@Clarike, dat is ook een handige...alleen is het helemaal donker op zijn kamertje , want als er een lichtje is denkt hij dat het tijd is om op te staan dan gaat hij spelen en vertellen. Ja heerlijk die gebruiksaanwijzing. Maar misschien met zijn koe (een zaklamp in de vorm van een koe) ervoor dat het wel lukt. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Ik ga vanacht eens kijkenj hoe hij slaapt in een gereinigt huis. Het huis is door de telefoon gereinigt ( was het echte schoonmaken ook maar zo makkelijk) en ik moest bij elke deur zout strooien. Ze kon me wel dingen vertellen die presies klopte en die ze niet kon weten (ze is nog nooit hier geweest en ik heb haar geen adres verteld, want over ons huis is wel wat te vinden op internet) Ook moest ik de bedjes verschuiven en niet met het hoofd naar de deur. Het zal me benieuwen. Baad het niet schaad het niet.
Kelly, hoe is het vannacht gegaan??? Ik hoop zo dat het geholpen heeft!!! Lees al een tijdje mee met dit topic. Ik heb ook een zoon van december 07 en hij heeft ook slaapproblemen. Nog niet zo erg als bij jou maar het zou best zo ver kunnen komen... Ik moet hem echt laten schreeuwen in bed anders gaat hij helemaal niet meer slapen en krijgen we hetzelfde probleem als bij jullie. Het is nu bijna elke avond feest... Gelukkig duurt het nu nog maar zo'n half uurtje en dan is hij stil. Maar zodra hij ook maar iets hoort begint hij weer (ik moet mijn dochter dus tijdens haar huiluurtje wat net is als hij gaat slapen stil zien te houden pfff)... (hij slaapt echt super super licht) Wij hebben ook al vanalles geprobeerd want hij word ook vaak 's nachts wakker en gaat dan schreeuwen maar als we naar hem toe gaan gaat hij gewoon lachen en is alles goed. Bij ons in bed is ook geen optie want hij gaat echt niet slapen dan. Alleen spelen enzo 's morgens om 4 a 5 uur is hij klaarwakker en kunnen we met hem opstaan... Maar goed, aan mijn verhaal heb je niet echt wat.... Ik wil je wel even een hart onder de riem steken en een dikke knuffel geven. Ik vind dit al superzwaar maar hoe zwaar moet jij het wel niet hebben?! Ik hoop echt dat het 'reinigen van het huis' heeft geholpen of dat jullie snel iets anders vinden. Ik ben eraan aant denken om naar een homeopaat te gaan, misschien helpt dat wel, wie weet. Blijf iig hier meelezen om te kijken hoe het jullie vergaat!
Heyy, Ik had gister grag wat willen neerzetten over hoe de nacht was gegaan maar de site deed het niet. Hij heeft gisteren aan 1 ruk door geslapen. Maar 1 nacht is geen nacht zullen we maar zeggen, maar wel een mooi begin. Toeval of niet het was de moeite van het proberen zeker waard ik wist niet wat me overkwam toen ik op de wekker keek en er 8.30 zag staan. Vanacht was het jammer genoeg weer mis om 3 uur begon hij al en stopte om 6.15 Volgens die mevrouw moet ik vanavond terug bellen en dan komt ze langs om hier zelf in huis te reinigen, dan zou er teveel zitten om door de telefoon te doen. Gisteren voor Sven naar het cb en daar Bjorn nog eens besproken en een afspraak gemaakt dat ze volgende week donderdag langs komt om te zien of hun nog ideetjes hebben. in de tussentijd blijf ik gewoon elke 10/15/20 minutjes terug gaan.
Wat super dat hij iig 1 nacht goed heeft geslapen! Hopelijk helpt het reinigen in jullie huis dan nog beter... We wonen idd dicht bij elkaar in de buurt! Youri is niet in Sittard geboren, mijn dochter wel! Maar ik 'ken' je ook al van het dec 2007 mama's forum daar schrijf ik ook af en toe mee. En ben bij hetzelfde pretecho bureau geweest in Posterholt, daar hadden we nog over gemaild Maar goed, ben benieuwd of het nou gaat helpen... Wij hadden ook een goede nacht vannacht... Van 19uur tot 6uur geslapen! Maar denk dat het eraan lag dat Esmee om 2uur al kwam voor een flesje en hij ons dus om 4uur niet heeft gehoord
Hey Kelly, hier ook een meid die ook iedere nacht komt hoor, inmiddels ook al zo,n 9 maanden. En ja ze moet ook een fles, anders breekt ze de boel af, maar hier heb ik het geluk dat ze daarna gewoon weer lekker gaat slapen tot de volgende morgen Het is inderdaad gewoon gewenning volgens mij. Maar snachts je kind laten huilen zou ik ook niet doen, maar ja een andere oplossing is er waarschijnlijk niet. Ik weet in ieder geval hoe het is om zo,n kind te hebben. Ik heb besloten om die fles gewoon te blijven geven, zolang ze het wil. liever een fles dan een drama Maar gelukkig wordt mijn andere dochter die dus ouder is er niet wakker van, maar bij jullie is er nog een jonger broertje waar je ook nog voor op moet staan...en die waarschijnlijk straks ook dit gaat doen, wil je niet ontmoedigen, maar ze pikken zo snel dingen op van broertjes of zusjes! Ik zou gewoon eens contact opnemen met de huisarts en het eens gaan bespreken, wie weet sturen zij je wel door. verder wens ik je veel sterkte meid!!
En wederom eennacht helemaal doorgeslapen zo gek he?! Volgens mij gaat dat reinigen echt helpen. Of misschien is het toch gewoon het 10/15/20 minutjes terugleggen geweest. Raar ik zal er wel noit achterkomen wat het is geweest maar het bevalt me goed tot nu toe Groetjes Kelly
Fijn voor je kelly! misschien is het toch dat reinigen geweest. ik heb ook wel eens gedacht misschien ziet Nina wel *iets*. ik hoor haar ook wel eens roepen, nee nee is mij, of nee nee wil niet. Maar dan zou het na een fles door moeten gaan lijkt mij... Dus die gedachte heb ik weer opzij geschoven. Maar nu ik het zo lees bij jou, en ik heb het filmpje ook gehoord van het krijsen, komt het best overeen...
Joehoeeee! Wat goed zeg! Nu hopen dat het idd van het reinigen is en het zo blijft! Mijn duimen draaien iig. Ik denk ook wel eens dat Youri dingen ziet.. Hij zegt ook heel vaak 'bang' dan durft hij niet ergens naartoe te lopen en dan moet ik mee maar goed, 's nachts heb ik het nog nooit gehoord gelukkig Ninien, wie weet 'ziet' ze wel echt iets en doordat jij komt gaat het dan weg? Maar dan zou ze ook die fles niet hoeven natuurlijk... Hoop dat jij ook snel mag doorslapen
Het typische is dat hij overdag altijd een heel rustig kind is. Of hij nou wel of niet sliep. Hij moet er zelf wel nog wat aan wennen want hij is nu wel een stuk aanhankelijker heel gek wat hij eerst nooit geknuffeld wilde worden moet hij nu constant bij me staan en hangen. maar voor de rest merk ik niet veel aan hem.
jeetje, zit met tranen in mn ogen dat filmpje te kijken, wat een gekrijs.... wat vreselijk. ik ken dat totaal niet, onze dochter slaapt prima, maar daar heb je niets aan. denk idd dat een type als derk o er naar moet kijken...
14-12? Haha maak je borst maar nat, onze hele familie (inclusief mijzelf) bestaat bijna uit boogschutters, die hebben op zijn zachtst gezegd toch wel een behoorlijk eigen willetje... Bedankt voor je aanvullende info over je ziekenhuisperiode en dergelijke. En wat goed van je dat je de 5-10 minutenregel toepast! Ik persoonlijk geloof niet zo in het reinigen maar wie weet. Er is natuurlijk wel een hoop gebeurd in jullie huis. Ladi: Wat jij zei is eigenlijk wat ik bedoelde: Een jaar aanklooien met flesjes enz. heb je niet in een weekje opgelost. Jij zegt alles wat ik in tig posts heb proberen te verwoorden in een zinnetje. Haha klasse. Ik hoop van harte dat het nu bergopwaarts gaat Kellly. Na zo'n slopende periode (ook met je ziekenhuisopnames etc. meegerekend) kun jij echt wel wat rust gebruiken. En een verbouwing gaat in zo'n situatie natuurlijk ook niet in je koude kleren zitten. Voor de mensen die schrikken van het huiltje: Hier is dát huiltje echt een doordram huiltje. Als er echt iets is (kiesjes, pijn etc.) huilt mijn zoontje veel zachter en klaaglijker. Juist dan is het van belang dat ik er heen ga. Als hij zo hard huilt is dat hier niet van de stress maar van het drammen. Als hij het opgeeft gaat ie kletsen en valt ie daarna kletsend in slaap. En als ik zijn kamer binnen zou komen gaat hij lachen, iets wat bij dat zachtere pijnhuiltje echt niet zo is. Dat lijkt me geen stress. Maar ieder kind is anders en het kan natuurlijk zo zijn dat bij de mensen die van dit huiltje schrikken bij hun kind er juist dan wel wat is.