Afgelopen vrijdag was mijn NOD. Kort daarvoor had ik een licht positieve zw test. Zaterdag kreeg ik een beetje roze/rood verlies. Klein beetje maar en ging snel over in bruin. Zondag en vandaag (maandag) heb ik dit weer 2 keer op de dag gehad. Daarnaast heb ik ook veel last van een zeurend gevoel in mn onderbuik. Alsof ik elk moment ongesteld kan worden. Wordt hier zo onzeker van en vraag me af waar steeds dat botje bloed vandaan komt. Van de innesteling lijkt me laat? En ook niet 3 dagen lang? Iemand ervaring?
Bloedverlies komt vaker voor bij een prille zwangerschap. Dit kan meerdere oorzaken hebben; toch nog van de innesteling, gesprongen adertje omdat alles beter doorbloed is, hematoom en ja, het kan ook een miskraam zijn.... helaas is afwachten je enige optie.... volgens mijn vk heb je met bloedverlies 50% kans dat er niets aan de hand is. Ik heb bij beide zwangerschappen bloedverlies gehad en alles was toch Ok. Bij deze zelf 3 keer een heftige bloeding met stolsels! Zeurende buikpijn (menstruatie krampen) is ook normaal. Alles zet uit en maakt plaats voor de baby. Ik heb het beide zwangerschappen gehad iig. Hopelijk komt het goed bij jou!
Ik heb ook roze en bruin bloedverlies gehad in het begin. En ook buikkrampen alsof ik ongesteld werd, maar dan wel minder pijnlijk, meer zeurend. Dit zette vooral in de avonden op. Is volkomen normaal, zolang de krampen niet erg pijnlijk worden en er veel rood bloedverlies optreed geen zorgen!
@niki86 gefeliciteerd met je zwangerschap! Het kan van alles zijn, dat is nu nog moeilijk te zeggen. Zeurende buik kan erbij horen omdat een natuurlijk weer heel veel gebeurd daar maar het kan ook een voorbode zijn. Hopelijk zet het bloeden niet door.
Ook hier aanhoudend bruinverlies en twee keer bloedverlies. Waarvan een keer op een beginnende menstruatie leek, met als verschil dat ik geen krampen had. Krampjes gedurende de dag heb ik nu wel af en toe, niet veel. Maar wel eng icm het bruinverlies. Toch heb ik gisteren een goede echo gehad met kloppend hartje! Het kan dus wel. Het blijft pril en garanties krijgen we helaas niet.. maar het hoeft dus niet een slecht teken te zijn! Succes deze eerste weken!!!
Hier ook drie dagen lang bruinverlies gehad alleen bij het afvegen en minimaal. Volgens mij gyneacoloog komt dit heel vaak voor tussen week 5 en 7 van de zwangerschap. Zolang je geen veel helderrood bloedverlies hebt en veel krampen is het goed. Wij hebben 30 oktober onze eerste echo.... wanneer heb jij deze?. Groetjes
Hier ook enigszins bloedverlies. 1 dag na NOD een beetje helderrood bloed bij het afvegen en daarna wat bruinig. Nu gestopt. Verder niet erger geworden qua bloeding. Al een week ontzettend misselijk, gevoelige en soms pijnlijke/jeukende tepels. Weet niet zeker of ze nu donkerder zijn geworden, helaas heb ik dat ook wel bij de menstruatie dus daar kan ik niet op aan. Wel meer bobbeltjes zichtbaar. Krampen/zeurderig gevoel voor naderende menstruatie. Zo nu en dan hoofdpijn en eetlust is eigenlijk wat verdwenen. Ook mijn snoepbuien voor menstruatie niet gehad. Blijf eigenlijk misselijk. Sinds vanmiddag ook ontzettend last van mijn baarmoedermond ? erg gevoelig, spieren stralen uit naar bil en onderkant voet. Beetje last van linkerlies, schaambeen. Het enige waardoor ik erg twijfel is dat ik namelijk 2 negatieve testen heb gehad. 2 dagen voor NOD (wel 's middags getest) en 1 na NOD (ook 's middags getest)... dus dit brengt helaas alleen maar onzekerheid met zich mee. Mijn cyclus is regelmatig. Iemand toevallig ook een paar dagen pas positief na NOD getest?