Hoi allemaal, Onze zoon is bijna een jaar en we willen hem graag een boekje gaan voorlezen voor het slapengaan. Wat zijn jullie favoriete voorleesboekjes? Dan kan ik eens op marktplaats gaan snuffelen Alvast bedankt!
Nijntje was toen echt favoriet en precies lang genoeg. Woezel en Pip zijn ook leuk. Dikke dik heeft leuke boekjes met flapjes, maar die zijn niet handig voor het slapen gaan denk ik.
Alles wat los en vast zit, maar ze is 6 maanden dus al lees ik t etiket voor van de babywasgel is t ook goed. Ik vind zelf die disneyboeken wel erg leuk, die tikte ik bij de lokale kringloopwinkel op de kop voor € 0.20 - € 0.50, ook popup boekjes meegenomen. Ik kwam met een boodschappentas vol naar huis. Scheelt me een boel hoofdpijn als straks de licht destructieve fase van 'hoe scheurt papier?' voorbij komt. Het kleine ezeltje zou ik overslaan
Hier zijn de boeken van woezel en pip veruit favoriet. Vooral 'allemaal dieren', 'zoveel kleuren' en 'samen tellen'
Wij lezen al sinds hij klein is dikkie dik, alle verhalen van gonnie en nijntje.hij is ondertussen net 3 en leest ze nog graag. Elke dag komt dikkie dik wel voorbij, laatst nog verschillende dikkie dik boeken gekocht bij de kringloop tussen de 0.50 en 1 euro ( die van 1 euro heeft 88 verhalen, kun je even vooruit hahhah)
Wat ik me net nog bedenk zijn boekjes van de Action. Appie de aap, Polly de pony, Molly de muis, enz. enz.. Kosten volgens mij 50ct per stuk. Hier liggen ze beneden tussen als speelgoed, maar worden heeeeeel vaak voorgelezen.
Zoontje lees ik al van heel kleins af aan voor. Alles is leuk. Tip; kringloop Hele stapel voor 10 euro Maar absolute favoriet is hier Boer Boris. Mama vindt boer boris onderhand niet zo leuk meer...
Hier is favoriet: - Dikkie Dik - Woezel & Pip - Gonnie & Bo - Peppa Pig - Alles van Marianne Busser & Ron Schröder (regelmatig bij Kruidvat in de aanbieding)
Hier was het op die leeftijd: Kleine ezel gaat in bad De mol die wil weten wie erop zijn kop gepoept heeft
Hier helemaal fan van de boekjes van Bobbi. Leuke rijmende verhaaltjes en vrolijke plaatjes. Echte aanrader
Lid worden van de bibliotheek! Kun je om de paar weken wat nieuwe boekjes proberen. Hier was op die leeftijd Kikker een succes, Rupsje nooitgenoeg, maar ook gewoon simpele boekjes met plaatjes van dieren e.d.