is gewoon zitten! Ik heb het nu even gedaan scheelt je weer werk haha!
     
  17. 7Missme1987

    7Missme1987 Bekend lid

    13 jan 2020
    776
    607
    93
    Vrouw
    ** NOD-lijst 1+ jaar 1e kindje **

    NOD SEPTEMBER
    * rond 13 sept - Fahnnie - 27 jaar - ronde ?? - eigen cyclus
    * rond 30 sept - 7missme1987- ronde 30+ - eigen cyclus


    NOD ONBEKEND
    * ?? - Orchid24 - 26 jaar - ronde 04 OI Gonal-F+Pregnyl
    * ?? - InaIna - 28 jaar - ronde 21 - ronde 02 OI clomid

    AFSPRAKEN
    *

    ZWANGER
    * Dana - 27 jaar - 1e kindje - ronde 18 - verwacht april 2021

    LEGENDA
    Wachtbankje
    Zwanger
    Negatieve Test
    Twijfel-/Tuurtest

    WIL JE OP DE LIJST?
    Je kunt deze lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
     
  18. 7Missme1987

    7Missme1987 Bekend lid

    13 jan 2020
    776
    607
    93
    Vrouw
    Welkom

    Als ik iets de afgelopen jaren wel heb geleerd is dat niets is wat het lijkt en je lichaam je kan blijven verrassen. Hoop voor jullie dat snel goed nieuws hebben
     
    Orchid24 vindt dit leuk.
  19. 7Missme1987

    7Missme1987 Bekend lid

    13 jan 2020
    776
    607
    93
    Vrouw
    Ja vandaag gesprek gehad. We gaan voor IVF. Maar nu eerst 3 maanden me kunstmatig in de overgang brengen. Bij de eerst volgende menstruatie direct bellen voor me eerste injectie.
     
  20. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Jeetje is dat standaard 3 maanden kunstmatig in de overgang brengen? Waarom? Als je het antwoord weet tenminste haha.. Hoe sta je erin?
     

Deel Deze Pagina