waterig slijm 2 dagen voor NOD

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Purplegates, 19 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Purplegates

Purplegates Niet meer actief

Hey allemaal :)

Mijn cyclus is nogal verwarrend maar zal het even noteren (ik heb een hormoonstaafje in m'n arm gehad)

43 dagen
    38 dagen
    ? (van deze cyclus ben ik niet zeker maar dacht ofwel 34 of 33 dagen)
    ? (denk ook bij deze cyclus 33-34 dagen)
    28 dagen

dus deze maand hopelijk weer 28 dagen want dan zou ik vrijdag normaal mijn menstruatie krijgen (al hoop ik van niet ;) )

maar mijn vraag is dus: ik heb wat grotere schaamippen lijkt mij, ik weet natuurlijk niet of dit een zwangerschapssymptoom kan zijn, mijn tepelhoven steken soms wel erg uit (alleen het tepelhof niet de tepel zelf), m'n borsten zijn soms zacht dan weer wat harder, tepels lijken groter volgens m'n vriend. maar heb sinds gisteren (weet niet of het nog langer is) vochtige schaamlippen en ze puilen dus wat uit zeg maar, de kleur weet ik niet of dit is veranderd, maar heb nu vandaag ook een gevoel gehad alsof ik mn menstruatie vandaag zou krijgen omdat er wat "uitliep" (sorry voor de details allemaal :) ) maar het was gewoon erg vloeibaar slijm, niet rekbaar maar wel wat wit, nu heb ik al gelezen dat je een dikke witte creme substantie zou krijgen wanneer je zwanger bent maar dit heb ik rond m'n eisprong gehad na eisprong werd het waterig en nu waterig en wit.. als ik gewoon wat slijm 'inspecteer' zegmaar dan is het gewoon hee waterig en doorschijnend..
    heb wel wat steekjes soms in m'n buik maar lijkt gewoon alsof ik m'n regels zou gaan krijgen alleen voelt het niet zo fel..

Wie kan me hier mee helpen?

2. 1986CHANTAL

1986CHANTAL Fanatiek lid

12 mei 2014
    1.767
    760
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Als je slijm doorzichtig is dan is het vruchtbaar slijm. Kun je er draadjes mee trekken tussen duim en wijsvinger?
    Of wellicht wat oud sperma?

Ik hoop natuurlijk op het beste voor jou maar doorzichtig slijm doet mij denken aan komende eisprong.

Liefs

Deel Deze Pagina