Gaat straks heel snel denk ik, hoor ik vaak tenminste dat zodra je de kleine voelt gaat het bijna te snel
Ja dat is wel heel erg frustrerend.. Zoveel maanden geen eisprong voelt zo weggegooide tijd dan lijkt me. Hoop dat er snel verandering komt voor jullie
Ooh een heel verhaal dus nou ja hopen maar dat het uit eindelijk allemaal ergens goed voor is. Ja vandaag terug gekomen van een heerlijke vakantie. Hoop ergens deze week ongesteld te worden en dan de eerste injectie met de hormonen.
Wauw gaat ineens super snel allemaal, dus even schakelen maar ben er klaar voor! Ik zou vrijdag gesprek met verpleegkundige hebben en wist niet wanneer operatie zou zijn dus ik dacht ik stuur een econsult wanneer ik ongeveer contact kan verwachten en ook of ze denken hoe het met corona gaat verlopen.. Belde ze vandaag op en eerst zei ze 22e, dus nouja prima ging toch al uit van rond die tijd! En ineens: ohhh wacht ik heb vrijdag heel veel ruimte. Dus ik dacht deze vrijdag maar ja doen natuurlijk.. Dus vanmiddag gesprek met verpleegkundige, morgen gesprek met anesthesist. Donderdag bellen ze over hoelaat operatie enzo en vrijdag dan operatie Zijn we corona in ieder geval voor en hebben we het ook weer gehad!
** NOD-lijst 1+ jaar 1e kindje ** NOD SEPTEMBER * rond 13 sept - Fahnnie - 27 jaar - ronde ?? - eigen cyclus * rond 30 sept - 7missme1987- ronde 30+ - eigen cyclus NOD ONBEKEND * ?? - Orchid24 - 26 jaar - ronde 04 OI Gonal-F+Pregnyl, wachten op operatie * ?? - InaIna - 28 jaar - ronde 21 - ronde 02 OI clomid AFSPRAKEN 29 september: Orchid24: telefonisch gesprek verpleegkundige 30 september: Orchid24: telefonisch gesprek anesthesist 01 oktober: Orchid24: telefonisch gesprek details operatie 02 oktober: Orchid24: operatie ZWANGER * Dana - 27 jaar - 1e kindje - ronde 18 - verwacht april 2021 LEGENDA Wachtbankje Zwanger Negatieve Test Twijfel-/Tuurtest WIL JE OP DE LIJST? Je kunt deze lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.